| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 11 月 28 日 星期一  |
好開心!.!  |
分類: 未分類 |
今日,
我好開心,
因為我好L嘅人今日不斷同我講野,
平時都唔會敢,
今日食飯食同一個餐,
D送一條條好核突,
我同佢都唔想食,
但係佢食左一啖,
佢話好食又唔係好食,
唔好食又唔係唔好食,
我都食左一啖,
我就話唔識形容,
但係我好餓,
所以不斷食,
但係佢食左好小就唔食,
我都唔食la!!
佢今日同我講左好多野,
好開心呀!!
|
2005 年 11 月 21 日 星期一  |
好野  |
分類: 未分類 |
好野!!
今日,
啊莫番到學,
我地問,
點解你番到學??
佢就話:
我個頭有事啫,
都唔係隻腳有事!!
佢話聽日擦線,
希望佢唔會有
(巴*)
*=唔識打...
... |
2005 年 11 月 17 日 星期四  |
陸運會  |
分類: 未分類 |
今日,
陸運會好唔開心,
雖然有得當籍,
但係,
我番到我嗰班,
佢地就同我講,
啊莫入左醫院,
然後我問佢地,
點解佢入左醫院?
原來佢個頭流血,
我地就講落去:
佢星期一番唔番到黎?
......
佢最好嘅朋友:林仲言
好唔開心!!
林仲言又係我好朋友
所以我見到佢都好唔開心!!
所以個個攞獎都冇咩咁開心!!
佢唔好咁貪玩就唔會咁la!!
希望佢冇事la......
我地都好驚佢好番之後,
再畫唔到畫,
都唔知佢幾時好番??
希望佢早d番學la!!
雖然有時佢玩我地,
但係佢講d野真係好好笑嫁!! |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | »
|