冷笑cind
我愛一個人發呆,因可以想到好多野~而且冇人打斷你的思考
2008 年 10 月 19 日  星期日   晴天


2008-10-19 滿足

昨晚同家人去左黃金食黃金一品eor~d野食ok 啦~

唔差lo

 

至於mum生日食左金龍船la~

之後的一天在家eat cheese cake and 壽包~

個包係包點王子buy的~13/個

都係食得落肚lo

以上兩;幅就係在寶勒行的neway影的~../

入到去好有鬼屋feel a~唱k加鬼屋~good

回到家,,,聽鬼故~sin知原來lei間野都好猛ga~好彩冇事jar(因d人出事盲係在相裡)

xddd

我最like就係佢的門上人頭~and lobby d擺設~

xddd

之後同同事去查理到飲野八下公司野~

都幾好a~以前都冇的~呵呵

我估我now sin係正式出lei working lu!!!

刊登時間:2008-10-19 08:45 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 cindcind 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





cindcind
暱稱: cind
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2016 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2009-01-12
2008-12-06
2008-10-19
2008-09-10
2008-08-16
文章分類
全部 (127)
日記 (71)
冷笑話 (12)
歌詞 (3)
未分類 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容