今日第一日考試呀!考地理......都ok既∼
跟住考ENG作文!!亂黎______
之後就考聆聽LU#十題八都唔識呀我!
唉∼放學同左小芳果D去mcdonald's食野^^
THEN番左屋企,坐低左一陣就要出街LA!!
同我家姐食野∼
跟住去左行街........買左勁多野食牙!哈哈
行到4點幾就番屋企LU※
之後就要溫書啦又!唉*
頭先睇番宜個日記.....睇到佢同佢呀爸講父親節快樂!
我先記得起原來琴日係父親節呀!
佢就好啦!有得親口同佢講....我都好想同我呀爸講牙∼
不過可惜冇咁既機會LA︽><

|