痴線
再咁落去我就癲:@
琴日
生活總是忙忙碌碌
上完一日堂仲要沖番屋企換衫再沖落wo打老道入數
結果腳又損了
唔係講笑-_-真係好痛...甩皮既結果總係令我好想發脾氣:@
仲要行上何廣買聖誕卡
沖涼既時候...簡直刑罰黎!
回家
努力功課
媽媽一番黎就講左一樣野
總括一句就係「考唔到大學我玩完」
that's the end-_-
負能量不斷襲擊
我又再一次比佢打死左
好努力想要溫書
壓力愈來愈多
擔子愈來愈重
。
執房
1點幾訓
今日
實在太倦
中文堂都訓左:(
放學仲要studing group
地圖令我苦惱:@
其實好憎睇佢
唉
番到屋企食完飯訓到9點
起身沖完涼又溫書又功課
作文作文同作文
日日咁作d英文
真係會想死!
一日作1篇長文同2篇lis真係會死人!!
果種倦簡直....難以形容
心情已夠差勁
疲勞命人更想放棄
真想好好發洩
唉
失敗者。是我。