cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
周衍衍
細心"玲"聽
-'呀凍′ (ColdLam)
VI KI生
; yellow ;
A B'詩'
"ling"蜜blog
麥....
`★ah盈、 (YuEn_babiii)
樱花峰 (s081049)
螢火蟲;P (tszying219)
太平 (peter71143)
* 全世界最【成 熟】的人*
emily (emily_wly)
"婷婷"玉立
詩婷;)
蟻家1族
SUSU (evisu9)
Rikku (pkokychan)
♥ `笨潔; - 我行我素 ... (kkkaikit)
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2011 年 10 月 19 日  星期三   晴天
 
 


完全不在狀態.....:( 鬱悶
 
 
分類: 整日一覧
 
 

宣布!!!cming處於緊急情況.......

連續處於不在狀態既情況!!!

 

琴日;

整天都是「忙」忙功課忙補習忙溫書

一早

一邊溫geo一邊行番學

 

ls*2

 

小息

 

中文*2

簡直想死-,-

 

小息

 

eng

繼續處於渴睡狀態

班房焗到我就黎抖唔到氣-,-

 

lunch

雲貴川;)

跟住又上eng study grouip=+=

星期2總是難捱

 

maths*2

對mc!

錯左好多

睇黎要加油先得

 

放學

留左係學校溫書

 

溫geo

但奈何專心唔到;(

太嘈拉-3-

溫到5點9

第2課都溫唔晒;(

就行去搭車

 

又咁岩唔洗等-,-

 

落車;)

ush!

有我最愛既朱古力賣!!

最衰呢間無杏仁:(

家中既朱古力食晒;就要補倉

還是71%既正;)

買完去sasa買襪膠;)

沒有襪膠的日子

我安全感減半=,=

 

feel到對襪痴住對腳既感覺好好-,-(變態-_-)

 

跟住食飯;)

飽:p

 

跟住補習

7點開既等到7點3

重點係

間房勁焗!!!

佢似連冷氣都無開-,-

但又關晒窗....

空氣勁差=,=

就黎窒息

8點半先補完

9點幾先番到屋企:(

好倦唔係講笑

 

仲要沖涼溫書-_-

溫geo溫到想喊:(

多謝「弟弟」既支持:)

明明老過我既就:@

我都知我唔蠢;)哈哈

btw;你手字其實幾令:):)

 

最後溫到1點半;(

訓覺

 

點知!!!!

我唔知醒-_-

個鐘無響;(

cming中學生涯第2次遲到

真的好想講粗口

唔係我姑姐哎醒我;我估我唔會醒-,-

可悲!!!!!!!

 

bafs*2

無帶pp

2堂溫geo-_-

 

小息

 

eng*2

lis-_-

 

小息

食野

比leo恰:@

prefect偷野反果嚴重牙!!!

 

中文*1

哇!!!簡直訓得著唔係講笑

maths*1

對mc

 

lunch-_-

樓下勁多人排隊...

勁懶既我放棄-_-

 

跟住同珊姐落番去食野;p

睇班籃

 

geo*2

quiz

 

放學

功課=,=

做唔晒;(

 

班籃;)

6A好野;)

哈哈

愛你們~~

 

聽日到男仔;)

 
 
TIME:2011-10-19 06:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 10 月 17 日  星期一   清涼
 
 


我是情緒怪!!!
 
 
分類: 整日一覧
 
 

明明琴晚早左訓

點解反而更加唔夠精神?!

 

我簡直真係訓得著-_-

太累了

 

一早又被逼聞2手煙

又咳死了-_-

討厭的煙臭味!!受不了!!

 

bafs*1

pp;我實在...不在神!!

eng*1

繼續...開始不知道自己在做些什麼

 

小息

道歉收到了

其實沒有說生氣

只是有點不好受

 

中文*2

眼訓跟眼訓

詩!!

明天又默書了:(

 

怎麼生活這麼累人

 

小息

 

maths*2

數使我苦惱

做到好失敗

愈做愈頹

腦子一片空白!!

 

lunch

叮飯

其實叮完飯已沒有胃口

太累累到連飯也不想吃:(

有種想嘔的感覺

 

食完bafs quiz

miss的行為使我無言-3-

的確...有點尷尬-_-

miss你好狠=,=

 

quiz完就hea

精神狀態仍然很差勁!!

 

geo*2

 

放學

入hall做卷

其實完全唔知關ls咩事-3-

 

ps;大概是我不解風情

 

是我情緒化

是我控制不了自己-_-

 

btw;多謝各位的關心了

今天狀態的確太差

 

臭臭:(我懂你的;(

撐著吧

別管他人的白眼

cming一直是那位默默撐著你的人;)

就算你的決定如何

 

潔潔;)互撐

心照!

 

 

 

天氣改變

使人心情突變


照片雖然很醜

但很傻

 

但我愛自己那個傻樣

不是自戀

 

而是那個樣子;比較快樂

雖然很蠢=,=

 
 
TIME:2011-10-17 09:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 10 月 16 日  星期日   晴天
 
 


inf. day
 
 
分類: 整日一覧
 
 

8點3一早起身

準備去city同bu:)

 

早餐;p泡乎好正用):

用甜品做早餐是幸福的<3

 

city:)

傳理社工管理

 

社工!!我來了!!!

 

lunch

 

bu

社工

 

其實都唔知揀邊間好

好煩;(

 

4點幾回家

 

做功課;(

ls!!

 

夜晚;)

睇巨星

 

其實好感動;)

哭了哭了;p

 

當你真心去想安慰一個人的時候

卻被對方討厭

那種感覺並不好受

 

馮詩銘請收起你那關心!!!

你要知道;並不是每個人都會/都要接受的!!

別以為自己有多麼了不起可以幫助別人解決煩惱

你慳dd拉!!你未去到呢個lv.!

好好繼續準備睡覺就好....!!

理咁多托?!

 

29號見潔潔;p

撐住牙你!!!

撐到29號就見到cming拉

愛妳!!

 

 
 
TIME:2011-10-16 11:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]