佳節
城中燈飾優美別緻
當年開始共賞玩過幾次
年宵公園跟你冒雨找尋傘子
像很久的故事
同度萬聖節的境況
同抱著去等千禧曙光
從復活節離開
腳步曾踏遍在世上各方
如果一生可以尚有百萬個的佳節
我亦憑著同樣熱情解禮物結
凡塵俗世中 若某(有)一個先告別
誰繼續留下 聖誕夜最苦澀
如果一生跟你度過
節日氣氛還求甚麼
來日你白髮漸變多
但我跟前仍是那一個
用年青一張面容親我
(能在每日每夜也像最初
同享過各種慶賀
人生怎麼算是枉過
燃點煙花喜慶盛況
當年相識或是更好看
颱風訪港的五月節仿如昨天
在深水灣跳浪
15•2•11
其實真的很累
天很冷
eng*2
繼續講作文
bafs
調位;其實蠻無奈-_-
我居然坐尾2果行
乜料?
miss話位置跟你上堂表現==
我更o-_-心諗我堂堂咁比心機上;你咁咩意思?
算;無拉拉比人放棄左咁
心都淡埋!!!
極度不滿中
geo
唔知做左d乜-_-
chi*2
訓左3個字;<
lunch
落左圖書館牙好似
maths*2
繼續..... $%#$%#%
做左張ws先回家去
回家的路繼續是冷
番到屋企hea左一粒鐘就去左訓==
訓到6點起身食飯
食完飯又訓==
訓到11點起身沖完涼再訓
這陣子真的.....好像很久沒有好好睡一覺
16•2•11
今天;天仍是冷
一早起身洗頭-_-
勁凍唔係講笑==
臨出門口前吹左5分鐘頭;p哈哈
中文
累
maths
我幾時開始變得這麼弱?
ls*2
-_-要轉房室
很冷很冷
pe*2
=)康樂棋=)
哈哈考試考這個;正點
lunch
bbs room食飯;p
多謝澤ming份禮物;p
去1c玩game
層層疊!!
哈哈
好耐無玩拉;p不錯不錯
發現宜家既f.1好無禮貌咯有d-_-無大無細?!
心諗我f.1果時邊敢咁同d高f講野!?
geo*2
很悶其實-_-
放學;好重咯-_-又maths書又ba書==
回家
hea-_-
媽媽突然問起我sms既內容-_-
其實蠻無奈的
因為本人今日手機無乜電剩...所以無帶佢番學
點知牙媽居然睇我sms內容
但我竟然沒有沒點生氣
反而一臉無奈
因為已經無需解釋
沒必要沒需要沒理要要解釋
亦好像失去力氣去生氣似的
反而是冷靜地看著電腦;跟她對話著;說著一切的由來
食完飯做ba
做完ba做數-_-
死拉6題識得果2題;<
唉-_-我幾時變得弱成咁?
好煩既數學
比pro.更難呢;(崩潰!!!!