- 蕾蕾板 E.U.N.I.X -
cindylui
暱稱: E.U.N.I.X_小蕾
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
大件事!!
改左名
I LOVE HINS!
I LOVE HINS!
I LOVE HINS!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2007 年 10 月 14 日  星期日   晴天


sad...... 感動 分類: +生活點滴+

今日同媽咪鬧交,我話要買塗改帶搾馬,佢就話:我買過幾多個比你,有邊一個,係一個係用哂嫁,冇一個用得哂,都唔平嫁,冇咁多錢哂呀!洗唔洗咁喎,咁係有需要丫馬,老師又要我地用原子筆做功課,我有試過用哂嫁,但係我都唔想講喇,佢都聽唔入耳嫁啦,咪又係比佢鬧,之後我一路做功課一路喊......好唔開心呀!!!!!!!!!!!!!!



2007 年 9 月 19 日  星期三   晴天


2007-09-19 驚訝 分類: +校園點滴+

今日好開心呀,因為我想係陸運會參加跳遠終於得左喇,我係第一個人跳,雖然有d驚,但係都算係跳得唔錯嫁喇(對於我黎講),第一次跳,跳得好好,但係呀sir話:冇理由咁容易跳到!?,佢先發現原來個起跳(煎)打橫左,所以近左,叫我跳多次,第二次,跑到起跳(煎)前面,(cake)親,訓左係到,好慘呀,之後我再跳過,跳第3次之後,呀sir叫我再跳多次,跳第四次先話入埋啦!

雖然係岩岩好入到,但係都係好開心!!hehe!!因為我真係好想入跳遠!!xdxd.......



2007 年 9 月 11 日  星期二   晴天


媽咪生日!! 分類: +生活點滴+

今日媽咪生日,我問佢想食咩蛋糕,佢話唔食都得,佢話要買餅卡先買蛋糕,冇得食lu,生日點可以冇蛋糕嫁,佢話食月餅啦,屋企有月餅,我冇野好講...............生日食月餅?祝媽咪生日!!

今日911(大吉利是)........好深刻!某一年既媽咪生日,新聞播911,,,,,,,

今日有好多功課呀,真係唔係好想做,不過唔想都要做嫁啦,冇辦法....唉...........

今日第一日用我把新遮,好靚嫁,紫色嫁,xdxd....