2007 年 10 月 30 日 星期二  |
2007-10-30  | 呵呵~昨晚好驚lo!!!因為我執佞袋的時候~發現我張8達通唔見左~由於我d野係亂咁放的~so!唔見左都唔出奇~
點知找哂全間屋都冇~wa!!!!!我就諗到可能係我找住戶card 時短左~咁我就下樓下找la~座頭say 唔見~咁好大機會在門口個叔叔個到~then 我就ask 佢la~then 佢aask我係唔係姓李的∼then 我say係~then 就say 哂入面的東西la
呵呵∼lucky!!!!!好彩跌係樓下∼因為如果在輕鐡站唔見∼就唔好只意有得番∼真係lei∼嚇死我la∼
,而我dad就全程都冇helpful∼而且仲落井下石咁say你咁大個人仲可以咁的~心諗你好似仲唔見野多過我wor!!!!
好彩在佢d 音波功之下~都仲可以頭腦冷靜~呵呵
如果唔係~點找得到a!
有個咁的家父真係lei~
thx!mum 都幫我手找a~而且仲怕我深夜落街~你都落埋lei~!好彩我家仲有個咁的媽媽~唔係我可能已死掉了
| | 刊登時間:2007-10-30 12:01 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|