10月18日,就係我既生日,無諗過同邊個去慶祝生日,
其實農曆9月唔知幾號先係我既生日,(係我啊媽講),我都唔知係唔係,算啦,唔好理!
渡過左16次生日,年年都係好似一樣,都係蛋糕,無禮物,無所謂,其實我都唔嫁意,我知自己情況係點,
好啊,祝自己心想事成,生日快樂啦!