| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 11 月 16 日 星期三 
|
夏季last day=)
|
| |
橙色校裙
多美。
曾經因為這套校服多興奮!!
最後一天穿了
至此;應該不會再穿了吧 應該....
 
 
今日真的好悶
bafs-_-簡直!!!!不是人過
小息-_-
英文*2
sba
小息
數學*2
-_-又係3d
lunch
溫地理
geo*2
quiz
-_-
放學
去土瓜灣買料準備聽日去旅行
好野!!
最後一年旅行
只望無蜜蜂!!!
我唔要最後一年係到喊=)
| |
|
2011 年 11 月 15 日 星期二 
|
2011-11-15
|
| |
忙碌!!
忙忙碌碌的生活
真是....沒趣味可言!!
琴晚好努力咁趕sba
最後又搞到1點幾先訓得
點知個鐘3點幾無拉拉係到響
好辛苦咁係床上面拗腰拎部係台日既電話....一心禁熜佢
點知5mins後佢又響
死死地氣去開機del晒d鐘-_-
睡眠質素極差!!!
早上又要趕住起身:(
早上真的太累!!!
ls都快要睡著
小息
一心想訓---但奈何訓唔到
只好練sba-_-
中文*2
媽媽的悶!!
小息
勁緊張...sba:(
英文-_-
miss生日
輕鬆左5mis 緊張左成堂=3=
說真的...
無乜準備就會好緊張
我仲要最後一個-_-
講完塊面熱到=,=
lunch:)
1點半又補課-_-
連續3堂既英文咁=,=
苦笑
其實今日好應食雪糕以作獎勵!!!
maths
就放學被媽媽接走去睇醫生
:)今次醫生讚我輕左好多
大笑!!!我應該要跳舞?!
回家...
太累;只想睡-_-
但番到去都5點幾=,=
今晚又要溫geo-_-
我的生活!!!
太壓逼了吧-_-
倒數137天!!!


美麗的miss fung:) | |
|
2011 年 11 月 13 日 星期日 
|
smile=)
|
| |
琴日著住對高跟鞋行左成日--
腳痛得不能再痛!!

完完全全感到腳掌不是自己的
累。
搞部電話搞到3點先有得訓-_-
但一早牙媽又係到嘈-_-
搞到我又訓得唔多好
之後又要起身補習:(
補完中文去搵野食
飲左幾啖綠茶就已經開始m痛-_-
真是-_-失敗!!
我到底怎麼了
明明之前都唔會咁=,=
痛到去左公園仔坐
點知果到勁多麻雀><
嚇死我同臭臭-,-
d雀仔完完全全唔驚人係到低飛!!omg!!!
跟住換左個地理位置比較好既位
點知臭臭比人望-_-
跟住驚得滯就走左拉;p
艷遇!?哈哈

公園中有夠無聊的2個女孩-_-
不願出鏡的臭臭;)
cming是可愛的!!!我都知;p
跟住搞完就去左行....
行完補geo-_-
quiz
我完完全全唔記得左佢==
quiz完同牙曹行新世紀;p
終於買番枝筆比爸爸
好多年前我買左枝比佢做生日禮物
爸爸一直用到宜家
佢換左幾次筆芯
但最近爛左
:)可愛既爸爸就開始da我買;p
好拉;p哈哈
跟住買完去食野;p
食完回家
累牙!!!聽日更累-,- | |
|
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 443 | » |