cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
太平 (peter71143)
珊姐;p
周YAN
Lokling:) (lokling_love)
CARMEN:> (CarmenLixdd)
'鄒'而復始
A B'詩'
‘牙文﹏ (evan_lookme)
臭臭;p
-'呀凍′ (ColdLam)
c0max_ (c0maxschun0w0)
★青衣leung(: (leungl0ve)
周衍衍
♥ `笨潔; - 我行我素 ... (kkkaikit)
SUSU (evisu9)
"ling"蜜blog
peggy** (Blueyuen)
麥....
YiNg
貴族ㄚ瑩 (JoYcE_w0nG)
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2011 年 12 月 31 日  星期六   寒冷
 
 


11年最後一日。
 
 
分類: kIsS YoU ']
 
 

11年最後一個凌晨

如果下年就世界末日

大概今日都係最後1個12月31號

 

今晚係時候諗下呢一年自己究竟做左d咩

得到d咩

失去d咩

改變左d咩

同埋來年既願望。

 

 
 
TIME:2011-12-31 01:47 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 12 月 30 日  星期五   清涼
 
 


2011-12-30
 
 
分類: kIsS YoU ']
 
 

望著那道牆發呆

小時候

總是很天真的幻想那些剝落的圖型是一隻隻的動物

 

大了

看著

卻發現是可悲

又係朱古力既早上

下晝去補習

 

放左去買零食!!

其實想買更多更多-_-

 

 

那行李箱 留不低英國霧裡花
柏林一幅牆  留得低只有是幼細的沙
情感比它堅固 只可帶走芳華
消失了別要害怕

眼前雪山 難於將它放入我家
正如這感情  溶於身體裡面會更瀟灑
陽光帶得走也 都蒸發出煙霞
捉得到又有用嗎?

是個護照它不過是個護照何必紀錄一剎那夢遊
是記念冊它不過是記念冊誰都紀念夠
前事霎眼散落我身後
擁有出於當初沒有塵埃都沒有
流浪世界來而復去都不沾污垢


忘掉世界才能望透天高與地厚

鏡頭對焦 湖光山色也是鏡花
我何必保存 人間風景拍賣最貴的畫
留得起風光照 不可抱緊溫泉
風光背後有代價

在宇宙裡當一切在宇宙裡曇花一現鋪滿了地球
路過遇上都不過路過遇上曾相識便夠
雲霧每次散落我衣袖
轉眼春風一吹望見塵埃都沒有

從沒那個你存在過心境都通透

 
 
TIME:2011-12-30 09:02 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 12 月 29 日  星期四   清涼
 
 


2011-12-29 鬱悶
 
 
分類: 未分類
 
 

琴晚溫書收到既信

其實很窩心

沒太多

就是一句關心

衷心的

一早食住甜甜既早餐

暖既朱古力

但飲到底

甜到漏!!!


前晚既米線

 

琴晚溫到4點半先訓得

但其實好多都係輕輕睇過就算

 

早上7點半收到電話-_-

嘈醒左我

我仲有15mins既訓覺時間

無左:(

仲搞到我要急急趕出門口

點知去到根本唔止一個!wtf?

 

bafs

卷一

其實miss真係未教晒佢就考

計數部份=3=

亂做

 

卷2

還是一個糟

 

跟住成班人去食lunch

久遺既肉醬意粉

 

跟住成班好hea咁行番去

行到屋企樓下但唔得去

簡直折磨!

 

番到去英文補課

上上下

miss開火

真係係時候反省一下

所謂既努力

定義係咩

聽下聽下已經好想喊

唔知搞咩-_-

 

番到屋企又好想喊

訓係sofa放空

究竟自己做緊d咩

 

上床自閉算

訓訓下發現成間屋好黑

以為已經好夜

點知先9點幾

睇黎我都瘋了

 

睇天與地

比佢嚇親-_-

都唔知幾耐無試詔掩耳仔望埋一邊既行為-,-仲要2part都咁

 

時間在轉

沒有為任何人停下的意欲

 

而我卻追不上時間的步伐

在那邊任性放肆

 

我算得上什麼?

 

即管偶然自閉一下

封鎖同外界接觸都可能係件好事

 

我需要冷靜幾日。

 
 
TIME:2011-12-29 11:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]