cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
★`Chui (ChuiYan1121)
YiNg
"螢"火蟲
親"梅"勿友
★青衣leung(: (leungl0ve)
肥婆 (star_sui2)
; yellow ;
蟻家1族
"婷婷"玉立
-'呀凍′ (ColdLam)
"ling"蜜blog
珊姐;p
CARMEN:> (CarmenLixdd)
樱花峰 (s081049)
leo弟;)
細心"玲"聽
周YAN
麥....
周衍衍
‘牙文﹏ (evan_lookme)
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2011 年 1 月 29 日  星期六   清涼
 
 


day one=) 開心
 
 
分類: 整日一覧
 
 

10點多起身;)

琴晚本身想同潔潔傾計-_-

點知佢訓左=_=

算了

 

;)

好想換過款眼鏡-_-

我款眼鏡變色了;(很差很差

下晝落紅磡搵萍萍;)

haha;)陪佢買左對新boot;)

其實真係好令;p

跟住買左個杏仁包;)

好好味好好味;)

好想再食;)哈哈

佢甜嫁!!!

發現對杏仁好有好感=)

我真係好中意食杏仁

 

跟住去左sasa買指甲油;)

我終於買左枝白色的了;)

 

行左吉之島一陣

跟住去公園同萍萍搽指甲油;)

 

回家=)

何文田很冷-_-

無著外套出街==

我發現我有唔少指甲油;)

又添左2枝新既=)

其實呢到都未係全部-_-

仲有3枝....

ush!!

我又換甲色了;)

今次是白色;)haha

但其實白色好難搽-_-比黑色更難-_-

 

第一日假完-_-

今晚我一定要受潔潔煲粥

 
 
TIME:2011-01-29 09:37 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 1 月 28 日  星期五   晴天
 
 


星期5ush!!!
 
 
分類: 整日一覧
 
 

;)

聽日開始放假;)

電影plan已取消

聽日陪萍萍;)

 

今日=)

朝早上8堂;)

時間過得快好多

ls*2

chi*2

睇活著睇到哭了;<

又可怕又感人既一套電影;(

eng*2

9個字作一篇文;)

BEN!!!

咁就落堂了;p

geo-_-

同cing坐-_-其實....沒話好說;p)

畫浣熊!!!!

佢都係最後2 3個字訓著-_-

我同佢坐;;由上年到今年都係悲劇-_-

但可笑既係;p我上年練習有素;)已習慣!!!

 

lunch-_-

用左2個字食完盒飯-_-

怕胃痛;<

 

發生左一件嚇死我既事-_-衝出班房了lol

請別嚇壞我!!!!!

 

跟住落去聽ls 80後=)

多謝miss既朱古力;)

 

周會=)同珊姐meiling分開了-_-

苦悶!!

 

陪珊姐落教員室;)

見到miss chiu;)佢又比左包麥提莎黎讚揚我=)哈哈

 

放學

很想吃甜品!!

回家將紅棗吃了半包;)

食食下一睇先發現食左咁多-_-

跟住食開心果;真希望開心點點;)

但喉嚨開始痛了-_-

我已plan好了這幾而怎過了;)

 

聽日陪萍萍

後日陪媽媽

2月1號約左潔潔;夜晚同miss食飯;)

 

2月9號都要回校補課orz-_-

2月10號唔番;)留番黎過自己既生日!!

 
 
TIME:2011-01-28 06:21 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 1 月 27 日  星期四   晴天
 
 


haha;)星期4
 
 
分類: 整日一覧
 
 

星期4=)

一起身發現雙腿有點酸-_-

琴日太HIGH了吧-_-

 

eng*2

;)sba=)幾好笑-_-個美童kelly-_-

 

bafs*2

過得很快=)

全年分68.7;)

第5=)笑笑

其實已滿意

 

小息訂粥<3

 

maths*2

orz-_-圓形!!!

 

lunch=)

食完粥當值去;)

好日唔當值;一當有2張單;)哈哈

鐘奇峰!!!我記住你!!!

唔好係31號出現牙你>3<出現都唔好有位比我插你!!!

小心我插死你;本少姐不跟你說笑-_-

真的起火了-_-

其實一直不明白為何自己要去擔任一份辛苦的prefect工作-_-

 

中文-_-帶點火氣的跟敏兒說了-_-

活著;<個仔仔死左拉;<omg!!!

 

music

!!我們的愛!!

好高音-_-點唱-3-

呢d歌係要黎發洩的;)哈哈

 

放學-_-還是那樣;沒變

 回到家第一件事;找一些甜東西吃-_-

是它了;糖環-_-

其實放學想食雪糕以洩憤-_-但由於天氣有點冷-_-沒衝動了!!

回家就選擇了它;)

 
 
TIME:2011-01-27 05:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]