一早就落雨
本身寒冷既天氣顯得更冷
7度?點解好似仲凍過之前既5.8度既呢;(
紅茶易冷!!!!!
一早起身;的確-_-想死
天黑得要很;很難相信已7點=3=
番學去;(媽媽我很冷--
明明已經著左5件衫==我5.8度果日好似都無著咁多;(
身體機能出了問題?
ls-_-分2份卷考
第一份做2粒鐘;<
由頭寫到尾
無停過=3=
手都快瘸了.....!
寫寫下好凍--
一邊做背起在抖震==
跟住抖半粒鐘-_-原來hall已經很暖=3=出面更冷
d水勁赤!!!!!!!張台勁凍
part2
好似時間比較好;p
有3個字剩check卷;)
真的強烈要度校冷衫加番2個袋!!!!!
回家;寒風陣陣;(
媽媽今日買了10幾個暖包暖貼比我;)睇黎我呢幾日既寒天
會比較暖;)笑笑
食完lunch爬上媽媽的床訓覺去-_-本身話3點醒
點知我一訓訓到6點食飯=3=
我的12課bafs=_=
叫苦連天中!!!!!!!!
明天考的是中作+bafs
又是2科要勁寫既科目;(