冷笑cind
我愛一個人發呆,因可以想到好多野~而且冇人打斷你的思考
2008 年 4 月 4 日  星期五   晴天


2008-04-04 不安

today係清明節~一早8:00起身~then ~就call 的去到圓玄學圓個到拜a 爺and a麻~..wa~去到已要行上去la~點知上到去~明知條走廊好窄~d人都仲要企哂係到~都唔肯走~仲要有d企係到食野jim~so~真係要迫入去and 迫出lei~而且仲要小心~因d紙包一定會迫爛~唉~then時間冇5分鐘走人∼

之後去何東墳地拜dad的四姨媽∼then~一去到 個taxi先生找小左10蚊~算la~之後~呵比我們見到有錢人~~~~~何家一齊在一個地方~wa~d 衫真係~同他們有大大大分別~而且仲有司機la~工人la~原來我dad 個四姨媽對上就係何氏某人的墳.....then走的時候明白記者平時係如果影相∼原來佢哋可以在橋上影落去墳地個到∼wa∼即係有旺中去到朗豪咁遠∼so∼做名人真係好冇自隱的∼哈哈

 

then去歌連臣閣拜公公la~wa~又係好多人~而且仲要行馬路邊~真係好危險~人多車多~wa~.....

上到去都係冇5分鐘~走lu~今次真係快速地拜祭....因為真係人好多~而且唔想阻住人~

 

之後就去左行la~去到causeway bay一間魚蛋麵shop~d野好好eat a~wa~3個人eat 左99 蚊~有小小貴lo

then之後去左四周行下la∼都唔知why,,,,係唔係d地方貴∼好多都執左∼so 冇野好行

dinner 去左 sun biston eating∼我eat左德豬手1∼好eat 好多∼好過上次個間野∼服務good la∼三個262∼ok la∼我dad 唔噪就ok ga la∼xddd

then之後by961再taxi 回家~回到家個人都散哂lu~因今日真係行左好多好多路~

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3/4

今天4:30去左tidt...同賤男frank and eo roy 測機~有telephone and 對講機測~,兩個字好玩~so 玩到6:00 sin 走~ot左30 小時~

roy~佢真係好好玩~因勁say "gon喜發財".......真係"o"咀~因一個eo 可以咁放咁同你測機~呵

今早叫個new oa 做野~佢係do得慢~but 好過冇la~而且你唔比機會人~人又點比機會你lei~so roy問我對佢點~我sayok la∼but佢and frank就有d意見∼算la∼maybe roy都係聽個個化小為大的人講的話jar∼see leia roy太易比人騙la~而frank 就....唔用sayla∼lei d 人∼去得某個地方gala~but我怕個個地方唔收佢~因太污染la~呵

刊登時間:2008-04-04 11:34 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 cindcind 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





cindcind
暱稱: cind
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-01-12
2008-12-06
2008-10-19
2008-09-10
2008-08-16
文章分類
全部 (127)
日記 (71)
冷笑話 (12)
歌詞 (3)
未分類 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容