| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2012 年 2 月 7 日 星期二 
|
2012-02-07
|
| |
很低落的一日
事事不如人意
地理太差
差到連自己都接受唔到既程度
簡直...=無做
心情十分差勁!!
似笑非笑
似懂非懂
好好冷靜幾日。
| |
|
2012 年 2 月 6 日 星期一 
|
2012-02-06
|
| |
多年以後
你回到我身邊
不安全
充滿了你疲倦的雙眼
看著我
也告訴我
你是否
依然相信童話
你曾對我說
每顆心都寂寞
每顆心都脆弱都渴望被觸摸
但你的心
永遠的燃燒著
永遠的
不會退縮
越長大越孤單
越長大越不安
也不得不看夢想的翅膀被折斷
也不得不收回曾經的話問自己
你純真的眼睛哪去了
越長大越孤單
越長大越不安
也不得不
打開保護你的降落傘
也突然間
明白未來的路
不平坦
難道說這改變是必然
你曾對我說 每顆心都寂寞
每顆心都脆弱都可望被觸摸
看著我 也告訴我
你的心依舊燃燒著
直接面對!!
遲早的事...有什麼好怕有什麼好討厭
笑著面對笑著面對!!! | |
|
2012 年 2 月 4 日 星期六 
2012-02-04 
|
| |
前2天都在睡-_-
時間一分一秒的過
我的累 沒有倒退-_-
可悲!!!
琴日條根仲要抽住抽住
按左勁耐都無好轉-,-

 

今日:)
同珊姐行街
同珊姐行街買化妝品:p女生既尊利:)
跟住買野食
我既第一餐
  
跟住影貼紙相
我們有夠白痴-_-



10年約定=)我們會好好的!!!
跟住去買鞋:p
行左好耐其實都=,=
中意果對又唔知襯咩
一係就唔岩碼-_-
最後還是掃了2對:p

但-_-
比人呃了
有對高跟-_-佢40號呃我37=,=
佢放左3塊鞋墊....好誇張-_-
睇黎我真係好好呃=,=
另一對係長boot:p

久遺的牛仔裙-___-
之後就補習-_-
晚上
發脾氣><唉
睇黎我既脾氣又開始有問題-_-
大了大了!!
別那麼小孩子了
別那麼小姐 那麼任性了
要學懂面對
沉著氣牙cming~
| |
|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 443 | » |