| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 11 月 29 日 星期二 
|
2011-11-29
|
| |
星期2:)
琴晚好努力趕ies><
仲差2part-_-
但奈何今日又無時間搞....
ls*2
派quiz
小息
食早餐:)
中文*2
d人落晒去抽血-_-
做quiz;(
難到...唉
小息
英文*2
miss繼續病:)
坐左去後面打機:p
知道唔小野@@
只能說很無奈-_-
lunch
幫珊姐睇sba:p
maths*2
對卷-_-
岩岩好一半.....
放學;)
回家訓覺
訓到6點鐘起身出門口:)
出街食飯

10點回到家:p
準備溫書
| |
|
2011 年 11 月 28 日 星期一 和暖
|
2011-11-28
|
| |
珊姐:)生日快樂!

天氣突然暖了起來
早上的早會站得很累
書包有點重-_-
膊頭好酸搞到:(
拉筋
bafs*1
note><
eng
空堂:)
送禮物比珊姐=)
哈哈...傻瓜感動到喊了
我都比你嚇親:)
hold住不哭><
最後一年
真的沒什麼可以給你留作紀念
唯有這一盒東西:)
希望10年之後的你
仍會記得今天的我
說好的承諾;要記著
姊妹有你:)真好
其實真的沒想過你會哭出來:p
識你5年;第一次見你喊:p
我很成功感動了你:)
baby<3
我愛你!!
總是沒條件的支撐著我這個傻瓜><
我深明自己的傻氣會令人哭笑不得
但你總是笑著面對:)
霸佔RJ的小角落:p
其實沒有很討厭你拉><說笑說笑
小息
還在討論怎麼辦-_-
唉
這陣子煩事太多
真的很想逃避一切-_-不要追著我好嗎=,=
我沒那麼多能量把你們殺死!!
中文*2
miss生日;p
狂整敏兒:p哈比訓><
任務成功!!
小息
繼續敏兒:)
maths*2
mc-_-
做到好炆...><
lunch
腸又痛了-,-
手爭又撞親了
不幸牙不幸-_-
你遠離我一點點好嗎
心口比蚊咬了><
痕得過份!!!
geo*2
回家
太累
睡了
睡到不願醒><
但奈何要做ies-_-
聽晚可能又不在家...時間總是不夠
ies是時候ko了!!
唔好比我入到教統局
我實要下面班細既一年一份IES!
爸爸聽到了;說了一句;痴線既!!
跟住笑著離開-_-
ies!老子跟你拚了>< | |
|
2011 年 11 月 27 日 星期日 和暖
|
幸福很簡單。
|
| |
天氣好似暖番dd咁今日:)
一早起身番學校家長日;)
牙sir係咁讚-_-好多好正面既野
番到去牙媽就打沉我
很炆僵咁出門去-_-
補習:p
中文....卷5真的很耐人尋味-3-
補完就達到我一星期最開心既時光:)
 
繼續下埸:)
geo
跟住去左食龜令膏:)
暗倉同我快快消!!!
咪係到阻住我塊面!!:@
回家
發現天空很美

我的天空不大
卻很高。很遠
我的天空不藍
卻有很多色彩。
回家:)有最愛的栗米湯
唔知點解
好中意飲-_-

幸福很簡單
就是在忙碌中放肆
忙碌中找點甜
我又是時候打仗了。不怕:)今天甜力十足.....><
 | |
|
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 443 | » |