今天天氣還是有點冷
eng*2
;);)幾好咁wor呢2堂;
講how to be happy;)
小息
落左去食野;p
bafs*2
哈哈;贏了贏了;p
又抄note;p
小息
中文*2
miss又無番;
敏兒唔舒服呢;(
好好休息一下吧同窗
別讓人擔心喔*v*
唔可以請假得番我一個的;p
lunch
食飯
食完飯當prefect;真的火起
點解要咁憎bbs!?
點解要針對bbs!?
你要我掛prefect個牌ok;但你無權要我除左bbs個牌
你中意憎bbs;但唔關我事
你無權逼我除牌
這是底線;(
仲話咩點解咩牌都唔掛;掛你最憎果個;仲要唔係細細個;係leader既
so what!?
我係要掛牙;點解唔得?
掛中文大使既就得;點解就係bbs唔得
玩針對唔緊要;但唔該要清楚你無權亦無能力逼我
我唔理你講野幾難聽都好;但你都無權逼我
我認;我係中意bbs多d
我認我係係bbs有歸屬感多d;bbs既人會互相關心
而唔係係到嘈;連自己人都嘈
咁d叫一team?
果下真係勁火;勁委屈
我為個積點;忍埋你半年;
半年姐;半年後我掉埋你個牌!!!!!哼哼哼
態度係一個問題!!!!
真係火起~~~
火火的當值
係b班門口搞左勁耐;
maths*1
黃sir帶隊;
唔洗上堂
果個mr.ho係到播黃子華
真係勁無心情去睇
music
唱洋蔥
放學
bbs開會;
傾到5點鐘到走得;)
回家with曹
天氣愈夜愈冷咁喔;p