| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2012 年 1 月 19 日 星期四 
|
2012-01-19
|
| |
又是美好的一日
睡到12點:p爽!!
haha遲到了為左睇瑪莉外宿中;)
太吸引拉mary:p可愛既女生
大眼是重點;p
跟住有人還債;債項已還清
隔離台既小朋友好可愛喔><><
望住我食野:p
咀太細拉佢;連咬魚柳包都有困難:p
好好好好可愛
望住小朋友
心情真係會開心好多
佢地一笑
心都軟埋:p
那天真 沒機心的樣子
使人憐愛:)
cming都抵抗唔到:p
最好笑係佢唔理浣熊:p真係笑死!!
跟住就oral-_-
他媽媽的
勁難
唔識
成組無人肯開始-_-
唯有死死地氣開頭:(
都唔知8分鐘嗡左d咩=,=
唉
算了....
反正今次考得真的很惡劣
大概合格都成問題呢好多科;(
新年比自己開心一兩日好了;(
再這樣
我會癲的;(
跟住搞左勁耐竟然搵唔到副校-,-
回家
好鬼餓!
食完面
打左陣機
然後搵野睇
子狐物語
開始係幾悶其實-_-
但最後結局還是哭了
蠻感動的
原來狐狸好可愛喔:p
「看著問題卻無能為力的感覺。」
看著問題就係眼前
但自己無能力解決
但又好想解決既心
睇完呢套野又係另一個體會;p
始終都係一條生命
生命不停的以生命影響生命
大概;這就是生存其中一個意義
讓自己點燃別人 改變別人;D
| |
|
2012 年 1 月 18 日 星期三 清涼
|
2012-01-18
|
| |
放假:)
訓到1點:p爽
3點出門同爸爸
跟住買餅食
陪牙爸行電器鋪-,-
哈...最後到我睇相機
跟住睇完去睇動物
望住2隻狗好耐
好好好好笑
佢跟住我手指郁!!!
最好笑係啡鮙果隻好熟唔比白色既行過黎
係咁撞開人
撞撞下就打交-,-
咬左勁耐....
跟住睇貓:p
睇完都4點幾5點
跟住就去花墟買花!!
終於買到風信子:p
上年已經好想買
今年仲係買多球:p
希望佢快d開拉:p
聽聞係水瓶座既幸福花喔
希望快d開花
花語好多喔風信子
有生命 希望 注目
說風信子剪後可以開第2遍花
是放開以往 從新向前的意思:)
但願我都可以咁
做到所謂既放開過往拉;p
係先好-3-
代表生命既佢:p應該會令我心情變得更好

它長大後會變成這樣嗎??
期待萬分:p:p | |
|
2012 年 1 月 16 日 星期一 清涼
|
完了=)是悲是喜
|
| |
又掉空左個blog幾日:(
星期5:p
考完geo-_-
一身鬆
雖然考得唔好
但果晚5點訓-_-
太累了:(:(
回家就是睡!!!
訓醒整蛋糕
甜品簡直係我生命既生命
我既生命因甜品而生存!ush!
今次好成功喔:p
餅底令個cream都好好!
簡直完美拉:p
有進步:)
外觀很不錯喔;p
很滿足;真的真的

就咁一日;)
星期六...
落雨。一整天
簡直忙到開天!
約左浣熊;比蛋糕隻白老鼠食:)
買料
遲d試整orea!!!
希望成功:D
跟住朗豪坊....
啊!!!跟住睇動物><
哈哈
好可愛既倉鼠!!!肥嘟嘟:p:p笑死
d狗隻又好可愛wor
跟住補習!
好彩係live唔眼訓
牙sir好好笑幫人執筆:p
跟住就join埋牙爸牙媽
去大埔食團年飯
部車勁多人-_-
企左勁耐
我平衝力又一向好差-,-
跟住就咁撞牙撞牙-,-
撞到條腰好痛:(
最後就到先有位坐:(
倦到呢!
去到就咁悶左一晚-_-
唉
悶到嘔!
但有雪糕食拉哈....
 
番到去都11點幾
足足累了一整天!
星期日
又係落足一日雨!
勇敢踢拖:p好在佢快乾
其實真的很討厭下雨!!
腳濕濕的感覺很難受!
但渺拖既後果就係會掂到d好髒既黑蚊蚊水!!!!:@
旺角好可怕 認真的!

很滿足的一日:p
下晝食意日
其實唔係哎呢個-,-
但佢黎左就算拉...佢好油-3-
跟住地理...
又係好眼訓既時候!
放左同牙曹食甜品

回家那刻雨還沒停!
回家溫bafs:(
是苦!
明明已經溫過
點解又咩都唔記得晒

一邊食車里子:)最愛!!
最後放棄了~
星期1
最後一天了!!!
一早起身洗頭但願個人醒小小
ush!
但真係好難唔係講笑
難到喊!!
仲要愈做愈眼訓!!!
真係差dd訓著
跟住番屋企食野
一心煮野比牙爸
點知佢寧可訓唔理我-_-
跟住同浣熊去圖書館
ush!朱佩君有新書:p:p
我就ko佢!差2個ch;今晚完成!
多多好慘其實-_-
如果有一天我變成了另一樣東西
不能說話
有誰會看穿那個是我呢??
chopper:)
畫得好可愛:)
其實好耐無咁畫公仔
細個好中意跟住d公仔黎畫
最好就係哈娒一家;仲寄去兒童週刊
最後無選上!
但明明就好令
諗起黎早知就唔寄!!!

聽日唔洗番;爽!
爸爸又放假!!
haha諗下去邊都好 | |
|

« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 443 | » |