↗Cindy☆...dailyoO|"**

 ____*MY family & friends


                
 
 
 
                

 

      

   






cindyho
暱稱: + ° * 樂怡 _ ]]*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
義工天
傷心
美食博覽
farewell*
放榜~
文章分類
全部 (365)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
cindy^^留言板
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 17 日  星期六   晴天


行街大出血+人生第一次行花市 愉快 分類: 未分類

 今日大姐本來想搵我陪佢唱k~~但好貴呀@@so改變行程,去荃灣行街,因為我重有鞋未買>v<新年就唔買得架啦~今日年三十*行街...wowo,好快睇中左對boot,買左lu,我好鍾意的~白色~再行行,thx大姐請食野~再去其他商場,買左3*係2月前我見個件衫60$~現加25$了^^~~臨走睇左中個鞋,good,買埋啦~同大姐傾計啦>v<!

佢去搵男友,我搭車去市中心問下負離子間野+join媽媽~好快搞掂個頭啦,佢教我點保養~之後等媽媽,妹妹~~佢地出左旺角=.=''我係市中心行左個幾鍾等佢地...行街又會睇中野,又會買野,so買左條連身裙^^今日收穫豐富~食冷麵,佢地終於黎啦,去food court食晚飯~好飽呀...之後我同媽媽兩人行去屯門花市睇睇~

我都係人生第一次去花市的,個度唔大~~不過都好熱鬧and有氣氛,買左d傳統小食+狗狗散子包<--我好鍾意~如果有倉鼠就更好啦>v<哈~同媽媽懷念以前...我地行返屋企...有個海...d風吹埋黎好舒服呀^.^~~腳痛坐低hea左陣,就再行返屋企~回家後zzz一陣*

2007 年 2 月 16 日  星期五   晴天


新年新hair~~ 開心 分類: 未分類

 經過昨日去camp,今早訓到11點幾,thx媽媽幫我拎眼鏡去整>v<~之後打去camp日記*好內都冇打咁長啦~~洗頭,同鳳鳳出去市中心睇'翻生侏羅館'去到大排長龍,好彩都買到飛^^睇啦,食零食,正呀~~原本套戲真係好搞笑^^尢其係中間,好刺激,最後開party個度都好搞野~之後睇完去市中心行下啦,陪鳳鳳拎餅,thx你請我食*見到對鞋^^ok鍾意,諗緊買唔買

去到整負離子個度啦,鳳鳳走啦,我就入去整~~開頭勄話整兩個幾鍾@@我就有d worry,咁快*原來佢會兩個人一齊整,so就快d,可能師傅趕住去街~2個鍾就搞掂lu,^^滿意呀個hair^.^會keep住直啦,行多陣就回家了,覆返比square個任務~返到家食飯,睇tv~如常,都幾多成績>v<做左少少功課^^''~~夜d同朋友,表弟icq!

今日好開心呀^^睇到好戲,d hair整得唔錯~good!

2007 年 2 月 14 日  星期三   晴天


歌唱比賽+旅遊科camp 驚訝 分類: 未分類

 今日係情人節~~返到去派朱古力,之後去交花比霍sir,再唔交比佢,我怕盆花會冇命@.@~歌唱比賽*個人組,唔錯呀~對7a華麗邂逅有好深印象~~我地班有點點~小組合唱*我地班有雲呢拿+丹丹,盈+ming~dr連個組好正呀^.^佢仲落埋台呀~~班際*緊張呀,都ok呀~之後睇多幾班就去換3出發旅遊camp~搭車*傾計,聽歌唱比賽賽果~去到東浦,食lunch~行去營舍~~16個女仔一間room,8個男仔一間room~~一入到room,有蟲*.*有d女仔大嗌,amy去趕走隻野啦,出去大堂lu

首先自我介紹就玩game啦~~'夢羅麗沙'...'松鼠搬家'e個係第一次玩,勁正呀>v<好刺激,蛇la離開肥溫個幕最搞笑~玩黑洞,e個都好好玩,成功個刻好正!game後討論*做旅遊個project,整一個創意路線~我同彤彤,amy,卡文,呀舒,m俊一組,我地的路線係傳統路線~團名就係滋味無窮兩天遊>v<wowo~到中間的時間,大家好團結咁做,good~食飯,都幾好味*edmond原來勁搞笑,問我地d八掛野,又叫我地出去扮空氣!報告時間~卡文扮大陸人,呀舒扮遊行社職員*好好笑呀,卡文扮得好似,我同彤彤佢地忍笑好辛苦^^''哈~「蛋固質過膠」~tim同我地分享,之後就食糖水+睇表演~我第一次食椰汁西米露~多謝謝sir的朱古力~執碗*沖涼時間,梓瑩係左個面沖,我係右~~係鼠傾計安心d^^~~好lu,大家沖完涼就到玩既時侯!食零食~

男仔個邊玩話事啤=.=''勁變態*我同彤彤替卡文感心痛~thx雲呢拿的杯麵^^~首先就係睇雲呢拿+蛇la的腳fight*幫佢地拍埋片^^keke~之後玩q拉*win左一次^^happy,玩左好多game~~七級豬*雲呢拿比家西玩到,好搞笑,蛇la都玩雲呢拿講野*玩第一印象@.@~大家都幾鍾意玩e個game^^心藏病,好刺激呀,哈哈^^原來肥溫真係好搞笑架,成日比人話佢搞gag,之後佢就會講咁都算搞gag呀^^~大家要講一個四字詞語*肥溫見到肥pat坐左係度訓,佢就講左句生不如死andx翼難逃,good~本來諗住出去睇日落,不過落雨~玩左陣誠意和大膽,卡文去捉蟲個陣好搞笑^^同蟲講野...你乖呀..姐姐好驚你架,e架要捉你啦~

玩推理題,好似好恐怖,大家都有興趣玩,真係激氣啦*去到緊張時侯,肥pat見到蟲就係度大嗌=.=''真係比佢嚇鬼死~~玩握手q拉,有個q拉傻架=.=''按成30幾下~之後大家開始眼訓,係bo,講返先,我地係舖d床單係地下訓,好warm^^~我同蛇la一齊搶家西的被^^v~之後有d就訓覺,鋤d...我都訓訓下...不過冇訓到,同佢地玩枕頭大戰^^~同amy,彤彤玩個陣拍片@.@睇返都好激...之後6點幾lu,,,,執野先,諗住坐多陣就去整早餐個d..不過我訓不知不覺咁訓左lu7點45分起身,刷牙*出去食早餐~yummy~等tim導遊黎,有d人就訓,我地就玩兵兵球,我唔係好識玩*.*amy話要傳d真功夫比我我~

佢黎左黎@@''原來佢係唔知醒,出去生態觀察lu,好眼訓zzz~~睇植物,我叫佢地嚇一嚇我,定我精神d,點知真係比佢地嚇到=.=''ok精神啦~~有人話最衰關門唔到呀tim入黎,咁就唔洗出去啦,哈哈^^~一路傾計一路行,都唔錯呀,我同彤彤,amy玩外國語言,我的英文同煲東瓜真係唔見得人呀~~睇蟹仔,好得意呀>v<我最鍾意就係e個行程,好想睇隻蟹返屋企~睇多陣植物就回程了,原來植物會病@@''仲會冇得好返,好慘呀~~之後同雲呢拿+家西講下成績,家西數學一6十幾分就有500$>v<...之後我就叫佢下次拎8十幾分,咁咪會有更多~講起,雲呢拿唔鍾意新黎英文組個2個人~家西改左個花名係豬西,哈哈~唔經唔覺行返營舍lu,edmon準備好d飯比我地啦,正呀^^~食飽執碗+執行李~~雲呢拿同蛇la唱個首歌勁搞笑^^之後話肥溫鴨屎錄,集合lu~走lu,行返去個商場,唱蛇la首搞野歌~一上車,zzz...好舒服呀,好多就到lu...返屋企搵周公,搵到8點左右^.^...鳳鳳上黎拎野,傾左陣計,同佢分享去cmap d野~之後好黑仔=.=''眼鏡個鏡片掉左出黎,咁就早d訓啦!

今次e個camp真係玩得好開心呀^.^~~今次係差唔多通宵,係一直玩落 去,同d同學,朋友fd^^happy~~知道左梓塋的另一面啦~去camp總是開心>v<yeah

2007 年 2 月 13 日  星期二   晴天


今日開心呀^^班際加油呀! 分類: 未分類

 唉/.\...昨晚有d失眠..塊面仲係敏感,好痕><好辛苦~~捱到早上起身返學lu,早會*如常,reading,開始睇sba本書啦~英文,比功課@.@以為呀sir比sba我地做,就唔會比咁多功課,這想法是不對,對埋ws就落堂,跑去廁所洗面~地理堂@@第一堂勁悶呀...第二堂比我地分組傾野,我地傾完正經野就係鼠傾計啦^.^~小息,出去傾計and洗面/.\希望快d好返啦!

中文,睇大家的作文,之後作文,好彩係短文,我常常好遲先作完^^''~lunch,食得好趕,2點要返到去,同amy返啦~旅遊camp會議,期待*數學堂,我終於明明地e課啦,做數~~跟住落hall班際綵排,ok呀~之後上返去再練,夾埋主音一齊練,個陣真係好開心>v<見到4b的團結~如果有埋男仔就好啦~練完去左買野,買雪糕~回家,沖涼後,落街買屋企人的情人節朱古力^^

唉...妹妹又發牌氣,冇計!一陣執去camp d野~~明天歌唱比賽+情人節+旅遊camp,很期待,之後放假,good!

2007 年 2 月 10 日  星期六   晴天


好內冇打日記lu^^ 分類: 未分類

 今日去天台練班際班,開心呀^^整隻舞排灑lu,再練返齊d就ok啦^.^大家加油!未人齊同雲呢拿去買早餐,返黎就齊灑人啦,練啦...練練下有住樓上既人望我地,有2個小朋友好得意呀~佢令我地好開心,怇讚我地跳得好好~~練到12點幾就走啦,陪埋彤彤買麥當勞,見到丁丁~回家了,碧玉上左黎我家,之後就一齊出發~

今日同佢去睇koey跳舞表演,good~我發現同碧玉一齊既時侯多數都會跑,哈哈^^~好彩趕到,跳得好好呀~之後我就同碧玉去市中心行街lu,去我地老地方食野啦*嘆杯茶,正!行街lu...去左卓悅同佢都有收穫~~去埋志樂就走得啦,佢幫人買冷~~搭車個陣好舒服*拍片個陣幾有feel~~返屋企lu,訓覺zzz

醒左睇爭霸,好精彩@@我同屋企人都覺得夫差好慘,佢有情有義d~~明天真係要做功課lu~melody^.^希望你鍾意張咭啦,小小心意*