又冇出街!!
悶~
用晒D錢睇戲LU~搞冇晒錢買袋.......XD
用黑色果個啦唯有_____
琴晚陪牙蚊傾計....搞到我今日訓到5點先起身牙><
起身睇下部電話,點知....有成10個未接來電呀~
哈哈^^
之後睇電視____睇左兩個鐘!!
玩電腦^^
THEN落街買野食@@
今日好悶呀!!!
你地得閒就打比我啦!!SD SMS都好.....(24小時ON CALL)
今日1點幾起左身LU~跟住3點起同牙蚊出街市食野!!
THEN陪佢去買書.......
最後佢都係買唔齊囉=.=買完都好晏LA#
番左屋企~之後七點度我又出左街啦^^
約左琳去睇戲呀____去到買飛....買左9:50分果場!
我地睇魔蟲口入呀!!!都OK好睇既.....
不過D蟲就><食野諗起都想嘔牙!
跟住就番屋企啦^^差唔多1點先番到呀XD*
今日8點半起身......同左表姐呀媽出左去探"佢"!!
嘩!行條斜路行到我地死死下><
出晒汗囉我想講@@
探完佢都2點LU!!
之後去左買書~
今日就係咁啦^^
琴晚又通頂.....夜晚11點睇碟睇到翌日既12點幾呀!
好眼訓~之後同同左小芳、宜、bella同兒行大中___
我地未試過咁齊人出街呀好似^^
跟住行左唔知幾多個鐘,THEN傾左陣計!!!
之後宜要走=.=咁我地就去左廣福玩#
玩到5點幾就走人LU~