下半場正式開波,南華相繼有人傷出,換出李威廉(威廉王子),簡直係香港最強球員其中一人,其後大部分都沒有變動,我覺得下半場既南華打得比較怕,同上半場相比,簡直判若兩隊,可能怕左比人追返,所以有d保守,我個人認為南華領隊應該換前鋒,因為佢可能已經無氣OR無POWER,應該換一個有氣有力既前鋒,用佢既POWER應付對手既後衛,盡快攻入第二球,領先黎打比較有利,對手連返既攻勢,令我有D擔心,會唔會輸?只要追平就輸,所以最後10MIN係令球迷熱血肺騰,全場不斷為南華打氣,叫要撐著,唔好輸,仲有球迷批評球證,點解唔吹雞完場,一節節驚心動魄既攻勢,如果唔係南華守門員張春暉表現穩定,早就輸Q左啦!最後南華守到最尾,結果係南華1比0嬴左尼夫治,殺入四強,完場後大批球迷走,令街頭巷尾都係人,我就行快D,想早D返歸!難得既一晚,好好放在心中~
|