| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2012 年 1 月 4 日 星期三 寒冷
|
day one
|
| |
mock
中文卷1 卷2
天氣太冷了!!!
一早起身
洗頭就係痛苦既來臨!!!
雖然清醒不少
但就凍到!!
本身想帶暖蛋
點知開錯左暖貼
一心以為個暖貼夠暖
人地平時用都會令我出汗
點知!!佢根本就唔夠暖:(
唔扎頭髮既好處就係可以加厚條頸巾!!
但都激凍!!!!
卷一
睇得明
唔識答係問題-_-
望住一堆唔知答咩既題目
真係無咩反應可言
仲要係到吹風
-_-
簡直....地獄般折磨!
抖左陣食早餐
點解連撈面都唔熱=,=
坐係到放空吹風:(
卷二
omg!
d題目=,=
作完都唔知自己有無離題...
唉
一日就係咁凍下凍下過左-_-
番到去
發現媽媽帶客人黎....-_-
3點開始訓一訓就6點幾食飯
不是說笑!!
訓左係到2粒鐘;醒一醒發現自己對腳凍到無論!!!
黎野又唔舒服
簡單來說今日係折磨:(
今晚要做LQ!
要溫溫卷5
要睇睇LS-_-
又是難捱既一夜=,=
| |
|
2012 年 1 月 1 日 星期日 
|
元旦日;2012
|
| |
望住bb們老公們起身
是幸福!!!

1早起身補習
又係中文-,-
真的要命!!!!
會死
跟住放左去食野:)
雞蛋仔會食飽人
跟住一完臭臭夢想-.-



呢個小朋友好興奮@@
跟住行朗豪坊

新一年但願一切順利
跟住唔知去左邊==
食冷面
跟住就同變種浣熊去搵狗仔@@
d貓貓好可愛!!!
佢望住我郁
哈哈
會迷死人:p
跟住去睇戲
-_-
佢挖個腎出黎果到-_-會嚇親人....
但有笑點!
 
點解cming咁可愛:p:p哈哈
元旦就咁過左
來年一定要努力
以達成自己既夢想
上年既願望大概都完成了
睇番上年既日記
原來花花在家已經一年有多了
但最終就死在我手上
那天的回顧太垃圾了-_-
對不起自己-_-
要從新打過
2011年
多災的一年
失去了的實在太多
一班自以為會好一輩子的朋友
說穿了友誼真的很脆弱-_-
這麼就完了多年的關係似的
曾經多麼深信會互相支持的
最後不是我放棄便是你放棄
說到底還是會離別
曾經天真的認為只要自己不放手便沒事
但原來
事實不是如此
單單憑自己
能做到的並沒有那麼多
而已
卻從不後悔當天的決定
是她
令我堅持自己
曾經是多麼容易變動的一個女孩
是你令我確信相信的就要堅持就要肯定
你是什麼人
我清楚
他們怎麼想便怎麼想 這個我很希望有一天會學懂
你的說話每每都會令我感動
baby牙~怎麼可以這麼了解我呢?
是你告訴我應該多為自己著想
不要一次又一次因為照顧別人忘了自己
我的好心會害死自己
又是那個她
總會在半夜跟住苦惱這個那個
由學科到家庭同朋友
我們很少見面
但卻總是知道大家在做什麼似的
是你總能讓我由哭變笑
由笑變哭
放下那道防線
對著你
總是能把自己一切說出
沒有戒心
聽著你的聲音已經令我很有安全感
um..大概就是姐姐那種感覺
被保護被關注
令我心安:)
又是那個她
坐在我身旁
很少發聲
但從不相熟到現在
好像很相信我似的你
其實很感動
真的
你不會問我到底怎麼了
反而是靜靜的看著我
你的關心我收到
那天你的手搭在我的肩上
哇!!簡直
神牙~
那敢相信!!!
說到底cming的熱情的感受到了:)
很滿意的回答:p
你牙
總是傻呼呼的-,-
跟我說一些與我問題不相關的答案-_-
問你東你總是答西-,-
還要一個很正常的樣子....
令我哭笑不得
但你真的很可愛><
很天真的一個女孩喔
跟任坐這麼久
真的感到幸福:p
你會細心的幫我抄東西:p
又會比我玩-_-
說到底
我是變態...:$哈哈
沒有拉
真的感激這個她
總是無言的支持
還有一隻生物:p
總是陪我敖夜
要知道cming的生活是----夜
每天總是很晚才上床-,-
特別是溫書時間!
簡直不用睡了
對於那個每天要睡24小時(@@就是每天睡夠一天;哈哈)的人(生物)來說
簡直是刑罰
哈哈
但都要謝謝你拉
每次唔開心都總是想盡方法令我笑
雖然方法有點-_-好笑
但還是捉到了重點!就是吃lol
再這樣會肥死我-,-
謝謝那個無聊會找話題的你
我是不愛找話題的人-3-
那個會說笑話...然後自己大笑的生物
其實你既笑聲比較好笑
其實你笑到我聽唔到你講乜....但咁仲好笑
總知就係一隻自以為叻叻;但其實蠢到無論的生物
還有要謝謝自己
謝謝自己把身體弄好了
雖然還是要定期抽血
但至少一切正常
謝謝自己找到目標
謝謝自己終於肯放開了
有些東西一直以為重辰
但回頭一看
不外如是
既然這樣
何必苦了自己苦了別人
我要告訴自己為自己而活
唯一做不到就是介意別人怎樣看自己
其實我沒有想象中自戀
真的真的
我會不相信自己有能力 有本事
所以總是從第3者口中眼中看自己
即使明白有些說話不是事實
卻又一次又一次的在乎那些-_-
根本不是自己的形容詞
um...上年既願望傻好似沒變-,-
我好成功咁繼續傻左一年
2011年的我
過得很好
很滿意
很幸福
我的2012
不管它是否末日
我要把它活得更美
成為18歲的一件禮物:p | |
|

2011 年 12 月 31 日 星期六 清涼
|
2011年最後一日上課日
|
| |
一起身-_-
發現仙人掌死了
真的想喊
望住佢真係
發現自己好差勁
點解連一盆仙人掌都死
唉
多失敗!!

發呆望住佢
看似堅強
誰料到 一刻就凋謝了
so sad
下晝出去補習
排隊排左好耐
等又等左好耐
搞到我遲到-_-
過去一年事情太多
失去的也不少
但令我更加學懂珍惜現在擁有的
愛我的不愛我的
今年流左太多淚
但係卻發現身邊重要的人很多
很感謝身邊既人既支持
哈哈
新一年一定要好好咁過
努力考好個dse!!
ush! | |
|
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 443 | » |