冷笑cind
我愛一個人發呆,因可以想到好多野~而且冇人打斷你的思考
2007 年 10 月 21 日  星期日   晴天


2007-10-21 愉快

今日同左 兩位愛叫人eat shit的人出左lei去左達文西cafe∼佢係在屯門柏麗的21/F的∼一入到去∼好光∼而且好細∼可能佢間左房卦∼THEN 我們個MOOD係冇的∼而且仲想早走JIM∼呵呵∼

點知∼冇LALA 多左個肥佬∼( BOSS)∼佢就冇LALA 關左出面的燈∼THEN我們就ASK 佢可唔可以CLOSE 埋 ROOM個個燈∼其實間ROOM 唔只我們∼仲有3張TABLE的∼BUT唔好以為係好迫A~唔係GA~反而出面就迫迫地LA!!!!

THEN 佢CLOSE左燈之後~WA!!!!我們SO HAPPY~因有番我們要的FEELING LU~呵呵呵

THEN我們EAT 左TWO SET TEA LA∼AND BUY左個花茶LA∼D 茶好好飲A∼LIKE IT!

THEN 之後就後補左芝士腸.....雞翼.....一支GREEN TEA∼好平A∼因可以飲到3杯∼下次去都可以ONLY 叫GREEN TEA 的

呵呵

THEN佢D FOOD OK LA~唔係BAD LO~

而佢D 腸好好EAT A~LIKE THIS

呵呵

THEN我們 PLAY 左4 HOURS LO∼PLAY 左好多野

有∼大富翁LA∼有層層疊LA∼有跳棋LA∼而且我們在間ROOM 冇人的時間影左好多相∼呵呵∼D 職員 ∼OK LA∼唔係BAD LA∼BUT有個肥女職員比個BOSS 狂話LA~呵呵

SAY 佢好似當左自己係顧客~冇理過間CAFE ~弄破左個壺A~我估係CAFFE LO!!因千幾蚊WOR~

咁佢聽落係應該比人話的~因~佢冇理過間SHOP WOR~呵

最後我們6:00 OUT LU~每人$41 蚊~WA~PLAY 咁耐~EAT 左咁多人~都咁平~好HAPPY LA~呵呵~

我下次會再到的^^

佢個room係咁的

 

刊登時間:2007-10-22 05:00 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 cindcind 的日誌)


兒 於 2007-10-28 05:25 PM 發表:
好靚ar, add oil ar......仲有好開心有你一齊同我慶祝生日
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





cindcind
暱稱: cind
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2009-01-12
2008-12-06
2008-10-19
2008-09-10
2008-08-16
文章分類
全部 (127)
日記 (71)
冷笑話 (12)
歌詞 (3)
未分類 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容