| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 18 日 星期一  |
| 水火箭.... |
分類: 未分類 |
今日我地五年級玩"水力火箭",,,,
我嗰組,,,,除左某d人之外,,,都冇乜人做野,,,,,,
唉,,,,掛住玩,,,
5B班有一組,,,,係老師好耐之前教定佢地,,,,
好勁呀,,,,佢地嗰個水火箭(菲)得好遠,,,
不過一定係咁嫁啦,,,
有老師教定先,,,
佢地攞左冠軍,
(leep)老師開心到跳起,,,xdxd,,,
呀沈嗰組,,,係(菲)得最高,,,,
我地嗰陣諗住個水火箭一定(菲)左去上面,,,
但係點知佢落番黎,,,都有個季軍,,,,
都好嫁喇,,
不過呢次真係幾好玩既,,,
|
2006 年 12 月 15 日 星期五  |
| 2006-12-15 |
分類: 未分類 |
今日超凍呀,,,,
凍到我結冰呀,,,,,,
上數學堂嗰陣,,
Eva,,,,佢攞幾張紙巾出黎,
(島)d熱水落去比我地,
先暖番d,,,,
上另一堂嗰陣,
有個同學問老師可唔可(山)窗,
老師話:個窗(山)左喇啵!?
但係(山)左一邊冇(山)一邊呢,,,,
佢又同老師講,
老師好似完全唔凍咁,,,
老師話:我地須要air,,,,,
呀jelly話,,,,嗰d唔係air,,,係風,,,
係囉,,
想凍死我地咩,,,
jelly借左件衫比我,
真係幾暖,,,,,
仲有呀,
miss用導修黎布置丫馬,,,
我同jelly舉住隻手都冇人理,
我地都係想幫手啫,,,
|
2006 年 12 月 12 日 星期二  |
| 2006-12-12 |
分類: 未分類 |
今日又為集名既事吵喇,,,
好煩呀,
比人集又唔服,
集人既又話番佢,
最慘係呀思,,,,
佢哭住咁抄書,
其他人問佢做乜抄書,
佢話:費事又比人話唔公平呀,,,
佢又哭住咁講:我唔集名喇,,,,
我覺得佢真係好慘呀,
幫老師做野都要比人鬧,
比我呀,,都係咁啦,
仲做黎做乜啫,
今次都唔係第一次吵喇,,
其實吵黎做乜啫,
係唔係都要抄嫁啦,
呀曾xx開頭都係到哭嫁,,
不過之後咁好乖咁抄完佢,
人地問佢:唔哭嗱??
佢話:唔哭喇,,哭左都係要抄嫁啦....
咁咪係囉,
佢地鬧左對方都係要抄嫁啦,,,
唉............... |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 40 | »
|