今日正式上堂呀!
ENG變左趙老師教~
ATR就係....文寶欣> <都幾惡既~
CHI就係梁梓君教!佢好白癡呀~
諗起都笑死我^^
GEO又係果條文寶欣教呀=.=想死
MTS係戴SIR教!唔知點解有D掛住MISS廖添...
放學同左小芳去大中食野!
又行左陣~THEN就走左LU#
番到屋企訓覺!一訓就訓到7點啦我^^
跟住玩MSN!哈哈~
同佢傾左OK多野___今次同你傾計真係好開心!
我真係會記住你應成過我既野架...唔好呃我!
都唔明兒點解咁驚同佢講野!好彩你最後都發現佢好NICE姐^^
P.S哈哈!多左個好似家姐既人照顧我^^好開心呢~
|