cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
"ling"蜜blog
貴族ㄚ瑩 (JoYcE_w0nG)
L (ImSiuIanBabe)
* 全世界最【成 熟】的人*
★青衣leung(: (leungl0ve)
emily (emily_wly)
peggy** (Blueyuen)
蟻家1族
★`Chui (ChuiYan1121)
親"梅"勿友
細心"玲"聽
珊姐;p
`★ah盈、 (YuEn_babiii)
VI KI生
' 女 ' 仲賢?!
c0max_ (c0maxschun0w0)
飛揚、蒲公英 (Shirley1A10)
周衍衍
Rikku (pkokychan)
SUSU (evisu9)
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2012 年 1 月 19 日  星期四   晴天
 
 


2012-01-19
 
 
分類: kIsS YoU ']
 
 

又是美好的一日

睡到12點:p爽!!

 

haha遲到了為左睇瑪莉外宿中;)

太吸引拉mary:p可愛既女生

大眼是重點;p

 

跟住有人還債;債項已還清

隔離台既小朋友好可愛喔><><

望住我食野:p

咀太細拉佢;連咬魚柳包都有困難:p

好好好好可愛

望住小朋友

心情真係會開心好多

佢地一笑

心都軟埋:p

 

那天真  沒機心的樣子

使人憐愛:)

cming都抵抗唔到:p

 

最好笑係佢唔理浣熊:p真係笑死!!

 

跟住就oral-_-

他媽媽的

勁難

唔識

成組無人肯開始-_-

唯有死死地氣開頭:(

都唔知8分鐘嗡左d咩=,=

算了....

反正今次考得真的很惡劣

大概合格都成問題呢好多科;(

 

新年比自己開心一兩日好了;(

再這樣

我會癲的;(

 

 

跟住搞左勁耐竟然搵唔到副校-,-

 

回家

好鬼餓!

食完面

 

打左陣機

然後搵野睇

子狐物語

 

開始係幾悶其實-_-

但最後結局還是哭了

蠻感動的

原來狐狸好可愛喔:p

 

「看著問題卻無能為力的感覺。」

看著問題就係眼前

但自己無能力解決

但又好想解決既心

睇完呢套野又係另一個體會;p

始終都係一條生命

 

生命不停的以生命影響生命

大概;這就是生存其中一個意義

讓自己點燃別人 改變別人;D

 

 
 
TIME:2012-01-19 01:47 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2012 年 1 月 18 日  星期三   清涼
 
 


2012-01-18
 
 
分類: kIsS YoU ']
 
 

放假:)

訓到1點:p爽

 

3點出門同爸爸

 

跟住買餅食

 

陪牙爸行電器鋪-,-

哈...最後到我睇相機

 

跟住睇完去睇動物

望住2隻狗好耐

好好好好笑

佢跟住我手指郁!!!

最好笑係啡鮙果隻好熟唔比白色既行過黎

係咁撞開人

撞撞下就打交-,-

咬左勁耐....

 

跟住睇貓:p

 

睇完都4點幾5點

跟住就去花墟買花!!

 

終於買到風信子:p

上年已經好想買

今年仲係買多球:p

希望佢快d開拉:p

聽聞係水瓶座既幸福花喔

希望快d開花

 

花語好多喔風信子

有生命 希望 注目

說風信子剪後可以開第2遍花

是放開以往 從新向前的意思:)

但願我都可以咁

做到所謂既放開過往拉;p

係先好-3-

 

代表生命既佢:p應該會令我心情變得更好

它長大後會變成這樣嗎??

期待萬分:p:p

 
 
TIME:2012-01-18 01:38 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2012 年 1 月 16 日  星期一   清涼
 
 


完了=)是悲是喜
 
 
分類: 整日一覧
 
 

又掉空左個blog幾日:(

 

星期5:p

考完geo-_-

一身鬆

雖然考得唔好

但果晚5點訓-_-

太累了:(:(

 

回家就是睡!!!

訓醒整蛋糕

甜品簡直係我生命既生命

我既生命因甜品而生存!ush!

今次好成功喔:p

餅底令個cream都好好!

簡直完美拉:p

有進步:)

外觀很不錯喔;p

很滿足;真的真的

就咁一日;)

 

星期六...

 

落雨。一整天

簡直忙到開天!

 

約左浣熊;比蛋糕隻白老鼠食:)

買料

遲d試整orea!!!

希望成功:D

 

跟住朗豪坊....

啊!!!跟住睇動物><

哈哈

好可愛既倉鼠!!!肥嘟嘟:p:p笑死

d狗隻又好可愛wor

 

跟住補習!

好彩係live唔眼訓

牙sir好好笑幫人執筆:p

 

跟住就join埋牙爸牙媽

去大埔食團年飯

部車勁多人-_-

企左勁耐

我平衝力又一向好差-,-

跟住就咁撞牙撞牙-,-

撞到條腰好痛:(

 

最後就到先有位坐:(

倦到呢!

 

去到就咁悶左一晚-_-

悶到嘔!

但有雪糕食拉哈....

番到去都11點幾

足足累了一整天!

 

星期日

又係落足一日雨!

勇敢踢拖:p好在佢快乾

其實真的很討厭下雨!!

腳濕濕的感覺很難受!

 

但渺拖既後果就係會掂到d好髒既黑蚊蚊水!!!!:@

旺角好可怕 認真的!

很滿足的一日:p

下晝食意日

其實唔係哎呢個-,-

但佢黎左就算拉...佢好油-3-

 

跟住地理...

又係好眼訓既時候!

放左同牙曹食甜品


回家那刻雨還沒停!

回家溫bafs:(

是苦!

明明已經溫過

點解又咩都唔記得晒

一邊食車里子:)最愛!!

 

最後放棄了~

 

星期1

最後一天了!!!

一早起身洗頭但願個人醒小小

 

ush!

但真係好難唔係講笑

難到喊!!

仲要愈做愈眼訓!!!

真係差dd訓著

 

跟住番屋企食野

一心煮野比牙爸

點知佢寧可訓唔理我-_-

 

跟住同浣熊去圖書館

ush!朱佩君有新書:p:p

我就ko佢!差2個ch;今晚完成!

多多好慘其實-_-

 

如果有一天我變成了另一樣東西

不能說話

有誰會看穿那個是我呢??

 

chopper:)

畫得好可愛:)

其實好耐無咁畫公仔

細個好中意跟住d公仔黎畫

最好就係哈娒一家;仲寄去兒童週刊

最後無選上!

但明明就好令

諗起黎早知就唔寄!!!


 

聽日唔洗番;爽!

爸爸又放假!!

haha諗下去邊都好

 
 
TIME:2012-01-16 11:23 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]