今日我終於都出街啦!!12點起身.....
THEN去左琳屋企玩~食埋飯就同琳去左沙田睇戲LU#
買左D野比隻狗跟住又買左野比自己~
又係關於番學既><
之後7點幾我地去睇狼羊物語____有少少悶囉!!
但係隔黎果個人就係度喊囉我想講=.=
都唔知佢喊咩*
到左10我地睇死亡筆記LA~都OK多人下^^
都幾好睇丫!!仲有果個"L''好型仔呀^^哈哈
又OK靚喎~不過完來套戲係冇結局架......
要等到11月先有下集呀><
好想快D睇下集囉~BECAUSE好想知邊個WIN#
完場果陣全場D人先知到套戲完來冇結局,佢地既反應就係""下''''!!
係差唔多全場既人一齊講囉!~場面都幾壯觀下......哈哈
之後番到屋企都1點LU!!
唔講啦!!訓教# |