cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
♥ `笨潔; - 我行我素 ... (kkkaikit)
`★ah盈、 (YuEn_babiii)
貴族ㄚ瑩 (JoYcE_w0nG)
臭臭;p
波子
SUSU (evisu9)
‘牙文﹏ (evan_lookme)
leo弟;)
emily (emily_wly)
Rikku (pkokychan)
kyy;)
太平 (peter71143)
蟻家1族
YiNg
VI KI生
細心"玲"聽
L (ImSiuIanBabe)
'鄒'而復始
★青衣leung(: (leungl0ve)
* 全世界最【成 熟】的人*
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2011 年 11 月 3 日  星期四   陰天
 
 


開了又關了
 
 
分類: 整日一覧
 
 

心情很大起大趺

 

成績算派晒了

英文莫名的好

ba莫名地差

 

我會盡力樂觀回來

只是我需要時間

不可能一時3刻便笑笑沒事

 

放學搵miss傾去台灣既野

搞左好耐

 

放學買簿準備驚喜:)

只希望能夠完成-,-

有點高估自己了...無言

 

 

對你只能說聲抱歉

真的別在我身上花時間了

沒必要浪費時間

不值得  沒結果就不必堅持

 

若果有任何過份  也只能說一句抱歉

 

 

燈曾經開了

卻又熜了

但它總會有亮起的一天

只要我有那勇氣  再一次伸手把它拍亮

 

面對未知的一切

除了害怕 我還可以準備

準備趺倒  學會如何站起來。

 
 
TIME:2011-11-03 11:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 11 月 2 日  星期三   清涼
 
 


2011-11-02
 
 
分類: Feeling___
 
 

哭了哭了

眼淚又落下

卻發現自己如此無助

想為自己後路而努力

卻發現這不是單靠自己可以做到

笑容不見了;

光也消失了。

 
 
TIME:2011-11-02 06:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 11 月 1 日  星期二   清涼
 
 


UT
 
 
分類: kIsS YoU ']
 
 

UT既黎臨

搞到我幾日都無打blog

係時候打番;p

 

星期六

早上一早起身去中大

累得很!!!

出左門口先發現唔記得帶電話-_-

過了半天沒有電話的日子

就發現我沒電話真的很難捱

特別在我沒有錶的時候

根本唔知時間-3-

好彩帶左部相機出街...><可以影相睇時間=,=

我難得聰明...無言...

 

無帶電話搵唔到珊姐

幾經辛苦先打到電話比佢;p

跟住一行5人去中大

聽talk-_-

其實....大家都係咁想搞gag

但笑唔出

坐左勁耐;勁倦坐到

 

跟住去canteen食飯

搵左勁耐先搵到個canteen-_-

食食下

不知明既雀仔飛入黎!!!
omg!!

唔係講笑

佢地真係好可怕

低飛竟然敢同我-_-

前一刻珊姐先話咁多人佢地唔敢飛落黎既

下一秒佢已經飛左落黎

咩事-3-

 

拿拿聲走人

跟住搭車番屋企

為的是拎番部電話....

抖唔夠半粒鐘又準備出門口

忙碌得很

 

補習

撐住撐住

 

跟住番屋企溫geo!!

又是很夜睡的一天

 

這種生活何時結束!?真的很累人....

 

星期日

早上補中文-_-

篇文成個月仲未拎得番=,=

成堂中文都好悶:(

撐著吧...只可以這樣說

 

落左之後同臭臭去食傷心酸辣米線....

跟住食完係到溫geo

其實間野好慘真係=,=

佢播d歌全部都勁唔開心

搞到心情都會受影響

去左買蛋糕;p

 

跟住再補geo-_-

愈黎愈覺得廢

冷氣凍到唔係人咁品

16度~~

雪條!

 

回家

溫geo

又是撐到3點的一晚;(

ls!!ko了

 

星期一

第一日UT

先係中文

無言=,=

無睇本書既後果...死得好嚴重

 

中間2個半鐘

邊溫書邊傾計;p

geo

佢竟然出sample paper-_-

人地以為佢唔出

望左眼就揭

 

蠢蠢的我-_-竟然睇漏隻字-,-

人地寫經濟我竟然寫pollution!唉

 

回家

食完野就訓覺;)

一訓就6點-_-omg!

 

夜晚收到一個好可愛小朋友既電話;p

佢打黎搵某人;但佢打錯電話...我同佢講打錯

佢竟然話「好拉;我一陣再打比佢拉」

哈哈..太可愛了

在我溫書的時候...增添了一點樂趣;p

 

溫bafs

溫到想殺人

真的很苦-_-

自己溫得好慢好慢

真的會想哭

溫到12點幾已經開始頂唔順

腦袋實實的

回想...都唔知記左d咩入腦

 

1點幾先溫晒份人力資源

快快手重溫完掂比率

空空!!

完全唔知咩黎

溫到好頹好唔開心

3點放棄

哭了;(真的....

才驟覺

這些年來;自己一點進步也沒有

還是會因為溫書辛苦而哭

還是會因為進度慢而哭

還是那麼愚蠢!!

真的很討厭

 

當發現自己用手想去完成一樣事

卻發現不知方法的時候

那無助使人心煩氣燥

 

帶著不安睡覺了

除了放棄;我根本不知道有什麼可以做

 

第2晚的夜;令我不安

 

星期3;)

也就是今天;p

 

ls

用盡一切係咁寫係咁寫-_-

對與錯-_-誰知..

 一向測ls都係咁=3=

從來測完都唔會知結果

 

break

真的開始瘋了開始咳了開始急了

 

bafs

wtf!

溫咁多

佢就係出個激勵

至於比率-,-

心諗佢比晒實數><

都不知道昨晚哭啥!!

眼淚  白流!!:@

 

放左去何廣book聽日飲茶同埋食lunch同奶皇包;):)

黑椒漢堡沒了;(想哭-,-

人家很想再吃....

 

跟住行左陣何廣;p

準備訓覺去

 

一於訓到6點跟住溫數:)

 

這幾天撐著我的;(是糖><

多感謝星期5姑姐送的糖;(

好讓我有點力氣...一點一點

突然想起了bbs的忠旨;燃燒自己照耀別人

我什麼時候才可以照亮一下自己呢?

 

還有...辛苦了那個每晚3點訓的傢伙:)辛苦了:phaha

要你白白晚晚唔知做咩咁係到勁夜訓-,-

 
 
TIME:2011-11-01 03:47 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]