| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 17 日 星期二  |
| 尋日&今日既野.............. |
分類: 未分類 |
先講尋日既野,
尋日係我家姐既生日,
佢一放左學就去左唱k,
之後,
我地食蛋糕,
我叫佢,
佢不斷咁話等陣等陣,
我話我地食先,
媽咪話唔好,
.......................................................
今日,
我要跳舞,
老師要我地教番一個同學,
我地攪左一段時間,
之後我地放學嗰陣,
我同呀jelly一齊行,
佢細佬又係到,
好cute呀佢細佬.........
我諗下諗下,
我又想有個細佬妹呀......(hehe....講下笑姐.....)
|
2006 年 10 月 11 日 星期三  |
| 嘩....好驚呀~~ |
分類: 未分類 |
今日,
差唔多放學嗰陣,
我地係課室,
突然聽到一d玻璃跌落地下既聲,
真係有玻璃跌落地下呀,
之後,
過左一陣,
呀jan話:原本塊玻璃係佢隻錶到跌落地,
真係比佢嚇親呀!!
下一件事......
後日去日營呀,
好開心呀,
之前呀,
又唔知呢樣,
又唔知嗰樣咁,
好驚呀,
但係,
今日,
早會嗰陣,
老師話聽日會講後日會點,
咁就冇咁驚lu................ |
2006 年 10 月 10 日 星期二  |
| 2006-10-10 |
分類: 未分類 |
今日,
要跳舞,
老師終於開始掛舞lu,
真係好開心呀!!
我要跳既舞步都算多,
我驚我唔記得呀,
又可能比老師鬧喇,
番到黎之後,
我叫家姐比我玩都唔比,
好 呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 40 | »
|