cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
"螢"火蟲
c0max_ (c0maxschun0w0)
kyy;)
★青衣leung(: (leungl0ve)
飛揚、蒲公英 (Shirley1A10)
★`Chui (ChuiYan1121)
珊姐;p
♥ `笨潔; - 我行我素 ... (kkkaikit)
麥....
[鈴]蜜blog子
‘牙文﹏ (evan_lookme)
* 全世界最【成 熟】的人*
Lokling:) (lokling_love)
蟻家1族
; yellow ;
leo弟;)
' 女 ' 仲賢?!
貴族ㄚ瑩 (JoYcE_w0nG)
SUSU (evisu9)
細心"玲"聽
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2011 年 1 月 16 日  星期日   寒冷
 
 


;(數學
 
 
分類: kIsS YoU ']
 
 

琴日同媽媽落左土瓜灣

一想想去食辣米線;點知搵錯鋪--

搵左果間既隔離果間-_-orz"

我行多2步咪好咯;(

dislike-_-

呢家唔辣既-_-

行左好耐

拎年糕;買餸

 

夜晚溫左maths ch1 6 7

 

今日溫maths 8 9 10-_-

9 10真的打敗我了;(

要哭要哭

 

寒冬有著熱水袋;)有點暖氣了

 

 
 
TIME:2011-01-16 06:00 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 1 月 13 日  星期四   寒冷
 
 


終於有得休息;) 感動
 
 
分類: kIsS YoU ']
 
 

kisskiss<3

終於有得休息了;)大叫

愛賤;p

柔情而強硬=)

這是我mo!?

我好似好小會強硬haha

昨晚溫bafs溫到1點幾-_-

bafs真的會令人崩潰-_-

明明上年讀呢科讀得幾開心嫁==

搞咩今年變到咁=3=

一邊溫書一邊飲熱茶

今次是白茶來的;p

;)紅茶易冷;白茶唔提神;)

gag mode

 

食左粒橙味糖;p橙色太美

媽媽的暖包;p今天大派用埸

暖貼係背脊發熱=)

是一種幸福

 

爸爸琴晚去飲;帶回來的是2粒金莎;)

haha;p是我最愛的甜野;p

"愛你一萬年"

haha

 

我呢排真的很差勁==

訓覺著埋對襪;對腳都好冰-_-我發生左咩事....

琴晚1點幾訓

4點幾醒左;對腳冰凍;(

跟住我要蓋2張被=3=

明明一張已經係棉胎

我仲要加多張冷氣被;<

 

跟住今朝起身;雙腳還是一陣冰冷-_-

看來我的雙腳有點毛病;(

可怕!!!

要諗諗計;咁落去;我遲早凍死

 

早上考中作先;p

作左"我遇過最美麗的人"

本生想作續寫

但無奈開左2句就覺得自己寫唔到好多字

只好改題目

最後作左2張幾紙;p叻叻

今次出期地寫得快;p

但宜家諗番--

其實作得唔多好

我都係中意我上年果篇多d;p

上年果篇我覺得作得唔錯嫁真係;p勁有意思

今年呢篇就-3-orz"

寫到手瘸

 

其實今日既試-_-都係勁寫==

bafs-_-

2粒鐘-_-寫左4張單行紙

23題mc

omg=+=

我坐窗邊

太陽很愛我似的

一直射住我條頸--

做做下條頸勁興==

局部性寒冷局部性熱辣辣!!!!

雙手雙腳是冷的

只有頸同面是興的.....

2粒鐘-_-真係寫到好痛;(

右手寫到好似脤脤地;跟住手碗位好痛;(

手指都快伸唔正;根本就用唔到力-_-

今天寫既字太多了

明天還是作文

haha;p今天大概可以休息一下了;)

今晚睇睇英作既vocab.就得!!!!!

 

心癮發作想食辣既米線野-3-又想食西餅;)

為食鬼又回來了;怎辦;phaha

 
 
TIME:2011-01-13 01:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 1 月 12 日  星期三   寒冷
 
 


搞乜今日咁鬼凍;(
 
 
分類: kIsS YoU ']
 
 

一早就落雨

本身寒冷既天氣顯得更冷

7度?點解好似仲凍過之前既5.8度既呢;(

 

紅茶易冷!!!!!

一早起身;的確-_-想死

天黑得要很;很難相信已7點=3=

番學去;(媽媽我很冷--

明明已經著左5件衫==我5.8度果日好似都無著咁多;(

身體機能出了問題?

 

ls-_-分2份卷考

第一份做2粒鐘;<

由頭寫到尾

無停過=3=

手都快瘸了.....!

寫寫下好凍--

一邊做背起在抖震==

 

跟住抖半粒鐘-_-原來hall已經很暖=3=出面更冷

d水勁赤!!!!!!!張台勁凍

 

part2

好似時間比較好;p

有3個字剩check卷;)

真的強烈要度校冷衫加番2個袋!!!!!

 

回家;寒風陣陣;(

 

媽媽今日買了10幾個暖包暖貼比我;)睇黎我呢幾日既寒天

會比較暖;)笑笑

 

食完lunch爬上媽媽的床訓覺去-_-本身話3點醒

點知我一訓訓到6點食飯=3=

我的12課bafs=_=

叫苦連天中!!!!!!!!

 

明天考的是中作+bafs

又是2科要勁寫既科目;(

 
 
TIME:2011-01-12 08:23 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]