| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 10 日 星期二  |
| 功課天* |
分類: 未分類 |
訓到12點幾^^''起身做左陣account,就同屋企人去大快活食野,發生淋可樂事件~~跟住去女青,見到彤彤,丫芷and東...我入自修室lu,之後去碧玉屋企拎野,佢比飛輪海d片我睇>v<~~返屋企,account終於完成啦^.^happy!跟住要面對paper 1 lu~~
經過e幾日...我同妹妹關係好左,happy~可能大家都多左係屋企,得閒人傾下計講下笑咁啦!
|
2007 年 4 月 8 日 星期日  |
2007 年 4 月 7 日 星期六  |
和屋企人過~  |
分類: 未分類 |
e兩日都係同屋企人去街~~昨日就我同姐姐去唱k@.@之後join埋媽媽同妹妹一齊去天水圍啦,終於買到個夾直hair既野,happy^.^30$抵!!!返市中心食野lu...今日同姐姐傾都係佢同男友的事*
而今日就係我同姐姐出旺角行街,佢想買件3去飲~~我希望今日唔會大出血,行行行,佢終於買到套裙啦,之後我都買左d 3~
回家了,睇下d戰利品,發現有件3有d污穢,唉/.\有d唔開心,洗唔掉~~夜晚做左d功課,終於完成左江sir其中一篇文啦,開心 ! |
2007 年 4 月 4 日 星期三  |
| 放假LU... |
分類: 未分類 |
我想講返係昨日派地理個陣....其實我地理平時都係麻麻,拎到卷個陣,知道有7字頭^^真係好開心,之前我有諗過DROP E科的~下次再比心機>V<~跟住其他科都OK~~都係英文肥/.\!!!
今日朝早如常~~旅遊...派卷....講活動~小息:傾計~英文,派功課對野好快過LU,數學:今次假期都有功課@@~~商業:對完卷如常教書*LUNCH~~好驚帶漏女童軍D野,返到去*KOEY搵我傾成績~~PE,跑步,考排球,都OK呀^^~我地用排球黎打籃球,跟住先數字球啦!
放學,同鳳鳳拿拿聲變3~~去禮堂當值*當左一陣就走得,同潘SIR佢地傾下計影下相,之後返一返屋企,就同鳳鳳,碧玉去補習啦~~見到卡文AND丫舒~今堂上video,so碧玉zzz....之後我地話佢用100$黎訓覺,之後行左陣就回家了!搭車個陣感覺幾好*見到小學同學,but最後都係冇打招呼!
明天應該唔洗去拜山lu~ |
2007 年 3 月 31 日 星期六  |
輕鬆灑  |
分類: 未分類 |
今日終於考完試啦^^考數學先,跟住會計!考完心情好好*跟住同大家傾下試後活動啦,係去女青開party,thx丫豪為我地訂room~傾食咩個陣好搞笑....碧玉話我係蕃薯=.=''cindy糖水~去買野lu,各自回家....zzz一陣,2點集合~開始煮野食啦,有鳳鳳係鼠梗係好快搞掂啦^.^開餐,有我,彤彤,碧玉,鳳鳳,AMY,KOEY,丫倫~仲有幫我地既丫豪AND曾姐!
食完野就玩波子琪啦,丫倫部手機好正呀@.@令我好想要~出去玩籃球,激戰一番,我地狂犯規,我同碧玉成日話:評判呀,有人犯規~~不過我地係冇評判的~~返去準備晚飯LU,感覺好好*玩SO HAND,勁好笑呀,我地分左探奇型,中庸型,保守型,我就係保守型啦~~碧玉就係變態型^^嘻嘻!
我地玩個陣好搞笑....玩到好激個陣,碧玉打緊機,佢就大嗌:哎呀...佢食灑我D魚呀! 之後食飯LU,食完玩多陣就轉地方,玩並BO嘩*好正呀,輸左都要跑圈~~玩左陣捉E因,回家了,記得有件事笑到我肚痛,可惜唔記得左TIM~
回家沖涼ZZZ....明天去睇海豚.....今日好好好開心^.^ |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 73 | »
|