9月30日,我做左一生人既第一次,就係去左大球場睇波,係亞洲足協盃,由南華主場vs烏茲別克既尼夫治,雖然落左好耐雨,但都無損我既決定,果然差不多到7點就無雨,可能上天都支持南華會嬴,由於很多人都係搭地鐵,搞到人山人海,臭氣沖天,慢慢行,.......慢慢行,沿途都很多人趕住進場,差唔多到大球場,已經聽到場內播放一d打氣既音樂,令人熱血肺騰,好想可以快d開波,人慢慢入場,令場內十分吵,有很多擁南躉,........
球賽快開始,我勁興奮,當相方球員進場時,全場都為南華歡呼,我心想主場既威力極度勁,尼夫治既球員十分怕,+上心理既質素大減,實力減少,當佢地開波既時候,全場都比佢地壓力,表現一定差,一開始互相進攻,但南華攻勢明顯比尼夫治強,有效,所謂9守必失,係大約10min,南華就由前鋒卡尼祖接應傳球一頂破網,為主隊領先一比0,全場球迷都企起身為南華歡呼,氣氛推至最高點,球員都歡天喜地,簡直歡聲雷動,這時我諗南華一定嬴!南華攻勢停唔到,由邊線進攻.郭健幫引球推進,控過幾個球員交比卡尼祖,第一腳比人撞走,再補射,只擦柱出界,全場都以為會入,最後都係失望,全場既球迷都想主隊領先2比0,但第二球未出現,只好等.........接著大家互攻,但未有機會...最可惜係...2幾min出現,係南華後場,郭健幫為左解圍,出(穿心腳),當佢解圍左,尼夫治既球員撞到郭健幫.2人互相推撞,結果2 人各得黃派,幾min後,有個尼夫治既球員突然訓左係場內,擺明浪漫時間...半場完畢..
續.....
|