| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 14 日 星期日  |
sad......  |
分類: +生活點滴+ |
今日同媽咪鬧交,我話要買塗改帶搾馬,佢就話:我買過幾多個比你,有邊一個,係一個係用哂嫁,冇一個用得哂,都唔平嫁,冇咁多錢哂呀!洗唔洗咁喎,咁係有需要丫馬,老師又要我地用原子筆做功課,我有試過用哂嫁,但係我都唔想講喇,佢都聽唔入耳嫁啦,咪又係比佢鬧,之後我一路做功課一路喊......好唔開心呀!!!!!!!!!!!!!!
|
2007 年 9 月 19 日 星期三  |
2007-09-19  |
分類: +校園點滴+ |
今日好開心呀,因為我想係陸運會參加跳遠終於得左喇,我係第一個人跳,雖然有d驚,但係都算係跳得唔錯嫁喇(對於我黎講),第一次跳,跳得好好,但係呀sir話:冇理由咁容易跳到!?,佢先發現原來個起跳(煎)打橫左,所以近左,叫我跳多次,第二次,跑到起跳(煎)前面,(cake)親,訓左係到,好慘呀,之後我再跳過,跳第3次之後,呀sir叫我再跳多次,跳第四次先話入埋啦!
雖然係岩岩好入到,但係都係好開心!!hehe!!因為我真係好想入跳遠!!xdxd....... |
2007 年 9 月 11 日 星期二  |
| 媽咪生日!! |
分類: +生活點滴+ |
今日媽咪生日,我問佢想食咩蛋糕,佢話唔食都得,佢話要買餅卡先買蛋糕,冇得食lu,生日點可以冇蛋糕嫁,佢話食月餅啦,屋企有月餅,我冇野好講...............生日食月餅?祝媽咪生日!!
今日911(大吉利是)........好深刻!某一年既媽咪生日,新聞播911,,,,,,,
今日有好多功課呀,真係唔係好想做,不過唔想都要做嫁啦,冇辦法....唉...........
今日第一日用我把新遮,好靚嫁,紫色嫁,xdxd.... |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 40 | »
|