cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
肥婆 (star_sui2)
珊姐;p
kyy;)
A B'詩'
‘牙文﹏ (evan_lookme)
臭臭;p
螢火蟲;P (tszying219)
* 全世界最【成 熟】的人*
leo弟;)
周衍衍
★`Chui (ChuiYan1121)
周YAN
細心"玲"聽
親"梅"勿友
'鄒'而復始
"ling"蜜blog
YinG2 (billy2002)
"晶"瑩剔透
麥....
' 女 ' 仲賢?!
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2011 年 3 月 22 日  星期二   陰天
 
 


-_-病了病了
 
 
分類: kIsS YoU ']
 
 

昨天終於病了-3-

發燒=w=

如願以嘗!?

 

今晚要努力一點趕ls問卷;要命;<

睇黎又好先訓得;<

 

討厭的!!!!

 

敏兒第2日無番-3-

我就快悶到發臭

 

eng*2

睇堂-3-

其實2堂都暈暈地==

 

糟糕的;功課多等很;<

點解又要改文!?

睇黎今晚都要改埋文先做到問卷....

 

bafs*1

miss好認真==

話說星期4又quiz;<

我既時間真係唔多夠用;<

今晚趕完問卷;聽晚又要溫bafs.....

geo*1

cing係到嘈足成堂-3-

 

小息

cing繼續嘈.....

 

chi*2

無拉拉走火警

咁先去左堂

睇請客

 

lunch

白粥+蝦米腸

淡而無味

食完飯;佢地3個都當值

留低我一個係班房訓-_-

其實好嘈;訓唔到....

 

maths*2

有點反胃其實-_-

勁飲水==

 
 
TIME:2011-03-22 07:14 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 3 月 19 日  星期六   陰天
 
 


2011-03-19
 
 
分類: 整日一覧
 
 

19/3

8點半起身

9田點出門口番學聽ls talk

ush

愈坐愈凍-3-

 

11點幾就完左;)比預先時間早;哈哈

 

回家

 

2點煮野食;)

 

5點出門口去補習;)

得閒無事玩鬥雞眼-3-

好醜=w=但好好笑

 

補完習已經7點

回家;)

 

做功課ush!!!

唔見左份set3;<媽媽的!!!

 

夜晚先發現好多人無交bafs簿-3-

星期5交既果日都拎得番

但我地星期4準時交既就無派-3-

好差勁

明明星期2就quiz-_-

扯火

星期1一定要同芬芬講!!!!!

 

敷埋mask;11點上得床;)

 p.s橡根斷了;<不祥!?

下星期6又要買過-3-手空空沒安全感;<

 

20/3

訓到1點先醒-_-

滿足牙完全

訓到對眼勁腫==

訓醒第一件事;沖熱水涼;)

哈哈;唔知點解--爽牙

 

跟住又做功課-3-

ls essay;愈做愈唔知做緊d乜=3=

做到3點幾牙媽要人出街食野...

 

筆-3-

何文田一枝筆比土瓜灣貴成3蚊-c-

有問題的;下次落土款灣一買買10枝上黎用就差唔多==

 

買左泡菜了;哈哈;傻笑

真開心;)係時候食下泡菜;)

真後悔果次公展會唔買多幾包-3-

 

回家;繼續essay同set3

-

功課已經完成

ls問卷睇黎今日都做唔到嫁拉==

 

一陣溫eng背默算==

聽日先趕ls問卷;<

頭痛.....

 

 
 
TIME:2011-03-20 07:39 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 3 月 18 日  星期五   寒冷
 
 


2011-03-18
 
 
分類: 未分類
 
 

天氣愈黎愈凍-3-

天;終於下雨了

 

錯的人

 

星期5;

ls*2

講完文化了

溫下書咁

 

小息

增值食野;)

好冷喔

 

中文*1

好快咁過

maths*1

又係做數

 

小息

 

eng*2

哈哈;sba完了

分也知了

可以重做;p

睇chinny既<3

好好笑

 

lunch

出左醫管局食;)

食完飯開始唔識停咁笑-3-

笑到我胃痛-3-

成個lunch就係咁笑==

笑到唔識停-3-

好可怕中;<

笑不停不是幸福

 

geo*2

加洲;)有橙;)

 

放學;

 

毛毛雨;更冷了;(

去匯豐銀行銀行聽野

 

遲晒到咯我地-3-

haha

最後要分開坐

話說坐我隔離果個女仔-3-好得人驚==

 

聽完有野食;)曲奇-_-

明知自己喉嚨痛;唔可以食咁多==

但我又偏向虎山行-3-

我找死!!!

 

今天咳死我了;<要哭

 

7點到回到家;p

 

毛毛雨;很有詩意

 
 
TIME:2011-03-18 09:50 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]