星期4=)
一起身發現雙腿有點酸-_-
琴日太HIGH了吧-_-
eng*2
;)sba=)幾好笑-_-個美童kelly-_-
bafs*2
過得很快=)
全年分68.7;)
第5=)笑笑
其實已滿意
小息訂粥<3
maths*2
orz-_-圓形!!!
lunch=)
食完粥當值去;)
好日唔當值;一當有2張單;)哈哈
鐘奇峰!!!我記住你!!!
唔好係31號出現牙你>3<出現都唔好有位比我插你!!!
小心我插死你;本少姐不跟你說笑-_-
真的起火了-_-
其實一直不明白為何自己要去擔任一份辛苦的prefect工作-_-
中文-_-帶點火氣的跟敏兒說了-_-
活著;<個仔仔死左拉;<omg!!!
music
!!我們的愛!!
好高音-_-點唱-3-
呢d歌係要黎發洩的;)哈哈
放學-_-還是那樣;沒變
回到家第一件事;找一些甜東西吃-_-

是它了;糖環-_-
其實放學想食雪糕以洩憤-_-但由於天氣有點冷-_-沒衝動了!!
回家就選擇了它;)