| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 9 日 星期一  |
當值去錯地方.......  |
分類: 未分類 |
今日,
當值嗰陣....
第二個小息,
我好似平時咁去天台到當值,
點知上到去,
等左好耐都冇人,
咁呀Ann就話:不如去自己嗰班到睇下,
點知,
真係係課室小息,
我問呀陳x芬,
佢話:你地冇睇中央台咩???
我話:我地嗰班未睇完就去左電腦室喇....佢係中央台到話係課室小息牙??
佢話係,
之後,
我就開始頭痛,
一路痛.......
直到番屋企就冇咁痛lu!!......
|
2006 年 10 月 6 日 星期五  |
| 中秋節....... |
分類: 未分類 |
今日,
係中秋節,
我地當然會好似平時一樣,
去大(宜)屋企興(竹),
但係媽咪話,
今年唔去大(宜)屋企到食飯,
不過,
都會去佢嗰到玩既!!
只不過係食完飯之後先去,
不過今日又有"xx四重x-大結局"睇,
宜家都唔知點好,
睇埋電視又好似太夜,
去到都得好少時間玩,
但係又想睇,
都唔知點好,
媽咪仲話呀,
去元朗間屋到訓一晚,
因為,
我星期六都要學琴,
唉......
唔知今年既中秋節會有咩改變呢!? |
2006 年 9 月 30 日 星期六  |
| miss lee要走喇!! |
分類: 未分類 |
尋日,
係便服日,
呀朱佢著得好靚呀!!
不過有d似(c拉).......
之後,
miss lee話陳老師星期二番喇!!
佢又話佢要去另一間學校,
大家應該都有d唔捨得佢!!
但係佢比左佢個e-mail我地,
佢比我地嗰個係hotmail黎嫁,
呀莫問佢{miss lee!!你有冇msn嫁??}
老師話有,
我地就好開心,
番去即刻add 呀miss lee喇!!
呀miss lee話{都係唔好比呢個你地喇}
之後寫左個yahoo既比我地,
但係我地已經寫左個hotmail喇!!
hehe!!
好開心呀!!
番到屋企,
我即刻add呀miss lee,
但係未見過佢on,
老師話{不如約你地出街}
我地話{好呀!!}
老師話{下....我講下笑炸啵!!} |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 40 | »
|