cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
♥ `笨潔; - 我行我素 ... (kkkaikit)
親"梅"勿友
L (ImSiuIanBabe)
"晶"瑩剔透
Lokling:) (lokling_love)
肥婆 (star_sui2)
蟻家1族
"螢"火蟲
細心"玲"聽
SUSU (evisu9)
VI KI生
YiNg
`BITCH;.$ (WwB_v3v)
麥....
貴族ㄚ瑩 (JoYcE_w0nG)
[鈴]蜜blog子
' 女 ' 仲賢?!
周衍衍
'鄒'而復始
`★ah盈、 (YuEn_babiii)
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2011 年 11 月 29 日  星期二   晴天
 
 


2011-11-29
 
 
分類: 整日一覧
 
 

星期2:)

琴晚好努力趕ies><

仲差2part-_-

但奈何今日又無時間搞....

 

ls*2

派quiz

 

小息

食早餐:)

 

中文*2

d人落晒去抽血-_-

做quiz;(

難到...唉

 

小息

 

英文*2

miss繼續病:)

坐左去後面打機:p

知道唔小野@@

只能說很無奈-_-

 

lunch

幫珊姐睇sba:p

 

maths*2

對卷-_-

岩岩好一半.....

 

放學;)

回家訓覺

訓到6點鐘起身出門口:)

出街食飯

10點回到家:p

 

準備溫書

 
 
TIME:2011-11-29 10:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 11 月 28 日  星期一   和暖
 
 


2011-11-28
 
 
分類: 整日一覧
 
 

珊姐:)生日快樂!

天氣突然暖了起來

 

早上的早會站得很累

書包有點重-_-

膊頭好酸搞到:(

拉筋

 

bafs*1

note><

eng

空堂:)

送禮物比珊姐=)

哈哈...傻瓜感動到喊了

我都比你嚇親:)

hold住不哭><

 

最後一年

真的沒什麼可以給你留作紀念

唯有這一盒東西:)

希望10年之後的你

仍會記得今天的我

說好的承諾;要記著

姊妹有你:)真好

 

其實真的沒想過你會哭出來:p

識你5年;第一次見你喊:p

我很成功感動了你:)

baby<3

我愛你!!

總是沒條件的支撐著我這個傻瓜><

我深明自己的傻氣會令人哭笑不得

但你總是笑著面對:)

 

霸佔RJ的小角落:p

其實沒有很討厭你拉><說笑說笑

 

小息

還在討論怎麼辦-_-

這陣子煩事太多

真的很想逃避一切-_-不要追著我好嗎=,=

我沒那麼多能量把你們殺死!!

 

中文*2

miss生日;p

狂整敏兒:p哈比訓><

任務成功!!

 

小息

繼續敏兒:)

 

maths*2

mc-_-

做到好炆...><

 

lunch

腸又痛了-,-

手爭又撞親了

不幸牙不幸-_-

你遠離我一點點好嗎

 

心口比蚊咬了><

痕得過份!!!

 

geo*2

 

回家

太累

睡了

睡到不願醒><

但奈何要做ies-_-

 

聽晚可能又不在家...時間總是不夠

ies是時候ko了!!

唔好比我入到教統局

我實要下面班細既一年一份IES!

爸爸聽到了;說了一句;痴線既!!

跟住笑著離開-_-

 

ies!老子跟你拚了><

 
 
TIME:2011-11-28 10:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 11 月 27 日  星期日   和暖
 
 


幸福很簡單。
 
 
分類: kIsS YoU ']
 
 

天氣好似暖番dd咁今日:)

 

一早起身番學校家長日;)

牙sir係咁讚-_-好多好正面既野

番到去牙媽就打沉我

很炆僵咁出門去-_-

 

補習:p

中文....卷5真的很耐人尋味-3-

 

補完就達到我一星期最開心既時光:)


 

繼續下埸:)

geo

跟住去左食龜令膏:)

暗倉同我快快消!!!

咪係到阻住我塊面!!:@

 

回家

發現天空很美


我的天空不大

卻很高。很遠

 

我的天空不藍

卻有很多色彩。

 

回家:)有最愛的栗米湯

唔知點解

好中意飲-_-

 

幸福很簡單

就是在忙碌中放肆

忙碌中找點甜

 

我又是時候打仗了。不怕:)今天甜力十足.....><

 
 
TIME:2011-11-27 07:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]