今日,
我覺得冇咩野寫!!
我要學電腦班,
老師開始講話要學整網頁!
我聽到好開 ,
所有力量集中哂係我隻眼到!!
我好留心咁望住老師,
雖然所有力量集中哂係我隻眼到,
但係我仲係有d想 !!
我都唔知點解!!
唉....
不過我覺得今次比之前兩次好好多咁!
d老師好衰..個個死人miss徐..個張工作card明明係下學期既..我又唔識做...又死都要人地做...好嬲呀
去死啦
嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲
by:winky
尋日,
我唔記得左之前有人講過話14/3唔洗dancing!!
我就問呀Eva:(唔洗dancing咩?)
佢話:(改左4/4丫馬!!)
因為我尋日唔想dancing,
所以我聽到好開心!!
然後番到屋企,
我睇吓張紙,
見到有14/3幾隻字,
以為又要dancing,
我冇去到,
我好驚!!
我即刻睇吓家課(察),
好彩!!
有寫到尋日唔洗dancing!!