| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 9 月 28 日 星期三 
|
休息日
|
| |
只有曾天真給過的心
才能明白這也是種運氣
琴日sport day!
最後一年
要好好珍惜:)哈哈
最後一年;終於唔洗當prefect-_-
一早起身:(
omg!仲早過番學
早左勁多到;
去m記食早餐-_-
千山萬水將係土瓜灣買既外賣拎去深水步食-_-
我這是;犯賤!
工作人員
都好倦-,-
好曬喔!!!
天氣好得過份
好彩有搽防曬-,-
如果唔係實曬死!!
最後一年睇開幕

karena坐得好豪邁!哈哈

工作係終點裁判:)
最後一年搵d野比自己做
其實係為左果8分-_-哈哈
lunch
跟珊姐同敏兒搵野食
其實---間間都好多人
想食譚仔;但佢多人到喊!!!!
去左間偏僻茶餐聽食
極快食飯;)
跟住行番番去.......
老毛病又發了
次次一食完野行就會唔舒服!!!就會痛!!!
自小就係咁
都唔知搞咩-_-
番到去;
下晝更曬了!!
overhead sun牙!
計時既-_-好HIGH!!!!
大家腰力好好:)哈哈
曬到爆是重點-3-

HAHA!今年唔洗看廁所了;)
同廁所英雄拍照留念
辛苦了!!!廁所好臭;(
我企門口影相都聞到:(so sad!
完左.....
很討厭自己臭臭的味道
簡直想死-,-
我對臭味太敏感=_=
番到何文田
去買筆ush!!!
我有筆用!!!!

天很藍
夢想很遠
想捉卻又已經消失得無影無蹤
sport day翌日放假一天
其實-_-訓得不太好
雖然琴晚9點就爬左上床-,-
但醒左好多次
最後10點起身
一起身就覺喉嚨痛
琴日哎得太勁了吧-3-
喉嚨再哎就會撕裂!!!!
下晝;
睇百分百
笑死了!!!
小美太帥!!
天氣變差了
風大得很
跟爸爸出去買送了=)
聽日帶壽司;)
搵左好耐先搵到壽司醋..........
爸爸請食芝麻糊;)
食甜品就是心情會變好
一陣整壽司
簡簡單單卻可以幸福得很:):)
我就是這樣;不會哄人不會退步
| |
|
2011 年 9 月 26 日 星期一 微雨
|
下雨而。留客天,留或 不留?
|
| |
一早起身;準備補習
11點9出門口;睇唔晒我既帥管家
很早就到左-,-
跟住上左去交文先...
交完落去上堂
um...今堂好好笑
笑到我肚痛;)哈哈
lunch
3個食譚仔
跟住陪臭臭揀禮物
跟住再去現代補習
次次上親geo都會好倦-,-
佢講野好快....手字又好潦
經常性睇唔明佢寫野=+=
成堂既節奏勁急速:(
回家
還是下雨
毛毛雨;吹著風.......
番屋企-_-
同隻雀仔困獸鬥咁-3-
佢成個龍係正我隔離-,-
omg!!
走得快好世界是也=,=
回家
唉望住堆功課;想死!!!
先係ls剪報
跟住essay
跟住中文剪報-_-
我已經放棄左maths=,=
點知臨做晒剪報先知錯essay!!!
要;真的想喊了!!!!
我的媽牙!!今晚又要幾點訓:(
唉-,-沒了:@
我真的
最令我火起既係做到d筆無晒墨
我仲要突然枝枝筆都寫唔出:@
真得生氣了
一生氣一急個人就會好亂好炆
一炆就會好想喊
一喊就會好頭痛
呱d野全部一連串動作黎
抓狂
我EQ好差;抱歉!!!!!!
唉-_-
PS;今晚好大風
花樽都比風吹到趺左落地-_-
剝埋-,-
冷靜完;係時候...回到現實 | |
|
2011 年 9 月 23 日 星期五 
|
累死了!!!!!!
|
| |
又到本人極討厭既星期5-_-
討厭佢要上PE:(
崩潰!!!!!
一早拎住塊中版番學校-_-惹來側視=,=
eng*2
sbasbasbasba!!!
小息
中文*2
作文;)
good!!
小息
PE*2
omg!!惡夢
玩接力-_-點知佢今次玩一個校圈咁接-,-
omgomgomg!!
跑完即見暈=,=
我不是屬於跑步的;(
人家最討厭了
本身諗住跑個cover-_-咁就算
跟住成堂唔郁-3-唔想出汗既一天
點知-,-
唔出汗都好難:(:(
跑完沖涼-,-
頭暈暈頭暈暈咁食lunch-_-
沒胃口是也
跟住睇表現:):)
上番班房就頭痛:@
唉-_-我身體咩構造?!?!
maths*1
搞乜咁多野煩-3-
完全聽唔入腦
努力令自己唔好眼訓!!!
執野執野執野再執野!!!!
ls*1
聽分享;)
快快完了
放學
等我親愛既鄒鄒<3
回家;)
出現護花使者同護草使者既問題:)哈哈
番到屋企:)
有紅棗糕!!!!!!
醒番d:)
食完即訓!!!
訓到10點
係咁比人嘈我唔食飯-_-
牙媽又話我變左
其實...何必小事化大?
我真係好倦-3-
我都唔想!!!
食小餐飯姐;唔好講到我學壞咁好wo-3-
姐我真係....已經好倦
仲要係到聽你嗡d根本無道理既野=,=
我食小餐飯就唔會死既...
算-_-
夜晚做左篇eng reading
已經唔想郁
去廁所見到有條4腳爬爬=3=
又唔敢去
嚇死我-,-
一入去就無拉拉見到有野移動-_-仲以為d咩飛蛾=3=
原來4腳爬爬;但佢好大條:@
算了=.=
今晚太多事了~~
無驚無喜;討厭的!!! | |
|
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 443 | » |