cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
L (ImSiuIanBabe)
★青衣leung(: (leungl0ve)
`BITCH;.$ (WwB_v3v)
'鄒'而復始
; yellow ;
細心"玲"聽
飛揚、蒲公英 (Shirley1A10)
肥婆 (star_sui2)
YinG2 (billy2002)
高飛的'燕'
YiNg
詩婷;)
周衍衍
VI KI生
蟻家1族
CARMEN:> (CarmenLixdd)
螢火蟲;P (tszying219)
"ling"蜜blog
"晶"瑩剔透
Rikku (pkokychan)
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2011 年 2 月 16 日  星期三   寒冷
 
 


2011-02-16
 
 
分類: 未分類
 
 

佳節

城中燈飾優美別緻
當年開始共賞玩過幾次
年宵公園跟你冒雨找尋傘子
像很久的故事

同度萬聖節的境況
 同抱著去等千禧曙光
 從復活節離開
 腳步曾踏遍在世上各方

如果一生可以尚有百萬個的佳節
 我亦憑著同樣熱情解禮物結
 凡塵俗世中 若某(有)一個先告別
 誰繼續留下 聖誕夜最苦澀

 如果一生跟你度過
 節日氣氛還求甚麼
 來日你白髮漸變多
 但我跟前仍是那一個
 用年青一張面容親我
 (能在每日每夜也像最初
 同享過各種慶賀
 人生怎麼算是枉過

燃點煙花喜慶盛況
當年相識或是更好看
颱風訪港的五月節仿如昨天
在深水灣跳浪
 

15•2•11

其實真的很累

天很冷

 

eng*2

繼續講作文

 

bafs

調位;其實蠻無奈-_-

我居然坐尾2果行

乜料?

miss話位置跟你上堂表現==

我更o-_-心諗我堂堂咁比心機上;你咁咩意思?

算;無拉拉比人放棄左咁

心都淡埋!!!

極度不滿中

 

geo

唔知做左d乜-_-

 

chi*2

訓左3個字;<

 

lunch

落左圖書館牙好似

 

maths*2

繼續..... $%#$%#%

 

做左張ws先回家去

回家的路繼續是冷

 

番到屋企hea左一粒鐘就去左訓==

訓到6點起身食飯

食完飯又訓==

訓到11點起身沖完涼再訓

這陣子真的.....好像很久沒有好好睡一覺

 

 

16•2•11

今天;天仍是冷

 

一早起身洗頭-_-

勁凍唔係講笑==

臨出門口前吹左5分鐘頭;p哈哈

 

中文

maths

我幾時開始變得這麼弱?

 

ls*2

-_-要轉房室

很冷很冷

 

pe*2

=)康樂棋=)

哈哈考試考這個;正點

 

lunch

bbs room食飯;p

多謝澤ming份禮物;p

去1c玩game

層層疊!!

哈哈

好耐無玩拉;p不錯不錯

 

發現宜家既f.1好無禮貌咯有d-_-無大無細?!

心諗我f.1果時邊敢咁同d高f講野!?

 

geo*2

很悶其實-_-

 

放學;好重咯-_-又maths書又ba書==

回家

hea-_-

媽媽突然問起我sms既內容-_-

其實蠻無奈的

因為本人今日手機無乜電剩...所以無帶佢番學

點知牙媽居然睇我sms內容

但我竟然沒有沒點生氣

反而一臉無奈

因為已經無需解釋

沒必要沒需要沒理要要解釋

亦好像失去力氣去生氣似的

反而是冷靜地看著電腦;跟她對話著;說著一切的由來

 

食完飯做ba

做完ba做數-_-

死拉6題識得果2題;<

唉-_-我幾時變得弱成咁?

好煩既數學

比pro.更難呢;(崩潰!!!!

 

 
 
TIME:2011-02-16 09:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 2 月 14 日  星期一   寒冷
 
 


情人節<3 滿足
 
 
 
 

2•14

情人節

這個情人節你過得開心mo!?

haha

 

這個情人節很冷很冷

但心卻是溫暖的

 

haha<3

今日收到不少愛心朱古力;)

其實我個包未派晒;)哈哈

大概無乜人知我有朱古力呢樣野;phaha

 

有沒有發現;今日收既禮物其實有不少係生日禮物;)

daisy送左2排朱古力@@

睇黎今次既朱古力有排食;)

萍萍你既朱古力好窩心呢

還有晶晶親手做既豬豬;P

它很可愛;P好似佢主人呢;Phaha

還有peggy既名牌;p我會帶住佢周街去

驚死人唔知我叫cming咁=)自戀又發作??

 

回家睇埋泡沫之夏

真的哭了;<

但大s既精神我好中意;)

是因為我不會做到她那樣冷靜才這般妒忌吧

 

但她的結局;我很滿意

那種幸福;)哈哈

大概每個女生都會渴望=)

 

係一套算唔錯既戲

可能歐辰唔係佢一生最愛

但肯定一生中最不想錯過的人吧

所以一生...也沒關係

 

每個人一生中都有一個克星

他不一定陪伴你過著下輩子

但至少;會令你一生難忘

那樣的人;遇過就好

 

情人節快樂;)

 
 
TIME:2011-02-14 10:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 2 月 11 日  星期五   晴天
 
 


第一日回校日;p 開心
 
 
分類: 整日一覧
 
 

很不習慣這麼早起;<

但總難不到那總是神經化的cming拉=)

 

7點起身

7點半好準時出門口;p

 

行到kg5-_-竟然見到隻死老鼠lol嚇死--

行行下;見到腳邊有野

岩岩仲以為係嘔吐物==點知望真d係老鼠-3-

仲要死得好醜;d內臟整晒出黎咁

嚇鬼死;即刻彈開.....

即邊個男仔呆了@@

 

回到去第一件事入bbs room

 

今日天氣開始冷了;<

明明前2日仲勁暖@@天氣無常得可怕...

 

番到去一排隊就已經好眼訓;(

 

ls*2

調位@@

又係同yoyo坐-_-本身已經同佢坐;p

後面係sara同珊姐=)哈哈

很好很好

4個人=)

但牆邊很冷==

抄珊姐一句:頭頂好似有冷空氣一樣

 

小息

陪珊姐落圖書館

凍得可怕

搞乜咁大風@@

 

中文*1

敏兒入camp

去左後面同臭臭坐;p

中文lis

隻臭臭訓晒-_-

maths

眼訓得要狠!!!

勁打呵欠--係咁流眼水;<

討厭!!

借膊頭比臭臭;p哈哈右手唔識郁

 

eng*2

好似過得好快咁!!

 

lunch

食飯;p無左meiling

妳玩得開心mo!?

haha

聽說你琴晚打比大家曬命@v@

好彩聽唔到你電話姐;p哈哈

 

笑點又差d比akemi打開左-_-

忍住忍住!!!

 

geo*2

珍珍黎左我地張台;p

其實今日幾好笑;p

因為珊姐原來坐我後面=)

咁就算cing訓左都有人問野了;p

太好!!

 

今日收到珊姐張卡;p應該話係本書仔;p

哈哈

嗯;我知你懂我的

我懂的有多少;懂我的又有多少!?

haha;p至從認識你;跟任變成很要好的姊妹後;

懂我的人又多一個

 

哈哈;p但你想得也未免太遠了吧@@

竟然想到望住我生bb-_-

哈哈

但放心;p如果是;我一定會!!

點會少左你;p

 

回家去

其實蠻想訓覺-_-但訓唔著==

睇我的公主最新一集;

 

又要等一星期了;(

點解我成日追劇追得咁苦@@

 

聽日星期6;p哈哈

可以好好的享受一下

 

星期日;聽爸爸說;可能去大埔-v-媽媽想去

哼;我生日話想去邊又唔見你地聽我講@^@

 
 
TIME:2011-02-11 07:53 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]