| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2012 年 1 月 24 日 星期二 寒冷
|
新年
|
| |
新年快樂喔:):)
這幾年都係香港過新年
的確好悶~v~
香港新年水靜河飛的-_-
鋪頭都唔開:(
年廿九
下晝同牙爸同姑姐落土瓜灣掃貨:p:p
一共2車!!!

做工廠女工:p
幫爸爸封利是:)
然後就係收到爸爸今年第一封既利是:p
亦係收第18年既利是:p:p
今年爸爸比多左呢:p興奮!!

夜晚終於將台整番整齊
發現台面好多野食-,-
全部都係人送既
小至前年係九龍城公園同妹妹玩 妹妹所送既糖
都一一留低
其實...那些心意很重:p
物輕情義重大概就是這樣:p
年初一
第18個年初一
第18個農歷生日:p
不錯不錯
今天有點冷喔~~
本身話落深圳
但直覺一早同我講 唔會成事-,-
1點半出旺角食野
花花好似快開了:p:p

我的傻老爸
收到牙媽既利是-,-
可笑的是....佢竟然直接比現金-,-
連利是封都唔入-_-
食完想睇電影
但都full晒-,-
結果就係陪牙媽行街
佢收獲好好
而我就悶到死
真的討厭!
佢想買既就買:(我想買既就話唔好:@
過份
心情很差勁地回家

夜晚果餐係屋企食:p
打雞煲:p:p

酒不錯
但我弱雞既爸爸
飲左d就變關公-_-

笑死佢;哈哈哈哈~~

這個年初一平淡得很
夜晚打機
竟然有錢贏:p:p
爽死了
DL左個新app
好HIGH咁搞左晚

d人樣可以自己set
佢會係wallpaper周圍走
跟住可以同佢地玩
扔佢地上天....撞佢地埋牆同埋打佢地><
但咁搞珊姐同牙爸好衰-_-
只好玩自己-,-有點變態喔><
奉勸大家唔好得罪我:p
如果唔係 我就會拎佢地發洩!!嘻嘻:p
夜晚竟然訓訓下係到喊-_-
我究竟發生咩事?
嚇親自己=3=
年初二

花開了一點點
真的很美喔
初2媽媽一早裝香
搞到成屋一陣味--
勁難頂
自己一個人係屋企
的確好悶-_-
就咁過左個初2-_-

樣子愈黎愈殘.....
眼袋愈黎愈大-_-
真要命...
今晚有電視睇yaya!!!
| |
|
2012 年 1 月 21 日 星期六 
|
last day
|
| |
-_-
是最後一天了:p
好野!!!
ush!
但第一埸考
有夠要命的
今年變左小組先
還好
題目講港孩-_-
講完就算-_-
跟住先到朗讀
朗讀完落去拎信
點知未到
唯有等
跟住食早餐
甜野真好

跟住買野番去:P

回家第一件事就係幫指甲扮令令
原來好難畫-,-
算數拉
有色就算
迎接新年真好:p

跟住乾晒就上床訓覺
一訓就係8點半
:p
換樂無窮原來都幾好睇
夜晚食杯面:p:p
ush!
假期開始了
痛苦又來了 | |
|
2012 年 1 月 19 日 星期四 
|
2012-01-19
|
| |
一早副校打黎-_-
神智好不清咁同佢解決左成件事-_-
神智真係好差!!
11點幾miss左佢電話
又要係咁打番比佢
結果就係做左咁多野都失敗-,-
結果還是沒變
唉
煩了好一陣子還是如此牙....悲!
睇黎有排捱
說話有骨真的-_-
跟住11點幾就咁醒左出聽-_-
悶到喊
1點睇劇
睇睇下係sofa訓著左
訓訓下又醒左
好餓但屋企無野食
死撐到3點幾成4點頂唔順先肯郁落街搵野食
食完又回家發呆
今日好多時間都在呆-3-
怎麼了
總在失神-3-
聽日就最後一日lw:p
可以搽指甲油了
筆已買好!開心開心;p
 
呢排真係日日食面-_-
食完佢又胃痛-_-
睇黎我對d更既野真係要咬耐d
唔係成日都搞到胃痛 | |
|
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 443 | » |