今日起身食完野之後,就同家姐去診所,家姐要抽血!嘩.....聽到都驚啦,何況家姐,家姐已經問左爸爸幾次可唔可次唔抽,爸爸都唔理,去到之後,爸爸帶家姐入治療室,家姐開始抽血喇,我同媽咪係房出面等左好耐,家姐終於出黎喇,爸爸扶住家姐出黎,爸爸比左杯水家姐飲,家姐就坐低飲水,佢一路飲一路喊......好少見佢喊嫁!!
之後我地去左元朗廣場行下,行去電器鋪,買左個電子詞典,我要自己番天水圍,因為我要去學跳舞!
今日我約左Winky&Bowie去行街街,今日我地同Bowie去穿耳,仲周圍行下,都冇野行,想食d野都唔得!
不過去黎去去都係去銀座......銀座有咩好行喎,但係佢地又唔出得遠街,唉....算啦,遲d大個d應該得嫁喇(希望),不過有咩地方好去呢?話出黎玩下,玩黎玩去又係去我屋企玩wii,又係冇野好玩,唉....冇野好玩!
今日放學番黎係輕鐵到見到一個女仔
同一個男仔食野,,,
個女仔話"都唔HOT既??"
但係隻眼差唔多想喊,
好無聊呀.........................................