今日我訓到4點呀!!!
去左大埔食野~跟住係大埔行一陣......
之後去左大中,又行過_____
THEN見到兒*
跟住食埋野就番左屋企LU~
P.S今日好開心^^
今日2點度起身!!玩左一陣電腦.....
跟住又傾左陣電話之後就出左街LU~
同琳去左醫院幫呀婆拎番張覆診紙=.=
THEN去左新街市打波with琳and呀姨^^
打左兩個鐘,好攰丫____
之後去左呀婆home食飯!!!
今日就係咁啦~
筆記
我看見天空很藍 就像你在我身邊的溫暖 生命有太多遺憾 越成長越覺得孤單
我很想飛 多遠都不會累 才明白愛得越深心就會越痛 我只想飛 在我的天空飛 我知道你會在我的身邊
回憶的畫面 記錄的語言 愛始終是你手中長長的線 載著我的想念 飛過了地平線 你溫暖的笑臉還一如從前
回憶的畫面 記錄的語言 你說要忘了學著勇敢一點 偶爾哭紅了雙眼 你一定會了解 眼淚是我心 中另一種 完美
p.s幾好聽架!
今日我12點幾起身呀!聽左一陣歌.....
THEN去左呀婆屋企睇住我表妹=.=
玩左陣電腦,跟住就去左醫院探我呀婆LU~
我同琳走果陣我表妹死都要跟住黎呀!
我地唔理佢.....走人!之後我表妹係咁喊AR!
超大聲@@
去到醫院____我呀婆係咁叫出院><
但係要等醫生簽紙呀!唔比住.....
佢話好悶喎!
又係同佢傾下計咁啦~傾傾下都7點幾LU!
跟住我地就去左呀婆屋企食飯!
今日就係咁LA~
琴晚又好夜訓啦我!差唔多唔點啦都=.=
今日諗住訓耐D架嘛!!點知........
我呀媽聽左個電話就彈左起身____咁我繼續訓啦~
之後我呀媽同我講話呀婆琴晚入左醫院喎!
即刻成個人醒晒@@跟住諗住去探佢LA!!
點知要到6點先探得牙~唉!
到左6點!去探佢........睇到佢冇咩事都冇咁擔心LU^^
同佢傾下計~我呀婆話琴晚訓唔著!!話好驚喎#
佢話醫生驚佢有細菌.....SO張我呀婆隔離呀!!
之後佢話一個人住一間超大既房,好驚____
佢到左6點幾先住番正常病房咋!!真係慘~
我同呀媽7點幾就走左LA^^