幾日冇打過日記啦!而家得閒就打下la~
今日去Ocean park呀!我都估到會好熱架啦∼
但係估唔到會落雨囉......仲要好大果隻喎><
不過落左半個鐘度就停左lu!
今日玩左好少野咋!最衰我隻耳仔la!唉∼
冇野做___我地5個一齊去搭纜車^^
足足搭左六次呀!!我地係咁玩.......
宜同魏就驚左3次><係咁大叫呀佢地!
跟住搭搭下有d男仔問我地受唔受溝牙!
哈哈!笑死我....
之後又係搭緊果陣,又有個男仔同我say hi∼
我冇理佢____之後佢就好無奈咁坐番低lu!
我地搭尾二果次仲好笑!上車果陣.....
有班男仔同我地講講我依度有位喎!一唔一齊坐?
佢都傻既!冇理佢....上車!
點知佢地仲係咁撩我地傾計喎><勁煩呀!
點都估唔到既係,佢地景然同我地唱歌喎......
成班企晒係度,望住我地唱呀!
我勁想笑!又唔知自己唱得好難聽喎∼
落車果陣仲有面問我地話唱得好唔好聽牙!!
以上撩我地班男仔都係出自同一間學校架!唔講邊間啦....
跟住4點幾就搭車番學校LU∼ |