| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 17 日 星期日  |
| 舞蹈生涯 |
我而家真係比心機跳舞啦...今日番咗BDCD學JAZZ 學習要多元化...要學多啲舞...唔知學埋HIP HOP好冇>?決定每隻舞都試下...睇下邊啲舞最岩我>3< 希望舞蹈生涯精彩><
|
|
| 刊登時間︰2006-12-17 07:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 16 日 星期六  |
啦啦隊__leader by ci  |
牙君搞籃球隊.....我做籃球隊啦啦隊長__但係真係好無耐....一黎有d人睇死我地 覺得搞呢d野真係好無聊 但係鍾意跳舞既人就唔會咁諗嫁啦 我係真係想跳好佢low 但係 就算係啦啦隊既人都好似無心機練咁 您地係咪唔想練丫? 如果唔想練 講聲low 今日星期六 您地呢排要考試 難得有時間比我地練 我地d時間已經唔夠 人又小 又唔係個個都識得跳 係咪應該要比d心機練先? 老鼠唔得閒 呀情唔得閒 呀燕通燒打機未返 安琪陪左呀儀去化妝班 平時話唔得閒練 依家仲話加埋左一隊band做keyboard 咁仲邊度有時間練呀?如果您係唔想既 講聲low
如果您地係有心練既 我可以等 等到您地得閒 但係唔該您地得閒就比d心機去練 如果係唔想練既 ok!!講聲 我都要交舞比牙君家....好難做...you know>? |
| 刊登時間︰2006-12-16 01:42 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 13 日 星期三  |
掛住你  |
今晚係屋企 掛住你....諗起好多野....都係喊咗__
個日諗都諗唔到你會過咗黎 不過你一句野都冇同我講過___令我好....
我跑咗出去喊....跑出去..見到你係公園接條女...令我喊得更加西利....我喊咗陣 諗起我之前話要好比你睇 我唔喊 沒眼淚 笑住咁番番入籃球場....番番入黎__竟然有好多人同我講 話你條女爆唔掟.//...爆7 我笑埋一份
對唔住__原諒我ge無知...我知我根本就唔應該笑 我笑唔起....但可能呢個係我唯一ge籍口比自己盡情咁笑番次 所以我笑得有賻開心得幾開心___ 好對唔住 如果你同你條女ge感情係真ge...congratulation 但係我同你一齊個陣 我又可尚唔係對你百分百認真 百分百愛你呢>? 我仲傻到同你分手咁耐 唔開心咁耐...
前兩日同媽咪係椰林閣食野....個feel令我喊咗__我偷偷地喊...唔想比媽咪見到... 我諗番起 1月23日 我同家家 家家牙哥 牙燕係見你之前 係個度食飯 我仲話 食快d啦..我仲要見我ge金毛家.....
同你散咗之後去番...好大感慨__
點都好 永遠掛住你
永遠懷念你 忘記唔到你__]] 但係都唔會比自己受傷害
永遠記得你 |
| 刊登時間︰2006-12-13 09:51 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 6 日 星期三  |
| 心情 |
今日ge心情都算係唔錯~都幾開心~希望一直係咁啦^^ 我都唔想咁唔開心~話姐真係唔值得啦__]] 但係我冇後悔過 就算其他人覺得我咁樣好傻 又話姐睇唔起我 我都唔會後悔
希望你過得開心~ |
| 刊登時間︰2006-12-06 04:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 5 日 星期二  |
| 今日 |
今日ge心情時好時壞~ 朝早的確心情唔好__]] 到咗中午 我強顏歡笑 放學 我又由苦笑變咗真係開心咁笑~
我唔想再咁唔開心牙~ 以前ge我好開人家~]] 我唔想再傷心落去~
我次次都咁同自己講~ 但係好咗一排 我又開始唔開心 ~]]
咩原來 開心係咁難家咩>? 點先至可以開心牙>?
而家ge你 開心嗎>?
希望你開心!! 我係咪好傻>? |
| 刊登時間︰2006-12-05 08:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 13 | »
|