cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
麥....
`★ah盈、 (YuEn_babiii)
太平 (peter71143)
肥婆 (star_sui2)
Lokling:) (lokling_love)
螢火蟲;P (tszying219)
; yellow ;
"晶"瑩剔透
A B'詩'
波子
SUSU (evisu9)
Rikku (pkokychan)
'鄒'而復始
"螢"火蟲
"婷婷"玉立
飛揚、蒲公英 (Shirley1A10)
周衍衍
"ling"蜜blog
CARMEN:> (CarmenLixdd)
‘牙文﹏ (evan_lookme)
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2011 年 2 月 22 日  星期二   晴天
 
 


覆診日;)
 
 
分類: kIsS YoU ']
 
 

bb<3

生日快樂牙;);)

16歲的妳

要繼續快樂;)

要知道cming總是在你身邊喔!!

haha;)

 

我發現我真係係好多人身邊既姐=)偷笑

 

一早起身;)發現膝頭既箊痕比昨天更誇張-_-

要命!!

有一條箊痕-_-佢係一條直線;仲直過用間尺畫

 

早會;)

比人果個對不起我愛你笑死左;)

哈哈

連簡sir都玩埋一份-_-

對不起我愛你!!!

 

eng*2

改正作文;)

 

bafs*2

唔該晒志婷本簿;)

哈哈...大頭蝦既我又唔記得帶簿@@

 

geo*1

上左15mins就早退去;)

haha

去醫院覆診成了習慣?

;)

同姑娘講我趕住番學;叫佢可唔可以早d比我睇;)

一邊等一邊做ls;)

最後12點半多d有得睇;)

太好了;)

今次醫生都好好

佢讚我

叻女叻女叻女

 

睇完醫生都未夠1點;)

去左佐敦食lunch;)

食完lunch搭巴士回校去

1點40分番到去

黃sir望住我;p我可不是遲到;)

我係為左上maths先趕番黎嫁;)

如果唔係就唔番拉;p

haha

 

上完2堂mtah放學;)

今天心情很好=)

 

太久無上準既blog;)

一上;)好有驚喜:p

我的準牙;)你也太可愛了;)

haha<3

但你亦無必要將自己個blog搞到咁花吧==

你亦唔洗愛你隻蠟筆小新愛成咁牙-_-

哈哈

又可愛又白痴既準牙;)

haha=)

 
 
TIME:2011-02-22 05:13 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 2 月 21 日  星期一   清涼
 
 


血光化災;<
 
 
分類: 大哭 ' ]
 
 

我發現我呢幾日成日流血-_-

果日去醫院抽血;

對鞋刮腳

我琴日著另一對出街

刮甩埋-_-

跟住今日趕住出門口;無痴膠布

一邊行一邊痛;(

又勁驚遲到咯wor

點知係學校樓梯扑死-_-

又一次係樓梯扑死==

;(

扑完我勁醜咁起番身扮無野係咁唔該借借衝左上去-_-

唉-_-要搵個洞洞

 

真係==呢排我犯左d咩小人

咁多血光之災咁

右邊膝頭又損左-_-

是我對你唔住牙

我出世以黎;你好似成日都無日好過-_-

跟住上到班房先發現左邊膝頭箊左-_-佢仲識自己發熱;(

摸落仲腫腫地

唉....今日有夠黑牙

光天化日;無落雨我都可以扑親==

睇黎我一生都要係扑死既日子中過活-w-

是苦笑;是冷笑;是嘲笑==

 

geo;牙sir發火-_-

maths;佢地好差!!!

 

小息

睇活著;(

呢本書;睇到我好苦悶

 

chi*2

邊睇活著邊聽書;)

 

小息;

繼續活著

 

eng*2

過得好慢-_-

我發現我好憎set2;<

 

lunch

又活在回憶之中;)

感謝meiling既雞翼

雖然佢令我有d手忙腳亂;)哈哈

同埋我今日先發現原來佢地為我改左個花名叫銘小姐==

呢個名有點那個-_-我是cming!!!

 

bafs*2

又邊睇活著邊抄-_-

話說又抄左張單行紙

我又唔記得帶簿wor;<

姐下次要將上次同埋今次抄既野抄番晒落去-_-想死

 

回家;路程又說了很多很多

 

回家;換完衫又睇活著

唉-_-其實可以揀;我真係唔想睇

呢本野睇到我抓狂

我睇睇下竟然抱住個咕淳訓左係張台到咯竟然==

我都未試過睇書睇到我咁既死樣

訓得果15mins又起身睇;<

睇到食飯

食完飯繼續==

睇到佢個仔死左就放棄-_-

呢本野;可能要係我百年終老既時候先識得欣賞

我睇本咁慘既野;竟然唔覺佢慘-_-

 

拿拿聲搞掂份野就算=w=

字很醜的說haha;)

hea ma~~

 
 
TIME:2011-02-21 09:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 2 月 20 日  星期日   晴天
 
 


又星期日-_-
 
 
分類: kIsS YoU ']
 
 

點解咁快又星期日-_-

好似無放過假咁既點解==

11點幾起身

2點去m記;)

haha;)係咁影相;)試機=)

正點@@

m記新出既雞翼拼盆

話說都係傳統既最好食

 

我真的迷上了拍照-_-

雖然之前已經好愛==

但宜家更愛-_-

但發現新相機既相好大張

次次都唔可以直接uplod上黎

要整細先可以up;<麻煩

 

媽媽買既大樹菠蘿好好食呢;p

發現我好中意橙色既水果;p哈哈

我是橙迷!是橙狂!!

應該是我為橙瘋我為橙狂!!!

哈哈=)

 

皮膚無拉拉好似有點紅腫-_-

敏感了嗎?

討厭的!!!

 

還有我媽媽的活著牙;(

今日睇完ch1

聽日拎本書番黎睇埋佢去做報告

真是的

星期3交咪好咯--

咁我可以聽日睇晒;星期2做

星期3交-_-

宜家-_-乜都勁趕;<

 

仲有岩先睇thailand--d人好嚇人-_-

走火入魔-_-係到發癲@@

可怕是也;(

 
 
TIME:2011-02-20 11:27 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]