cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
-'呀凍′ (ColdLam)
kyy;)
' 女 ' 仲賢?!
樱花峰 (s081049)
* 全世界最【成 熟】的人*
★`Chui (ChuiYan1121)
貴族ㄚ瑩 (JoYcE_w0nG)
"ling"蜜blog
臭臭;p
‘牙文﹏ (evan_lookme)
Lokling:) (lokling_love)
波子
★青衣leung(: (leungl0ve)
peggy** (Blueyuen)
[鈴]蜜blog子
emily (emily_wly)
A B'詩'
Rikku (pkokychan)
珊姐;p
; yellow ;
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2011 年 9 月 28 日  星期三   陰天
 
 


休息日
 
 
分類: 整日一覧
 
 

只有曾天真給過的心

才能明白這也是種運氣

 

琴日sport day!

最後一年

要好好珍惜:)哈哈

最後一年;終於唔洗當prefect-_-

 

一早起身:(

omg!仲早過番學

 

早左勁多到;

去m記食早餐-_-

千山萬水將係土瓜灣買既外賣拎去深水步食-_-

我這是;犯賤!

 

工作人員

都好倦-,-

 

好曬喔!!!

天氣好得過份

 

好彩有搽防曬-,-

如果唔係實曬死!!

 

最後一年睇開幕

karena坐得好豪邁!哈哈


工作係終點裁判:)

 最後一年搵d野比自己做

其實係為左果8分-_-哈哈

lunch

跟珊姐同敏兒搵野食

其實---間間都好多人

想食譚仔;但佢多人到喊!!!!

去左間偏僻茶餐聽食

 

極快食飯;)

 

跟住行番番去.......

老毛病又發了

次次一食完野行就會唔舒服!!!就會痛!!!

 

自小就係咁

都唔知搞咩-_-

 

番到去;

下晝更曬了!!

overhead sun牙!

計時既-_-好HIGH!!!!

大家腰力好好:)哈哈

曬到爆是重點-3-

HAHA!今年唔洗看廁所了;)

同廁所英雄拍照留念

辛苦了!!!廁所好臭;(

我企門口影相都聞到:(so sad!

 

完左.....

很討厭自己臭臭的味道

簡直想死-,-

我對臭味太敏感=_=

 

番到何文田

去買筆ush!!!

我有筆用!!!!

 

 

天很藍

夢想很遠

想捉卻又已經消失得無影無蹤

 

sport day翌日放假一天

 

其實-_-訓得不太好

雖然琴晚9點就爬左上床-,-

但醒左好多次

 

最後10點起身

一起身就覺喉嚨痛

琴日哎得太勁了吧-3-

 

喉嚨再哎就會撕裂!!!!

 

下晝;

睇百分百

笑死了!!!

小美太帥!!

 

天氣變差了

風大得很

 

跟爸爸出去買送了=)

聽日帶壽司;)

搵左好耐先搵到壽司醋..........

 

爸爸請食芝麻糊;)

食甜品就是心情會變好

 

 

一陣整壽司

簡簡單單卻可以幸福得很:):)

 

我就是這樣;不會哄人不會退步

 
 
TIME:2011-09-28 05:30 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 9 月 26 日  星期一   微雨
 
 


下雨而。留客天,留或 不留?
 
 
分類: 整日一覧
 
 

一早起身;準備補習

 

11點9出門口;睇唔晒我既帥管家

 

很早就到左-,-

跟住上左去交文先...

交完落去上堂

 

um...今堂好好笑

笑到我肚痛;)哈哈

 

lunch

3個食譚仔

 

跟住陪臭臭揀禮物

 

跟住再去現代補習

 

次次上親geo都會好倦-,-

佢講野好快....手字又好潦

經常性睇唔明佢寫野=+=

 

成堂既節奏勁急速:(

 

回家

還是下雨

 

毛毛雨;吹著風.......

 

番屋企-_-

同隻雀仔困獸鬥咁-3-

佢成個龍係正我隔離-,-

omg!!

 

走得快好世界是也=,=

 

 

回家

唉望住堆功課;想死!!!

先係ls剪報

跟住essay

跟住中文剪報-_-

我已經放棄左maths=,=

 

 

點知臨做晒剪報先知錯essay!!!

要;真的想喊了!!!!

 

我的媽牙!!今晚又要幾點訓:(

唉-,-沒了:@

我真的

 

最令我火起既係做到d筆無晒墨

我仲要突然枝枝筆都寫唔出:@
真得生氣了

一生氣一急個人就會好亂好炆

一炆就會好想喊

一喊就會好頭痛

 

呱d野全部一連串動作黎

 

抓狂

 

我EQ好差;抱歉!!!!!!

 

唉-_-

 

PS;今晚好大風

花樽都比風吹到趺左落地-_-

剝埋-,-

 

 

冷靜完;係時候...回到現實

 
 
TIME:2011-09-26 12:39 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 9 月 23 日  星期五   晴天
 
 


累死了!!!!!!
 
 
分類: 整日一覧
 
 

又到本人極討厭既星期5-_-

討厭佢要上PE:(

 

崩潰!!!!!

 

一早拎住塊中版番學校-_-惹來側視=,=

 

eng*2

sbasbasbasba!!!

 

小息

 

中文*2

作文;)
good!!

 

小息

 

PE*2

omg!!惡夢

玩接力-_-點知佢今次玩一個校圈咁接-,-

omgomgomg!!

跑完即見暈=,=

我不是屬於跑步的;(

人家最討厭了

 

本身諗住跑個cover-_-咁就算

跟住成堂唔郁-3-唔想出汗既一天

 

點知-,-

唔出汗都好難:(:(

 

跑完沖涼-,-

 

頭暈暈頭暈暈咁食lunch-_-

沒胃口是也

 

跟住睇表現:):)

 

上番班房就頭痛:@

 

唉-_-我身體咩構造?!?!

 

maths*1

搞乜咁多野煩-3-

完全聽唔入腦

努力令自己唔好眼訓!!!

執野執野執野再執野!!!!

ls*1

聽分享;)

快快完了

 

放學

等我親愛既鄒鄒<3

 

回家;)

出現護花使者同護草使者既問題:)哈哈

 

番到屋企:)

有紅棗糕!!!!!!

醒番d:)

 

食完即訓!!!

訓到10點

 

係咁比人嘈我唔食飯-_-

牙媽又話我變左

 

其實...何必小事化大?

我真係好倦-3-

我都唔想!!!

 

食小餐飯姐;唔好講到我學壞咁好wo-3-

姐我真係....已經好倦

仲要係到聽你嗡d根本無道理既野=,=

我食小餐飯就唔會死既...

 

算-_-

夜晚做左篇eng reading

已經唔想郁

 

去廁所見到有條4腳爬爬=3=

又唔敢去

嚇死我-,-

一入去就無拉拉見到有野移動-_-仲以為d咩飛蛾=3=

原來4腳爬爬;但佢好大條:@

 

算了=.=

今晚太多事了~~

 

無驚無喜;討厭的!!!

 
 
TIME:2011-09-24 12:17 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]