- 蕾蕾板 E.U.N.I.X -
cindylui
暱稱: E.U.N.I.X_小蕾
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
大件事!!
改左名
I LOVE HINS!
I LOVE HINS!
I LOVE HINS!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2006 年 10 月 9 日  星期一   晴天


當值去錯地方....... 感動 分類: 未分類

今日,

當值嗰陣....

第二個小息,

我好似平時咁去天台到當值,

點知上到去,

等左好耐都冇人,

咁呀Ann就話:不如去自己嗰班到睇下,

點知,

真係係課室小息,

我問呀陳x芬,

佢話:你地冇睇中央台咩???

我話:我地嗰班未睇完就去左電腦室喇....佢係中央台到話係課室小息牙??

佢話係,

之後,

我就開始頭痛,

一路痛.......

直到番屋企就冇咁痛lu!!......



2006 年 10 月 6 日  星期五   晴天


中秋節....... 分類: 未分類

今日,

係中秋節,

我地當然會好似平時一樣,

去大(宜)屋企興(竹),

但係媽咪話,

今年唔去大(宜)屋企到食飯,

不過,

都會去佢嗰到玩既!!

只不過係食完飯之後先去,

不過今日又有"xx四重x-大結局"睇,

宜家都唔知點好,

睇埋電視又好似太夜,

去到都得好少時間玩,

但係又想睇,

都唔知點好,

媽咪仲話呀,

去元朗間屋到訓一晚,

因為,

我星期六都要學琴,

唉......

唔知今年既中秋節會有咩改變呢!?



2006 年 9 月 30 日  星期六   晴天


miss lee要走喇!! 分類: 未分類

尋日,

係便服日,

呀朱佢著得好靚呀!!

不過有d似(c拉).......

之後,

miss lee話陳老師星期二番喇!!

佢又話佢要去另一間學校,

大家應該都有d唔捨得佢!!

但係佢比左佢個e-mail我地,

佢比我地嗰個係hotmail黎嫁,

呀莫問佢{miss lee!!你有冇msn嫁??}

老師話有,

我地就好開心,

番去即刻add 呀miss lee喇!!

呀miss lee話{都係唔好比呢個你地喇}

之後寫左個yahoo既比我地,

但係我地已經寫左個hotmail喇!!

hehe!!

好開心呀!!

番到屋企,

我即刻add呀miss lee,

但係未見過佢on,

老師話{不如約你地出街}

我地話{好呀!!}

老師話{下....我講下笑炸啵!!}