19/3
8點半起身
9田點出門口番學聽ls talk
ush
愈坐愈凍-3-
11點幾就完左;)比預先時間早;哈哈
回家
2點煮野食;)
5點出門口去補習;)


得閒無事玩鬥雞眼-3-
好醜=w=但好好笑
補完習已經7點
回家;)
做功課ush!!!
唔見左份set3;<媽媽的!!!
夜晚先發現好多人無交bafs簿-3-
星期5交既果日都拎得番
但我地星期4準時交既就無派-3-
好差勁
明明星期2就quiz-_-
扯火
星期1一定要同芬芬講!!!!!
敷埋mask;11點上得床;)
p.s橡根斷了;<不祥!?
下星期6又要買過-3-手空空沒安全感;<
20/3
訓到1點先醒-_-
滿足牙完全
訓到對眼勁腫==
訓醒第一件事;沖熱水涼;)
哈哈;唔知點解--爽牙
跟住又做功課-3-
ls essay;愈做愈唔知做緊d乜=3=
做到3點幾牙媽要人出街食野...
筆-3-
何文田一枝筆比土瓜灣貴成3蚊-c-
有問題的;下次落土款灣一買買10枝上黎用就差唔多==
買左泡菜了;哈哈;傻笑
真開心;)係時候食下泡菜;)
真後悔果次公展會唔買多幾包-3-
回家;繼續essay同set3
-
功課已經完成
ls問卷睇黎今日都做唔到嫁拉==
一陣溫eng背默算==
聽日先趕ls問卷;<
頭痛.....