同晴一樣!7月1號番左大陸玩∼不過大家地點唔同.....
第一日:一早起身呀要><跟住去左參觀果D啦!
係架車度係咁訓教呀我地^^勁悶!!之後六點幾就食飯LU^^
等左咁耐終於都到左夜晚啦!因為成日最好玩就係夜晚......
去左會所既物體(唔記得左叫咩名啦!)玩!
去到按摩!一路按一路睇SHOW^^
之後我地細既就自己玩,而D大既就繼續按.....
玩左勁多野呀我地!卓球、打乒乓波仲玩埋健身添呀我地!
玩完搵埋D大人睇ENGLAND場波!輸左><
之後1點度就走左LA!埋單都係900蚊度∼
去左食野....THEN番酒店LU^^
我地即刻沖涼趕住睇巴西場波@果陣已經非常之眼訓....死頂!
點知輸左呀!仲搞到我頂左咁耐....哼!
第二日:我同呀媽唔知醒!不過我地都係邊左10分鐘起身姐^^
去食早餐!唔想食.....可能未訓醒><
食飽!又玩過∼今次玩射箭.....點知落雨呀!
玩完諗住去騎馬,點知夠鐘番上車喎><唉!
跟住唔記得去左邊LU.......
THEN番番深圳!
我地自己食埋野先番...去左食中森名菜呀!好好好飽^^
6個人600幾蚊埋單!扺啦........
最後就行左陣番屋企LU!
今次玩到好攰><訓得果幾個鐘咋!
|