cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
貴族ㄚ瑩 (JoYcE_w0nG)
太平 (peter71143)
[鈴]蜜blog子
Lokling:) (lokling_love)
"婷婷"玉立
珊姐;p
CARMEN:> (CarmenLixdd)
Rikku (pkokychan)
VI KI生
`★ah盈、 (YuEn_babiii)
leo弟;)
' 女 ' 仲賢?!
L (ImSiuIanBabe)
-'呀凍′ (ColdLam)
樱花峰 (s081049)
周YAN
♥ `笨潔; - 我行我素 ... (kkkaikit)
peggy** (Blueyuen)
A B'詩'
麥....
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2011 年 11 月 16 日  星期三   晴天
 
 


夏季last day=)
 
 
分類: 整日一覧
 
 

橙色校裙

多美。

 

曾經因為這套校服多興奮!!

 

最後一天穿了

至此;應該不會再穿了吧  應該....

 

今日真的好悶

bafs-_-簡直!!!!不是人過

 

小息-_-

 

英文*2

sba

 

小息

 

數學*2

-_-又係3d

 

lunch

溫地理

 

geo*2

quiz

-_-

 

放學

去土瓜灣買料準備聽日去旅行

好野!!

最後一年旅行

只望無蜜蜂!!!

我唔要最後一年係到喊=)

 
 
TIME:2011-11-16 11:34 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 11 月 15 日  星期二   晴天
 
 


2011-11-15
 
 
分類: kIsS YoU ']
 
 

忙碌!!

忙忙碌碌的生活

真是....沒趣味可言!!

 

琴晚好努力咁趕sba

最後又搞到1點幾先訓得

點知個鐘3點幾無拉拉係到響

好辛苦咁係床上面拗腰拎部係台日既電話....一心禁熜佢

點知5mins後佢又響

死死地氣去開機del晒d鐘-_-

睡眠質素極差!!!

 

早上又要趕住起身:(

 

早上真的太累!!!

ls都快要睡著

 

小息

一心想訓---但奈何訓唔到

只好練sba-_-

 

中文*2

媽媽的悶!!

 

小息

勁緊張...sba:(

 

英文-_-

miss生日

輕鬆左5mis 緊張左成堂=3=

說真的...

無乜準備就會好緊張

我仲要最後一個-_-

講完塊面熱到=,=

 

lunch:)

1點半又補課-_-

連續3堂既英文咁=,=

苦笑

 

其實今日好應食雪糕以作獎勵!!!

 

maths

就放學被媽媽接走去睇醫生

:)今次醫生讚我輕左好多

大笑!!!我應該要跳舞?!

 

回家...

太累;只想睡-_-

但番到去都5點幾=,=

 

今晚又要溫geo-_-

我的生活!!!

太壓逼了吧-_-

倒數137天!!!

美麗的miss fung:)

 
 
TIME:2011-11-15 05:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 11 月 13 日  星期日   晴天
 
 


smile=)
 
 
分類: kIsS YoU ']
 
 

琴日著住對高跟鞋行左成日--

腳痛得不能再痛!!

完完全全感到腳掌不是自己的


累。

搞部電話搞到3點先有得訓-_-

 

但一早牙媽又係到嘈-_-

搞到我又訓得唔多好

 

之後又要起身補習:(

 

補完中文去搵野食

飲左幾啖綠茶就已經開始m痛-_-

真是-_-失敗!!

我到底怎麼了

明明之前都唔會咁=,=

痛到去左公園仔坐

 

點知果到勁多麻雀><

 

嚇死我同臭臭-,-

d雀仔完完全全唔驚人係到低飛!!omg!!!

 

跟住換左個地理位置比較好既位

點知臭臭比人望-_-

跟住驚得滯就走左拉;p

艷遇!?哈哈

公園中有夠無聊的2個女孩-_-

不願出鏡的臭臭;)

cming是可愛的!!!我都知;p

 

跟住搞完就去左行....

行完補geo-_-

quiz

我完完全全唔記得左佢==

 

quiz完同牙曹行新世紀;p

終於買番枝筆比爸爸

好多年前我買左枝比佢做生日禮物

爸爸一直用到宜家

佢換左幾次筆芯

但最近爛左

:)可愛既爸爸就開始da我買;p

好拉;p哈哈

 

跟住買完去食野;p

食完回家

 

累牙!!!聽日更累-,-

 
 
TIME:2011-11-13 11:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]