| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 8 月 28 日 星期日 酷熱
|
悶熱=(
|
| |
琴晚3點訓;今日12點醒;)
還是放假既作息;)
睇我和尋回犬的10個約定;)
其實真係好感人;(
跟住去食lunch:)
包書;)
同棵野轉泥:)
今晚溫書ING:)努力吧:P
雖然又晚了-,-
聽日又係忙碌既一天...
早餐--點算;(
| |
|
2011 年 8 月 27 日 星期六 時晴時雨
|
<3
|
| |
=)
琴晚12點訓=)今日12點醒=)
12粒鐘補睡;)
訓到個樣都傻傻地-,-
落旺角wif鄒鄒=)
識你咁耐-,-好似無點同你出街-_-
食飯;)
食完飯去朗豪坊
點知佢同我落雨:@
係地鐵口塞到行唔到-,-
根本佢唔郁-,-
咁又企左成5mins-_-
d摭打晒交:@
最後收摭算-,-
小朋友都喊死了-,-
10足10羅湖打蛇餅

朗豪坊有佢喔;):)
跟住去旺中買手繩-_-
買18條是罪!!!!
勁難揀勁難搵-_-愈搵愈hea-,-
算了;交到就好;)
去補習=)
7點回家食飯
今晚努力吧
| |
|
2011 年 8 月 26 日 星期五 酷熱
2011-08-26 
|
| |
今日一早就要出門口去7仔買早餐同lunch
其實好中意食三文治=)
飲咖啡=)
所以頭幾堂好精神!!!
敏兒又唔番;(
eng*2
小息
ls*2
小息
中文*2
sba-_-
我說話太快了吧-,-
我自己都知=,=
算了==
小息
數學*1
ls*1
放學落去叮飯;)
跟住補bafs-,-
成個背肌勁痛;(唔知咩事=,=
跟住個心又頂偽頂住咁:(
so sad
回家即刻訓覺
一訓就9點-,-
11點半先食夜晚果餐-,-
我d作息時間真係....x_x
聽日下晝同鄒鄒出街=)跟住補習;)
今晚還是早點睡吧....以免聽日失約:(
但食飽唔知訓唔訓到係問題:(算了
haha
黎緊又有勁多功課同quiz等緊我
努力吧-_-
開心的是;)
睇報紙準基2月就可以退役了!!!!!!!!!!!!
就是本大少姐生日月份;)
哈哈....蠻開心的;)
但果時我應該努力緊準備公開試:(
btw;多謝關心;我就是情緒上有點發作;)
心意。已領=) | |
|
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 443 | » |