冷笑cind
我愛一個人發呆,因可以想到好多野~而且冇人打斷你的思考
2008 年 8 月 16 日  星期六   晴天


2008-08-16 鬱悶

終於上得番la~太好la~

好la~

打番d 野sin xddd

14/8/2008~公司樓下有人放左危險物品~成班人好興奮地看戲啦~

而我~當然打回比mum 報平安sin~then working la....

都唔知有咩咁好see~而且.....不幸d氣衝到上lei 就..........中招la!!!!!!

唉!!!!!!!!!!!

 

都唔知why 好擇唔擇要在嘉禾對面的~

其實我覺得好離譜lo~

第一 : 係個part 已經係大家的傷心地~why仲要咁lei

第二 :好唔知你要因為咩要咁樣do lo!!!!

第三 :引起大家的驚慌~你覺得好好玩咩~

 

今天仲多左一單jim~真係好無聊a~!!!!!!我hope你真係玩玩下la!!!!!!!無言a

 

最近中國好勁a~加油a!!!要一路勁下去a!!!!!!

 

 

 

在此要感謝為了大家的安全而離開世界的兩位消防員~

真係睇得多關於lei 單news

每次在對面下車後.....之在公司經過時∼都會望到 嘉禾大廈,就心痛得多d

因為.........有新聞報導指佢兩個曾經打過999,希望有人幫到他們........but 最後都冇人可以help到佢.....

why 會咁ga!.......點解會咁ga.....半小時的氣~真的夠用咩...

平時用lei 溝通的工具~原來去到火場係冇用的.....

防火衣~都唔知係唔係都一樣~

其實政府why經歷左咁多次的火災∼都冇進步....

係唔係要再死多幾個消防員sin 滿意.........我希望唔係咁lo!!!!

希望兩位消防員的家人∼同事∼朋友∼都要加油生活下去∼

而他們兩個希望可以安息la∼

 

我唔希望之後會聽到有關嘉禾大廈的鬼故∼因我唔想他們變左冤魂,,,,,,快d投胎la!

蕭永方和陳兆龍∼下世都要繼續為市民服務a!!!!

88!!!!兩位英雄 

消防員加油la

消防署∼檢討下la∼

出年三月.....sin 換∼我都係覺得太遲la∼

hope之後冇大火災吧∼!!!! 

刊登時間:2008-08-16 06:48 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 cindcind 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





cindcind
暱稱: cind
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2009-01-12
2008-12-06
2008-10-19
2008-09-10
2008-08-16
文章分類
全部 (127)
日記 (71)
冷笑話 (12)
歌詞 (3)
未分類 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容