kakui
2009 年 10 月 2 日  星期五   晴天


南華(下) 分類: 未分類

下半場正式開波,南華相繼有人傷出,換出李威廉(威廉王子),簡直係香港最強球員其中一人,其後大部分都沒有變動,我覺得下半場既南華打得比較怕,同上半場相比,簡直判若兩隊,可能怕左比人追返,所以有d保守,我個人認為南華領隊應該換前鋒,因為佢可能已經無氣OR無POWER,應該換一個有氣有力既前鋒,用佢既POWER應付對手既後衛,盡快攻入第二球,領先黎打比較有利,對手連返既攻勢,令我有D擔心,會唔會輸?只要追平就輸,所以最後10MIN係令球迷熱血肺騰,全場不斷為南華打氣,叫要撐著,唔好輸,仲有球迷批評球證,點解唔吹雞完場,一節節驚心動魄既攻勢,如果唔係南華守門員張春暉表現穩定,早就輸Q左啦!最後南華守到最尾,結果係南華1比0嬴左尼夫治,殺入四強,完場後大批球迷走,令街頭巷尾都係人,我就行快D,想早D返歸!難得既一晚,好好放在心中~



« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-11-26
................
2009-11-07
2009-10-18
2009-10-16
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (18)
故事 (1)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 20
今日人氣: 0
累積人氣: 1322
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
ckakui
暱稱: 家駒
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區