2008 年 10 月 19 日 星期日  |
2008-10-19  | 昨晚同家人去左黃金食黃金一品eor~d野食ok 啦~
唔差lo
至於mum生日食左金龍船la~
之後的一天在家eat cheese cake and 壽包~
個包係包點王子buy的~13/個
都係食得落肚lo

以上兩;幅就係在寶勒行的neway影的~../
入到去好有鬼屋feel a~唱k加鬼屋~good
回到家,,,聽鬼故~sin知原來lei間野都好猛ga~好彩冇事jar(因d人出事盲係在相裡)
xddd
我最like就係佢的門上人頭~and lobby d擺設~
xddd
之後同同事去查理到飲野八下公司野~
都幾好a~以前都冇的~呵呵
我估我now sin係正式出lei working lu!!!
| | 刊登時間:2008-10-19 08:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|