- 蕾蕾板 E.U.N.I.X -
cindylui
暱稱: E.U.N.I.X_小蕾
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
大件事!!
改左名
I LOVE HINS!
I LOVE HINS!
I LOVE HINS!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2008 年 2 月 19 日  星期二   晴天


19.2.2008 分類: +校園點滴+

今日,

老師比功課,

話要做十一條數,

d人又係到噪,

話咁多....

好煩呀,

遲早都要做嫁啦,

要你做功課都噪三噪四...

之後老師減到六條,

再加多樣補充,

又係到噪,,,,,,,

佢地真係好煩呀!!!!!!!



2008 年 2 月 16 日  星期六   晴天


16.2.2008 分類: +生活點滴+

今日要去元朗學琴兼學樂理,

做學理好辛苦呀,

行緊去既時候,

見到張sir(我既P.E.呀SIR),

微笑點頭,

學完之後,

同爸爸食左d野,

大約兩個鐘之後,

又要食晚飯,

食飯果陣,

我同爸爸同家姐一路傾一路笑,

傻了.......



2008 年 2 月 15 日  星期五   晴天


15.2.2008 分類: +生活點滴+

今日........................好充實,

做左好多家務,

真係好充實,

2月開始,

ee唔再黎,

我地一家人要自己做番自己d野,

煮飯,打掃.......

我由2月1日開始直到宜家,

我做左無數次(or樣)家務,

今日已經做左幾樣,

掃地,拖地,洗碗.......

好辛苦,

做完清潔工人,

隻手好痛,

隻手好似起一粒粒野咁,

好痛呀,,,,,

唔知媽咪爸爸番黎會唔會讚我乖呢?

(人始終喜歡被人讚的感覺,,,,,,,xd)

其實都唔知佢地發唔發覺我掃左地,拖左地,,,,,,,,

唉.....

不過打掃完始終都有d滿足感既.......=]   嘻嘻!!