- 蕾蕾板 E.U.N.I.X -
cindylui
暱稱: E.U.N.I.X_小蕾
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
大件事!!
改左名
I LOVE HINS!
I LOVE HINS!
I LOVE HINS!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2008 年 1 月 29 日  星期二   晴天


29.1.2008 愉快 分類: +校園點滴+

好開心呀,

聽日就入camp喇,

好興奮,

好想聽日快d到呀,

有d緊張,

始終我都係第1次自己出黎幾日,

我要同d老師一間房,

其實我冇咩所謂,

有時d老師都幾nice,

不過係有1個,,,

冇野喇,

我想同winky,melody,jelly同埋貓一組呀,

好開心呀,

我已經傻左了........



2008 年 1 月 24 日  星期四   晴天


2008-01-24 分類: +校園點滴+

今日好嬲呀.....

跳舞果陣,

d人跳錯左,

我地跳得岩,

但係我地岩果d係少部分,

錯果d係大部分,

所以睇落去好似係佢地岩咁,

咁就攪到個個唔同咁,

老師叫我地再跳多次,

都仲係咁,

我地咪話:係你地快左呀,我地岩嫁..

之後佢地就話:係你地慢左咋,又要再跳..

講到好似我地唔岩咁,

唔通要我地岩果d黎就d錯嫁咩,

話我地果d人仲要低年級過我地,

然後d人係到仇視住我地,

佢地都有問題既,

好乞人憎呀佢地,

老師叫我地再跳,

佢地就話:下,又跳..(仇視住我地)

我心諗:咁叻呀,唔好練啦,唔好比賽啦,,,,,

好嬲呀...



2008 年 1 月 8 日  星期二   晴天


happy! 驚訝 分類: +Forever Friends+

今日同貓貓終於冇乜野喇,

同佢都傾得番計,

雖然我唔知佢點解之前唔理我,

但係我唔會再去問佢喇,

驚佢又唔理我呀,

不過其實我都真係幾想知道點解,

不過宜家算啦,

冇野就得啦,

呢幾日都唔係好開心,

仲有呀,

今日中文堂老師之前話要辯論丫馬,

尋日辯左一隊,

我地果組仲未,

我尋晚同家姐同媽咪一齊諗,

諗好哂d對白,

人地band我我應該點band番人,

唉,,,

宜家都冇用啦,

好唔開心,

我好憎佢呀,

點解要係我地最後一年比個咁差既印象我地喎,

唉........