cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
SUSU (evisu9)
L (ImSiuIanBabe)
`★ah盈、 (YuEn_babiii)
周衍衍
螢火蟲;P (tszying219)
YING
飛揚、蒲公英 (Shirley1A10)
親"梅"勿友
c0max_ (c0maxschun0w0)
♥ `笨潔; - 我行我素 ... (kkkaikit)
‘牙文﹏ (evan_lookme)
太平 (peter71143)
蟻家1族
貴族ㄚ瑩 (JoYcE_w0nG)
leo弟;)
YinG2 (billy2002)
VI KI生
' 女 ' 仲賢?!
★青衣leung(: (leungl0ve)
臭臭;p
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2012 年 1 月 24 日  星期二   寒冷
 
 


新年
 
 
 
 

新年快樂喔:):)

這幾年都係香港過新年

的確好悶~v~

香港新年水靜河飛的-_-

鋪頭都唔開:(

 

年廿九

下晝同牙爸同姑姐落土瓜灣掃貨:p:p

一共2車!!!

做工廠女工:p

幫爸爸封利是:)

然後就係收到爸爸今年第一封既利是:p

亦係收第18年既利是:p:p

今年爸爸比多左呢:p興奮!!

夜晚終於將台整番整齊

發現台面好多野食-,-

全部都係人送既

小至前年係九龍城公園同妹妹玩 妹妹所送既糖

都一一留低

其實...那些心意很重:p

物輕情義重大概就是這樣:p

 

年初一

第18個年初一

第18個農歷生日:p

不錯不錯

今天有點冷喔~~

 

本身話落深圳

但直覺一早同我講  唔會成事-,-

1點半出旺角食野

 

花花好似快開了:p:p

我的傻老爸

收到牙媽既利是-,-

可笑的是....佢竟然直接比現金-,-

連利是封都唔入-_-

 

食完想睇電影

但都full晒-,-

結果就係陪牙媽行街

佢收獲好好

而我就悶到死

真的討厭!

佢想買既就買:(我想買既就話唔好:@

過份

 

心情很差勁地回家

夜晚果餐係屋企食:p

打雞煲:p:p

酒不錯

但我弱雞既爸爸

飲左d就變關公-_-


笑死佢;哈哈哈哈~~

這個年初一平淡得很

夜晚打機

竟然有錢贏:p:p

爽死了

 

DL左個新app

好HIGH咁搞左晚

d人樣可以自己set

佢會係wallpaper周圍走

跟住可以同佢地玩

扔佢地上天....撞佢地埋牆同埋打佢地><

但咁搞珊姐同牙爸好衰-_-

只好玩自己-,-有點變態喔><

奉勸大家唔好得罪我:p

如果唔係 我就會拎佢地發洩!!嘻嘻:p

 

夜晚竟然訓訓下係到喊-_-

我究竟發生咩事?

嚇親自己=3=

 

年初二

花開了一點點

真的很美喔

 

初2媽媽一早裝香

搞到成屋一陣味--

勁難頂

 

自己一個人係屋企

的確好悶-_-

 

就咁過左個初2-_-

 

 樣子愈黎愈殘.....

眼袋愈黎愈大-_-

真要命...

 

今晚有電視睇yaya!!!

 
 
TIME:2012-01-24 06:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2012 年 1 月 21 日  星期六   晴天
 
 


last day
 
 
分類: kIsS YoU ']
 
 

-_-

是最後一天了:p

好野!!!
ush!

 

但第一埸考

有夠要命的

 

今年變左小組先

還好

 

題目講港孩-_-

講完就算-_-

 

跟住先到朗讀

 

朗讀完落去拎信

點知未到

唯有等

 

 

跟住食早餐

甜野真好

跟住買野番去:P

回家第一件事就係幫指甲扮令令

 

原來好難畫-,-

算數拉

有色就算

迎接新年真好:p

 

 

跟住乾晒就上床訓覺

 

 

一訓就係8點半

:p

換樂無窮原來都幾好睇

 

夜晚食杯面:p:p

 

ush!

假期開始了

痛苦又來了

 
 
TIME:2012-01-21 02:22 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2012 年 1 月 19 日  星期四   晴天
 
 


2012-01-19
 
 
分類: kIsS YoU ']
 
 

一早副校打黎-_-

神智好不清咁同佢解決左成件事-_-

神智真係好差!!

 

11點幾miss左佢電話

又要係咁打番比佢

 

結果就係做左咁多野都失敗-,-

結果還是沒變

煩了好一陣子還是如此牙....悲!

 

睇黎有排捱

說話有骨真的-_-

 

跟住11點幾就咁醒左出聽-_-

悶到喊

1點睇劇

睇睇下係sofa訓著左

訓訓下又醒左

好餓但屋企無野食

死撐到3點幾成4點頂唔順先肯郁落街搵野食

 

食完又回家發呆

 

今日好多時間都在呆-3-

怎麼了

總在失神-3-

 

聽日就最後一日lw:p

可以搽指甲油了

筆已買好!開心開心;p

呢排真係日日食面-_-

食完佢又胃痛-_-

睇黎我對d更既野真係要咬耐d

唔係成日都搞到胃痛

 
 
TIME:2012-01-19 08:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]