SUZUKI  KUMIKO    ‥童話+_]]

 

    

                                           幾時先會遇到王子  黎彌補我成長中的悲傷

 

 

cicichow1804
暱稱: ‥童話+_]]
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
新日記
你....
平淡_+
不知所謂_+
愛的真理
文章分類
全部 (62)
日常生活 (23)
人生目標*__]] (3)
牙宏 (9)
本地樂壇 (11)
衰與樂 (3)
愛情 (1)
舞蹈~ DANCE*__]] (3)
(8)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Ellen's blog
Ivian
My xanga
rainshan3's blog
SIU 籃 ge xanga*__]]
牙燕ge qooza
安盈"qooza
我的相簿*__]]
我ge fd*_]]
3C班GE同學仔 3A班GE朋友仔 牙燕 牙健 牙俊 小新 小詩 牙WING 牙儀 簡小康 簡小雞 PEGGY 其 希 佳 哥 馬仔 牙榆 牙棟 木村 肥騰 牙月 牙華 牙晴 JENNT SIU籃 B瑩 安瑩 牙怡 安琪 仲有好勁舞團入面GE FD FD*_]] 其實仲有好多好多 如果無打你GE...唔好嬲 一時唔記得姐.... 同我講番啦__唔該>V<
2006 年 10 月 14 日  星期六   晴天


今日影ge相

    

刊登時間︰2006-10-14 08:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 10 月 14 日  星期六   晴天


中秋 鬱悶

中秋~本來約咗牙貞 牙霖 牙菲佢哋去山頂~不過最後我都係同咗家姐(安塋)同佢姑媽去咗黃金海岸  我哋行咗一陣  11點幾先去沙灘玩  其實  我等緊佢打黎同我講一聲''中秋節快樂''  我哋去到沙灘  搵咗個位坐低  我哋玩CANDLES  我哋切咗個心形同I LOVE YOU~  之後我同家姐走咗去近海GE地方行  由黃金海岸行到咖啡灣  行咗好幾轉  其實話姐只有我先知  我行咁多次  話姐都係想見到佢  但係我又唔希望佢見到我  我知道如果真係見到佢  佢一定係到緊條女一齊  到時我GE心一定更加難過  但係我仍然KEEP GOING  好似見唔到佢就停唔到腳步行咗一陣   同家姐係醫院識GE哥哥黎咗  開頭都同佢哋玩得好開心  不過玩耐咗  一係諗起佢  係到諗WHY佢成晚都唔打黎  唔一齊過中秋  打過電話比我  我已經開心~  不過我哋玩到天光   天光佢都冇打黎   後黎天光之後  我哋去咗茶餐廳食野  番到去沖涼同MSN  到咗10點幾先訓    到咗個晚11點倒  佢先打黎  原來佢都係去咗咖啡灣  不過12點走咗去唱K  朝早訓醒又去咗條女屋企  我聽咗之後  真係好無耐  原來琴晚  我黎到冇耐  佢就走咗.....唉~好多整定  注定係咁....

我夠竟   幾時先可以  唔再為佢傷心>?  好辛苦牙 ~  你同佢開心ge時候  我喊緊  你知唔知牙>? 你感唔感覺到牙>?

刊登時間︰2006-10-14 08:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 10 月 7 日  星期六   晴天


苦情人
让眼睛关起我不想再演戏原谅我太独立没有天生体贴入微
我不知道怎样是抽离但从你每个吻可预期
已经知道这是厌弃其实爱下去也不过别离

*让我手松开我不想再死心错爱
其实你怕寂寞未见得珍惜给予你的爱
再走多远一样没将来就由我带你转身下台
再想多远也难连载继续难被爱
仍然能自爱别怪责我要分开

曾经想当个好情人舍身成仁还爱你爱到往下沉
若要牺牲方能拥吻无法一起再同渡半生

如今找不到好情人只得苦情人就算我对你还着紧
亦无耐性陪你浪费多十秒伤心谁有心还要等你热吻*

repeat *

如果必须要好情人舍身成仁谁有勇气爱上别人
若要牺牲方能拥吻难道一起再无下半生

曾经不相信好情人找不到情人遇上你曾如何认真
但明白你脾性就算多十秒开心谁有空还再等你合衬

 

刊登時間︰2006-10-07 09:37 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 10 月 3 日  星期二   晴天


冇番

琴晚去姐姐屋企食飯...點知番到屋企門口  竟然發覺平時掛係手提到ge key唔見咗牙~ 咁岩媽咪又

番咗大陸喎~聽日又要番學  都唔知點算.....因為之前已經冇番幾日學 ....咁冇計啦...媽咪又聽日先番喎

咁咪唯有唔番學囉..... 因為已經野算唔番學  所以同姐姐,哥哥過咗去五期放狗   玩到12點幾先番姐姐屋

企...跟住直到今日6點幾(pm)先番屋企....咁所以聽日要乖乖地番學lu...^^

 

刊登時間︰2006-10-03 09:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 10 月 2 日  星期一   晴天


琴晚睇女王的教室~我真係傻家~  我又喊咗啦   本來諗住以後冇咁易喊  點知.....不過唔緊要啦..

唔係為佢喊咪得囉 ^^  係咪>?

咩功課都未做牙~  今日都係唔出街玩  全日做功課lu....

刊登時間︰2006-10-02 01:56 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]