cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
SUSU (evisu9)
Rikku (pkokychan)
YiNg
"螢"火蟲
; yellow ;
樱花峰 (s081049)
周YAN
肥婆 (star_sui2)
親"梅"勿友
' 女 ' 仲賢?!
VI KI生
A B'詩'
Lokling:) (lokling_love)
★`Chui (ChuiYan1121)
★青衣leung(: (leungl0ve)
CARMEN:> (CarmenLixdd)
kyy;)
♥ `笨潔; - 我行我素 ... (kkkaikit)
‘牙文﹏ (evan_lookme)
`BITCH;.$ (WwB_v3v)
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2012 年 2 月 1 日  星期三   清涼
 
 


成長 代價
 
 
分類: Feeling___
 
 

有時候太堅強 笑容卻填不滿眼眶
越是想要隱藏 
歌聲就唱的更響亮
直搗入到心底最深處
你不要追問我 還缺了些什麼

每個人都有夢 幸福總站在最遠方
心中越是渴望 越是不敢伸手擁抱
誰的心是我最後一站
我強問我自己 現在還沒有個答案

我不是你想像那麼勇敢
多想讓你保護能流淚一場
讓我放下武裝 像個孩子一樣
單純的把愛情放在你心上

每個人都有夢 幸福總站在最遠方
心中越是渴望 越是不敢伸手擁抱
 

誰的心是我最後一站
我強問我自己 現在還沒有個答案

我不是你想像那麼勇敢
多想讓你保護能流淚一場
讓我放下武裝 像個孩子一樣
單純的把愛情放在你心上

我不是你想像總是扮演堅強
多想讓你知道我也要個伴
放下討厭武裝 像個孩子一樣
單純的把愛情放在你心上

我不是你想像的那麼勇敢

 

 

有時成長了便不允許自己再輕易落淚

當有一天;你發現自己裝強裝了很久

很想放鬆一下的時候

便發覺;連那放鬆的勇氣也沒有

你便明白到....

成長背後帶給我們的改變

真的很深

 

當那一天我想倒下時

卻發現連該怎樣倒下也不懂

就會明白到

事實放在眼前

心傷極了還是要忍著

心怯夠了還是要裝作一副沒關係

是多麼的需要技巧

 

人成長了

就連那軟弱也變得是罪

想求救

卻一直下陷

 

一年比一年更了解到這個殘酷的世界

如何逼著你成長

如何逼著你堅強

 
 
TIME:2012-02-01 10:31 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2012 年 1 月 31 日  星期二   清涼
 
 


2012-01-31
 
 
分類: 整日一覧
 
 

1月最後一日:)31。

琴晚研究左張班相好耐

大家都笑得好美喔><

才發現一年間

大家變了很多-___-

大家都多左好好好多笑容!!!

 

改變是因為熟悉;還是珍惜??

得番一個月番學時間

好好珍惜剩下的日子:p

珍惜係學校食飯既時間:)

 

ls*2

對得paper1頭2題...

岩岩好合格><

睇黎第3題都唔可以有差錯-_-

如果唔係就88-_-

 

小息

 

中文*2

第1堂-_-講作文

但又唔派=+=

第2堂落mmlc搞jupas essay

搞掂睇劉謙-_-

佢真係好勁!!

 

小息

落去食野

 

eng*2

悶到抽筋!!!

就訓著!!!

應該話訓左陣=,=

 

lunch

本身人家想出去食:(

點知要study group-_-

我想殺人!!!!angry!

明明已經好倦!!!

 

study group簡直體力消耗:@!

 

maths*2

繼續講mc:p

我運太好...竟然撞岩左果題><

岩岩好23題

lv3

大難不死是也:p

頭痛痛頭痛痛:(:(

 

回家

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!白鴿太可怕!!!!!!!!!!!!!!!!!!

回家就是睡:p

那陣熟悉的氣味:p

安睡~~


明天又是大挑戰-_-

他媽媽的....

bafs mock同geo mock打住黎-_-

真的想死

那壓力牙~~隱藏得很好

但卻大得會令人想死:@!!

 
 
TIME:2012-01-31 09:28 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2012 年 1 月 30 日  星期一   晴天
 
 


camp:p
 
 
分類: 整日一覧
 
 

初三

下雨天

食野天:)

宥隻變種生物陪食野:p

 

蕃薯

久遺了

其實蠻好吃的拉~

只係真係好飽-_-

 

買筆

買泡乎!!

真的很幸福喔吃著他們!!

甜甜的:p:p

花花開得很好:p

洗指甲

熊貓貓不見了:(

 

夜晚執野入camp!

執死我了!!!

多野到嘔!!

白啤啤帶唔到去:(

 

DAY1(26)

一早去買糖:)

點知就早左好多番到去-_-

樹上有隻好大好大既雀-_-

條尾仲勁長!!!

 

3點幾去到

風景好令其實@@

自由活動

周圍行行:p

有千秋!!!!!

爽:p

跟住玩呢個唔知叫咩-_-

RJ好衰係咁搖-_-

 

跟住仲有個好大既

RJ又嚇人-_-

平衝力勁差=_=

牙曹傻左咁玩個轉轉

轉到就趺落地-_-

癲完入房

4張床拍埋:p:p

好大好大

白痴仔係到玩打關豆-_-太好笑

 

跟住開始上堂!!!

機密:$

 

上到6點食飯:p

跟住食完7點再上堂

上到9點

 

番房;去左人地隔離屋沖涼:p:p

我地果到又細又臭-_-

頂唔順:(

 

沖完涼

睇完電視同yo姐2個人出左去行

咁多間屋-_-得我地果間由頭拉到尾-_-

遠睇好可怕

紅紅的-_-

 

本身係千秋傾

但個細路太好笑-_-

係咁搭訕

笑死我-_-

黑人?牙膏咩?哈哈

落左bbq埸同yoyo談心:)


miss夜晚請食甜品:):)

夜晚-_-

做埋國際大事就訓覺

 

d人傾計傾到我訓唔到-_-

同牙曹2個都訓唔著-_-

自己起左身3次-_-

廁所都去左2次

連自然音樂都聽埋=,=

最後成4點先訓到

第2朝7點又醒-_-

 

DAY2(27)

訓得太差!!!

無精神!!

早上早餐

好dry-,-

有熱麥精但

但佢好熱-_-

辣口的><

然後9點又開始上堂

講下份卷咁

寫下大字報

 

1點先食飯

食完訓覺

3點繼續上堂

講番d大事-_-

上到6點:)

倦到呢=,=

 

BBQ!!

YOYO好強!!

又好快咁起到爐:p

又幫我地吉雞翼:p:p

 

但佢好難燒-_-:@

 

9點到番房沖涼

趕得切睇缺宅:p

今晚甜品係芒果布甸

很爽

那晚

睡得很好:):)

傾左好多野:P


DAY3(28)

早餐

跟住就係果公園仔既野坐左陣

千秋

玩左好多次

好爽!!

童年回憶

還記得那時爺爺很愛帶我去樓下既公園玩千秋

睇貓貓

多久沒接觸它了:P

9點繼續上堂

 

等車回家:p

袋重死-_-

早知唔帶note:@

都無用過:@

 

跟住放低野換件衫同左牙曹去食飯

它開了

很美很美

很香很香!!!

成間房都係花香味:):)

 

回家改完補習時間

就爬上床:)

愛死你了...><

還是愛自己的床

比較習慣!!

那氣味那觸感!!

兔兔訓得好可愛喔:p大笑

 

訓醒煮面食:p

ps;生飛滋了:(

好鬼痛!!!

 

29號

早上補習:p

中文-_-

講mock篇文...

 

下晝同姑姐同佢朋友飲茶:)

跟住買機款

無橙色:(

但呢隻都差:p:p

 

夜晚

見埋麗姨 4個出番旺角打邊爐

 

番黎買左支火麻仁飲

好好好飲:):)

放假最後一日;(

要默哀

那個笑容大概又要消失一陣子.....

 

30日


第一日番學

派卷

bafs

說穿了我的失敗

雖然合格了

但真的很不滿意

大概

是時候檢討一下

大概說穿了媽媽的說話

我的確很懶散

 

英文

派左reading

已經滿意了-_-

大概對呢科

無咩期望

沒有期望

不會失望

 

小息

 

中文*2

reading肥左-_-

似係咁多年第1次肥-_-

算了算了

沒話好說

邊聽邊眼訓-_-

是真的累了累了累了~~

 

小息

搵唔到menu-_-

 

lv3

不過不失

唔係2已經好好

又好倦

半恰咁-_-

 

lunch

肉醬意粉

其實好中意食肉醬=,=

跟住食甜品

石板街

夠晒甜

 

跟住想訓

但失敗了-_-

 

跟住就好倦咁落去做maths卷

還是如此

邊做邊眼訓

 

4點9放-_-

回家

 

又睡了

太累了 太累了 不再飛天遁地

 

 

打了很久的一篇blog-_-

多久沒這樣一次打6天的東西了=,=

有夠累的!!

 

明天又是另一個殘酷

今天的我

沒有反應

看著那分數

沒感覺

哭不出來

毫無感覺似的-_-

但明明只剩下1個月的時間

我...

到底那時才學到害怕呢

 

到那一天放榜了

大概也是好像今天這樣

不知道該怎麼做

應該說

不知可以怎麼做嗎??

 

那樣的我

很討厭

我不愛這樣的自己

 

寧可可以放肆的大哭一埸

知道自己有多糟糕

事實放在眼前

我理應擔心

但看來

我已經麻木了-_-

曾幾何時

因為成績貼近不合格

我便已經大哭

 

現在的自己

已經不合格了

卻反而如此-_-

到底怎麼了....

多想打死眼前看自己

那個....有問題的人!!!!

累了 收筆了。

 
 
TIME:2012-01-31 12:25 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]