尋日,
我整親隻腳呀!!
好痛呀∼∼
痛到差d哭左出黎tim呀,
媽咪又話今日唔好番學(佢講笑咁講),
我話如果今日仲痛既話,
我就唔番學.
我今朝就同媽咪講我隻腳仲好痛呀∼∼
媽咪緊係唔比啦,
我連行路都痛呀∼∼
我放學嗰陣,
見到ee,
ee見到我行路唔同平時咁行,
就問我你隻腳咩事?
我話尋日整親隻腳,
ee都有問下啦,
媽咪整係話唔痛喇唔痛喇!!
ee仲叫我茶d〔活樂油〕tim!!
ee話我隻腳傷得幾嚴重下呀∼∼
我啱啱測完驗呀,
我既成績:
中文:90分
英文:89分
數學(應該係全班最高分嫁喇..不過都有幾個人攞到囉∼∼):98分
常識:88分
我覺得今次測驗係好好嫁喇∼(對我黎講)
我有計埋平均分tim嫁,
我既平均分係91.5分呀!!
老師仲讚我tim呀∼∼
不過,
老師讚我既方法好怪,
老師話我d成績一時好一時差,
唔知老師係讚緊我定係話緊我呢??
就連我自己都唔知呀∼∼
今日,
好特別,
因為今日係係學校到打嘅!!
好開心,
但係唔知點解咁開心,
唉.......
次次都講呢d野
好悶呀!!
差唔多打中喇!
可能要走喇,
希望下次打日記,
都可以係學校打喇,
886!!∼∼