| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 10 月 14 日 星期六  |
2006 年 10 月 14 日 星期六  |
中秋  |
中秋~本來約咗牙貞 牙霖 牙菲佢哋去山頂~不過最後我都係同咗家姐(安塋)同佢姑媽去咗黃金海岸 我哋行咗一陣 11點幾先去沙灘玩 其實 我等緊佢打黎同我講一聲''中秋節快樂'' 我哋去到沙灘 搵咗個位坐低 我哋玩CANDLES 我哋切咗個心形同I LOVE YOU~ 之後我同家姐走咗去近海GE地方行 由黃金海岸行到咖啡灣 行咗好幾轉 其實話姐只有我先知 我行咁多次 話姐都係想見到佢 但係我又唔希望佢見到我 我知道如果真係見到佢 佢一定係到緊條女一齊 到時我GE心一定更加難過 但係我仍然KEEP GOING 好似見唔到佢就停唔到腳步行咗一陣 同家姐係醫院識GE哥哥黎咗 開頭都同佢哋玩得好開心 不過玩耐咗 一係諗起佢 係到諗WHY佢成晚都唔打黎 唔一齊過中秋 打過電話比我 我已經開心~ 不過我哋玩到天光 天光佢都冇打黎 後黎天光之後 我哋去咗茶餐廳食野 番到去沖涼同MSN 到咗10點幾先訓 到咗個晚11點倒 佢先打黎 原來佢都係去咗咖啡灣 不過12點走咗去唱K 朝早訓醒又去咗條女屋企 我聽咗之後 真係好無耐 原來琴晚 我黎到冇耐 佢就走咗.....唉~好多整定 注定係咁....
我夠竟 幾時先可以 唔再為佢傷心>? 好辛苦牙 ~ 你同佢開心ge時候 我喊緊 你知唔知牙>? 你感唔感覺到牙>? |
| 刊登時間︰2006-10-14 08:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 7 日 星期六  |
| 苦情人 |
让眼睛关起我不想再演戏原谅我太独立没有天生体贴入微
我不知道怎样是抽离但从你每个吻可预期
已经知道这是厌弃其实爱下去也不过别离
*让我手松开我不想再死心错爱
其实你怕寂寞未见得珍惜给予你的爱
再走多远一样没将来就由我带你转身下台
再想多远也难连载继续难被爱
仍然能自爱别怪责我要分开
曾经想当个好情人舍身成仁还爱你爱到往下沉
若要牺牲方能拥吻无法一起再同渡半生
如今找不到好情人只得苦情人就算我对你还着紧
亦无耐性陪你浪费多十秒伤心谁有心还要等你热吻*
repeat *
如果必须要好情人舍身成仁谁有勇气爱上别人
若要牺牲方能拥吻难道一起再无下半生
曾经不相信好情人找不到情人遇上你曾如何认真
但明白你脾性就算多十秒开心谁有空还再等你合衬
|
| 刊登時間︰2006-10-07 09:37 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 3 日 星期二  |
| 冇番 |
琴晚去姐姐屋企食飯...點知番到屋企門口 竟然發覺平時掛係手提到ge key唔見咗牙~ 咁岩媽咪又
番咗大陸喎~聽日又要番學 都唔知點算.....因為之前已經冇番幾日學 ....咁冇計啦...媽咪又聽日先番喎
咁咪唯有唔番學囉..... 因為已經野算唔番學 所以同姐姐,哥哥過咗去五期放狗 玩到12點幾先番姐姐屋
企...跟住直到今日6點幾(pm)先番屋企....咁所以聽日要乖乖地番學lu...^^
|
| 刊登時間︰2006-10-03 09:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 2 日 星期一  |
| 喊 |
琴晚睇女王的教室~我真係傻家~ 我又喊咗啦 本來諗住以後冇咁易喊 點知.....不過唔緊要啦..
唔係為佢喊咪得囉 ^^ 係咪>?
咩功課都未做牙~ 今日都係唔出街玩 全日做功課lu.... |
| 刊登時間︰2006-10-02 01:56 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|