| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 11 月 23 日 星期三 
|
2011-11-23
|
| |
星期2:(
總是有衝動食甜筒既一日!!
但偏偏次次lunch都study group:(無得食
傷心
ls*2
um..還好-_-
但都有點倦
小息
落去食野
就餓死=,=
中文*2
quiz-_-
篇野好深澳
我呢d人唔會明白
quiz完就訓低!
發現冷衫好有安全感:)
小息
訓-_-
eng*2
-_-講上次份野
lunch-_-
打機打機:p
跟住又補課-_-
甜筒:(:(
geo*1
跟住空堂:)
想訓但訓唔到-_-
回家對左手機一整晚
| |
|
2011 年 11 月 21 日 星期一 清涼
|
真的很累了。
|
| |

轉冬季的第一日
開始有d似咳-_-唔知咩事...
轉季的原因嗎?
太累了
琴晚搞到3點先訓

才發現
有些東西不是不懂 只是不想去做
3點鐘來燙衣服-_-
弄得自己一整天沒神
bafs*1
小英有虫-_-嚇死我...
eng*1
死撐著!!
小息
中文*2
miss係咁哎醒我:(
人地未訓:(
小息
maths*2
我完全唔明-,-
lunch
等飯等左半粒鐘
geo*2
其實真的很累-_-
放學
仲要入hall做卷
多麼累人!!!
我簡直做到訓著咁.....
垃圾到不很的作文-,-
自己都接受唔到
但奈何事實如此。
回家
累得又睡了
一睡就10點-_-
一切都不在我掌握與了解之中。
不足夠的睡眠
足以把我殺死
還是乖乖睡覺去好了:( | |
|
2011 年 11 月 20 日 星期日 
|
2011-11-20
|
| |
琴晚一心趕功課!!



做到唔知自己做緊咩
什麼孔子莊子孟子墨子。
我真的-_-
做到就訓著-_-
最後又2點先有得訓
11點又起身準備補習
累得很。

多久沒穿這雙鞋了
中文
的確令人疲憊!!!!
補完同臭臭2個周衝撞去搵野食
甜品不夠甜-3-
因此心並沒有開。
再搵牛雜:)
那有女孩吃這種內臟;哈
我跟臭臭是其中一對;)

回憶在腦海
永遠洗不掉。

又一樽苦茶
廿四味。苦得想死
苦到令人發寒
為了身體 不管了 | |
|
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 443 | » |