| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 11 月 3 日 星期四 
|
開了又關了
|
| |
心情很大起大趺
成績算派晒了
英文莫名的好
ba莫名地差
我會盡力樂觀回來
只是我需要時間
不可能一時3刻便笑笑沒事
放學搵miss傾去台灣既野
搞左好耐
放學買簿準備驚喜:)
只希望能夠完成-,-
有點高估自己了...無言
對你只能說聲抱歉
真的別在我身上花時間了
沒必要浪費時間
不值得 沒結果就不必堅持
若果有任何過份 也只能說一句抱歉
燈曾經開了
卻又熜了
但它總會有亮起的一天
只要我有那勇氣 再一次伸手把它拍亮
面對未知的一切
除了害怕 我還可以準備
準備趺倒 學會如何站起來。
| |
|
2011 年 11 月 2 日 星期三 清涼
|
2011-11-02
|
| |
哭了哭了
眼淚又落下
卻發現自己如此無助
想為自己後路而努力
卻發現這不是單靠自己可以做到

笑容不見了;
光也消失了。 | |
|
2011 年 11 月 1 日 星期二 清涼
|
UT
|
| |
UT既黎臨
搞到我幾日都無打blog
係時候打番;p
星期六
早上一早起身去中大
累得很!!!
出左門口先發現唔記得帶電話-_-
過了半天沒有電話的日子
就發現我沒電話真的很難捱
特別在我沒有錶的時候
根本唔知時間-3-
好彩帶左部相機出街...><可以影相睇時間=,=
我難得聰明...無言...
無帶電話搵唔到珊姐
幾經辛苦先打到電話比佢;p
跟住一行5人去中大
聽talk-_-
其實....大家都係咁想搞gag
但笑唔出
坐左勁耐;勁倦坐到
跟住去canteen食飯
搵左勁耐先搵到個canteen-_-
食食下
不知明既雀仔飛入黎!!!
omg!!
唔係講笑
佢地真係好可怕
低飛竟然敢同我-_-
前一刻珊姐先話咁多人佢地唔敢飛落黎既
下一秒佢已經飛左落黎
咩事-3-
拿拿聲走人
跟住搭車番屋企
為的是拎番部電話....
抖唔夠半粒鐘又準備出門口
忙碌得很
補習
撐住撐住
跟住番屋企溫geo!!
又是很夜睡的一天
這種生活何時結束!?真的很累人....
星期日
早上補中文-_-
篇文成個月仲未拎得番=,=
成堂中文都好悶:(
撐著吧...只可以這樣說
落左之後同臭臭去食傷心酸辣米線....
跟住食完係到溫geo
其實間野好慘真係=,=
佢播d歌全部都勁唔開心
搞到心情都會受影響
去左買蛋糕;p
跟住再補geo-_-
愈黎愈覺得廢
冷氣凍到唔係人咁品
16度~~
雪條!
回家
溫geo
又是撐到3點的一晚;(
ls!!ko了
星期一
第一日UT
先係中文
無言=,=
無睇本書既後果...死得好嚴重
中間2個半鐘
邊溫書邊傾計;p
geo
佢竟然出sample paper-_-
人地以為佢唔出
望左眼就揭
蠢蠢的我-_-竟然睇漏隻字-,-
人地寫經濟我竟然寫pollution!唉
回家
食完野就訓覺;)
一訓就6點-_-omg!
夜晚收到一個好可愛小朋友既電話;p
佢打黎搵某人;但佢打錯電話...我同佢講打錯
佢竟然話「好拉;我一陣再打比佢拉」
哈哈..太可愛了
在我溫書的時候...增添了一點樂趣;p
溫bafs
溫到想殺人
真的很苦-_-
自己溫得好慢好慢
真的會想哭
溫到12點幾已經開始頂唔順
腦袋實實的
回想...都唔知記左d咩入腦
1點幾先溫晒份人力資源
快快手重溫完掂比率
空空!!
完全唔知咩黎
溫到好頹好唔開心
3點放棄
哭了;(真的....
才驟覺
這些年來;自己一點進步也沒有
還是會因為溫書辛苦而哭
還是會因為進度慢而哭
還是那麼愚蠢!!
真的很討厭
當發現自己用手想去完成一樣事
卻發現不知方法的時候
那無助使人心煩氣燥
帶著不安睡覺了
除了放棄;我根本不知道有什麼可以做
第2晚的夜;令我不安
星期3;)
也就是今天;p
ls
用盡一切係咁寫係咁寫-_-
對與錯-_-誰知..
一向測ls都係咁=3=
從來測完都唔會知結果
break
真的開始瘋了開始咳了開始急了
bafs
wtf!
溫咁多
佢就係出個激勵
至於比率-,-
心諗佢比晒實數><
都不知道昨晚哭啥!!
眼淚 白流!!:@
放左去何廣book聽日飲茶同埋食lunch同奶皇包;):)
黑椒漢堡沒了;(想哭-,-
人家很想再吃....
跟住行左陣何廣;p
準備訓覺去
一於訓到6點跟住溫數:)

這幾天撐著我的;(是糖><
多感謝星期5姑姐送的糖;(
好讓我有點力氣...一點一點
突然想起了bbs的忠旨;燃燒自己照耀別人
我什麼時候才可以照亮一下自己呢?
還有...辛苦了那個每晚3點訓的傢伙:)辛苦了:phaha
要你白白晚晚唔知做咩咁係到勁夜訓-,- | |
|

« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 443 | » |