| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2012 年 5 月 1 日 星期二 
|
2012-05-01
|
| |
最後一日=)
我要好好衝埋科bafs!!
聽日就回復自由身了!!
say ush!!
| |
|
2012 年 4 月 26 日 星期四 
|
2012-04-26
|
| |
好吧
我地中學生澄活走到結尾了:d
dse也就快考完:d
最後2科筆試都會係30同2號完結
想起就興奮!
我的生活除了書本
少不了就是食物:D
考試也不忙找美食:D
感覺比以前更肥了-_-
真糟糕!
考左咁多年試
第一次試旖真係可以唔訓咁撐到7點-_-
青春 要燃燒:D

 
其實我絕對是番茄痴-_-
太愛番茄了:D
酸酸 顏色吸引
哈哈 我既成品不也錯MA:)
 
 
哈哈 無意中找到它了
一隻我用過覺得不錯的MASK-_-
但已經在門市找不到了:d
最後比我掃晒回家
考完試也要對皮膚好一點點-_-
這雇生活 身體受了不少苦
 
 
夏天來了來了~~
那個極怕熱的我-_-
扎起頭髮是很爽的一回事
有機會真的想把頭髮一次剪短
但又會後悔-_-
還是忍心一下留著它

ush!
甜品時間
jelly係夏天最正既野
方便又易整
只是還是要洗東西>_<
如果連洗都唔洗
咁就爽yy了


今日落左旺角食譚仔
多久沒吃-_-
小小辣都唔得lw開始:(
撐多幾日吧cming:d
你的生活就會美好了
已經有好多野等住我考完之後去解決!正 | |
|
2012 年 4 月 19 日 星期四 
|
2012-04-19
|
| |
天天都下雨
心情都飛走了
好想懶洋洋的hea
眼看geo跟ba打到黎
卻沒動力去執起書本
他媽媽的數學把我打敗了
多想每天就這樣休息就好
| |
|
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 443 | » |